vervolg paard in botlektunnel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

vervolg paard in botlektunnel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 21:57

Weer een berichtje van mij omdat ik iets recht wil zetten....
Ik heb een gesprek gehad met de eigenaresse (en haar moeder) van de "loslopende pony" in de botlek.
Daaruit kwam dat het meisje zelf er absoluut niks aan kon doen dat de pony tijdens het wandelen "ontsnapte" en op de snelweg is beland.
Ik ga verder niet in op details omdat ik aan neem dat deze mensen het niet op prijs stellen.
Ik weet alleen dat ze het er zelf ook erg moeilijk mee hebben en er veel verdriet van hebben.
Met de pony en alle betrokkenen is alles overigens oke.
Hierbij mijn excuses en sterkte aan het meisje (ik noem geen namen) en haar moeder.....


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:14

Heel netjes van je dat je dit berichtje plaatst hoor! En wens het meisje van die pony maar heel veel sterkte... wellicht kan je eens proberen of ze het prettig zou vinden als je haar aanbiedt om haar eens te helpen om zulke dingen in de toekomst te voorkomen. Als ik dat meisje zou zijn zou ik er toch de schrik wel even in hebben zitten en dan is het een stuk leuker als mensen bereid zijn je te helpen ipv bevooroordeeld te zijn. Maar iig vind ik het echt leuk dat je dit berichtje hebt geplaatst en dat je met het meisje en haar moeder hebt gepraat, zegt toch wel iets positiefs over jou . En volgende keer even bedenken... mensen hebben altijd meer aan hulp dan aan alleen maar negatieve kritiek. Het is wellicht een hartstikke aardig meisje dat heel veel om haar paardje geeft en tsja, foutjes en ongelukjes kunnen overal en bij iedereen gebeuren!Maar goed, ik hoop dat het meisje nu nog wel naar buiten durft en dat ze niet zo is geschrokken dat ze er onzeker van is geworden ofzo. Ach gut voor jou, haar en de pony Party!! Maar dit is een aardig berichtje van je iig.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:27

is hij overleden dan?

Ach zielig ja..

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 22:28

Nouja, ten eerste kwam ze zelf naar me toe, dus het is niet zo dat ik nou opeens heel "goed" ben enzo dat ik erover heb gepraat, maar ik ben er wel door na gaan denken en ik weet dat zij (en vooral haar moeder) het op prijs zullen stellen als ik hier een berichtje neerzet, alhoewel het niet zo is dat ik het alleen neerzet omdat ik weet dat ze dat graag willen, maar omdat ik me zelf ook best wel schuldig voel tegenover hun.


Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:28

doe zo verder zou ik zeggen. en probeer, zoals je bezig bent, de mensen wat te helpen. het moet een hele schok voor hen zijn.
succes!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:29

Ik geloof dat de pony er van af is gekomen met de schrik en een paar schaafwonden...gelukkig! Maar wel een hele nare ervaring om mee te maken voor zowel pony als eigenaresse...

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:30

Nou Vlieg...er zijn toch altijd nog mensen die gewoon hun kop in het zand zouden steken en bij hun oorspronkelijke idee blijven hoor... en jij hebt ze iig aangehoord en bent er over na gaan denken... en hebt dit berichtje geplaatst. Maakt een hoop goed zou ik zeggen... en nee, ik heb je nog niet heilig verklaard hoor... Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BarbaraNova, Dunkeedoo, GoogleAdsense, LISA_L, Poekkie en 95 bezoekers