de hele familie dekt elkaar, maar geen inteelt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

de hele familie dekt elkaar, maar geen inteelt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 14:56

Het zit dus zo:
bijna 4 jaar geleden dekte Buster oa. 2 merries die daarvan beide een hengstveulen kregen, het ene veulen is verkocht, de andere is gebleven.
Dat hengstje is nu bijna 3, en heeft de andere merrie nu gedekt (waarvan het veulen toen verkocht is). Buster heeft nu de moeder van die merrie gedekt, en waarschijnlijk gaat Duke binnenkort de moeder van de zoon van Buster dekken...
Lekker ingewikkeld hè!
Toch vond ik het wel ff grappig hier te vermelden; zo dekt de hele familie elkaar, maar hebben we het inteelt-probleem omzeilt!
Is ie leuk of niet?
Ik vind het een grappig vak, dat hengstenhouden Tong uitsteken

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Bas_Goliath

Berichten: 114
Geregistreerd: 02-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 14:48

Dus Rover (Buster's zoon) dekt de moeder van z'n halfbroertje, Buster dekt de oma van z'n zoon en Duke gaat Buster's vriendinnetje inpikken...
Begrijp ik het nu goed?
Ja, dat is wel knap zonder inteelt!
Geinig hoor!

Welsh-fan :D

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 15:29

Beetje ingewikkeld!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 15:49

Wow... beetje ingewikkeld,
maar het is wel lachen, ik begon prompt te proesten toen ik het las Haha!

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(


Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 18:16

volgens mij is het niet zo goed om dat steeds maar door te laten gaan, want uiteindelijk zul je denk ik wel last krijgen van inteelt..

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 10:43

maar dit gaat ook niet zo door; waarschijnlijk wordt de zoon van Buster na dit jaar verkocht, en de meeste veulens gaan zowieso wel weer de deur uit...
En daar komen regelmatig nieuwe merries, en met Duke is er ook weer ander bloed!
Maar het was dit jaar wel ff heel geinig!

Bas_Goliath schreef:
Dus Rover (Buster's zoon) dekt de moeder van z'n halfbroertje, Buster dekt de oma van z'n zoon en Duke gaat Buster's vriendinnetje inpikken...


Goed beschreven ja!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Lon
Berichten: 886
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 12:50

Net Jerry Springer Knipoog

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 12:57

Lon schreef:
Net Jerry Springer Knipoog


hihi ja!
alleen Buster en Duke zijn nog wel vriendjes... Maar misschien zo gauw Duke die merrie eenmaal gedekt heeft niet meer

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, Manadeluca, mellamoshan, MightyMike, Sourire, Titsia, Vagabondo en 115 bezoekers