Ik wordt gillend gek! (werk :D)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Ik wordt gillend gek! (werk :D)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 17:57

OP de zaak zitten we in de laatste fase van een ERG grote verbouwing. Van 750m2 gaan we naar ruim 1200 m2.
Al maanden zitten we in de stof, herrie, kou en rotzooi, maar ach, het was voor een goed doel, het wordt ontzettend mooi.
Dat de kassieres stuk voor stuk verkouden werden (ondanks de door de baas gedoneerde bodywarmers Haha!), dat we alles konden blijven soppen, en de waardeloze roosters namen we maar voor lief, maar de sfeer werd steeds minder. Bij het minst of geringste vlogen sommige elkaar zowat in de haren. Iedereen liep op zijn tenen, maarja, na de verbouwing zou het allemaal beter worden, dus maar even op je tanden bijten en doorgaan.
16 april waren we voor het laatst open, en volgde voor ons een heerlijke week vrij, zodat we ons konden voorbereiden op de laatste lootjes.
De laatste lootjes zijn altijd het zwaarst zeggen ze, nou, ze hebben gelijk!
Woensdag hebben we de schappen geplaatst, dit zijn een soort bouwpakketjes, die vrij makkelijk in elkaar te plaatsen zijn, als die dingen niet zo loeizwaar waren! Bij het eerste schap zat ik er al lekker tussen, wat resulteerde in een open nagelriem (au!). Ondertussen waren we aan het soppen, terwijl ze overal nog aan het boren en doen waren (heeft lekker veel nut dus, maarja)
Donderdag bleef ik met mijn staart aan een schroefje hangen toen ik half ondersteboven in een schap hing om de bodem schoon te kunnen maken (waar je dus bijna niet bij kan), ook au dus, en een pluk haar minder.. Ach, overleven we allemaal wel.
Alleen ik erger me zooooo kapot aan sommige collega's. Ik en vele andere werken ons uit de naad, rennen de poten onder onze konten vandaan, en wat doen hun? Die staan met een sopdoekje in de hand te beppen, in een zo strak mogelijk truitje, en de tieten flink vooruit, in de hoop dat de bouwvakkers het maar zien.
Ondertussen gaan ze er met de broodjes voor de vertegewoordigers vandoor, en lopen continu te gillen en te doen, en werken?? Ho maar!
En heb het lef niet om er iets van te zeggen, want je kan nog een grote bek toe krijgen.
Ook zo leuk is dat je continu van het kastje naar de muur gestuurd wordt.
Ga je naar persoon A: Wat kan ik doen? A: Vraag maar ff aan persoon B, B: Vraag maar of je C kunt helpen. C: Owh, moet je ff aan A vragen.
GRRRRRR

14 mei gaan we open, dan is het waarschijnlijk nog 2 weken gekkenhuis, en dan zal alles weer normaal worden (beloven ze)

Ik hooooooop het zoooo!
Ben kapot!



favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 18:09

grrrr wat vreselijk irritant. Zijn de rollen wel goed verdeeld? als die mormels namelijk iets voorgeschoteld krijgen en ze krijgen het niet af is dat hun probleem, dan werken ze maar door totdat het af is.
Probeer aan het begin van de dag aftespreken wie wat doet, dan is het een stuk overzichtelijker en weet iedereen wat hij/zij moet doen en hoef je dus ook niet te vragen of er nog werk is...
zo heeft niet een bepaald groepje veel werk en doet iedereen wat!!
Verder wens ik je heel heel veel suc6 en nog ffe ( stof) doorbijten

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 18:13

de pest is dat dat niet echt mogelijk is, aangezien we een deadline hebben. Morgen moet ikk ook werken (werk nooit op zaterdag), morgen moet alles in de schappen liggen.
Vandaag zijn er 5!! vrachtwagens gekomen, en morgen komen er nog meer *slik*

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 18:15

MIJN GOD....
en als je nou eens dozen gaat vedrelen of schappen dat iedereen 2 scahppen heeft ofzo?
tjee dan gaan ze maar een dag later open hoor Haha!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 18:19

helaas dit werkt niet echt.
Vandaag heb ik een poos "gespiegeld" Dus van alle producten van een bepaalde leverancier of soort (bijv rijst en deegwaren) 2 pakjes in de schappen gezet, zodat een vertegenwoordiger alles op de goede plaats kon zetten. Als dat dan goed staat moeten er schotjes tussen geplaatst worden, en stickers geplakt worden (leuk zoekplaatje). Pas dan kan je, als er vracht binnen is, gaan vullen. Met zijn 10en op 1 schap werkt dus niet. Ik heb zoiets van, schop die meiden alsjeblieft naar huis!.
Vandaag ook heel de wijnafdeling aafgesopt (euhm, 300 flessen ofzo? Of meer?? Geen idee) en als er morgen ook maar 1 stofje op 1 fles zit, ga ik echt gillen!

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 18:22

gewoon doen heel hard..... maar wel buiten!!! en ik zal er wel wat van zeggen hoor van die somme mormels die niets doen kom nou... wat denken ze wel niet?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 18:27

morgen zijn ze er niet, dat scheelt....

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 18:37

idd nou sterkte dan maar!!!! en ffe doorbijten dan wordt je werk beloond!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 22:50

Nog 4 daagjes... en dan opening.... *zucht* *zwijmel* Haha!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 08:01

Even doorzetten, wat een mormels die overige collega's, dat heeft mijn zus nou ook in haar winkel, werkt zij hard, zittan haar collega's pauze te houden, met z'n allen he! ook niet even wisselwerking, nee, met z'n allen tegelijk naar de kantine, hoplaaaa, pauze. Staat me zus daar alleen. Zij is het ook helemaal zat.
Even volhouden, mijn zegen heb je.

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chocky84, IASCrawler, xxmichellexx en 20 bezoekers