Vandaag Utrechtse kampioenschappen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzanne F.

Berichten: 49206
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-01 08:26

Wie gaat er nog meer vandaag naar Groenekan naar de provinciale kampioenschappen? Ik ga helaas dit jaar zonder paard.......ik heb niets in de basis om te rijden.......ik hoop volgende keer wel weer. Rijd er hier nog iemand van Bokt? Of gaan jullie gewoon kijken? Ik ben er vanmiddag wel, een meisje bij mij op stal wat ik ook lesgeef rijd mee in het M1. Misschien zie ik een van jullie wel......als ik jullie herken. Verward

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 09:16

Dit jaar rij ik niet mee aangezien ik Leysander even lekker met vakantie heb gestuurd (half weiland/half training). Vindt het B springen op dit moment ook niet zo interessant. Ben klaar voor het L maar wil die laatste punten nog in de Indoor rijden.

We zijn ook niet mee met de verenigingskampioenschappen omdat we geen team hebben samengesteld. We jammer vindt het toch altijd wel leuk het 4 tal. Maar ja het is niet anders.

Volgend jaar spring ik L daar heb ik wel zin in.
Party!!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 10:32

Huh? Zijn die vandaag? Waar in Groenekan? En in welke klasse rijd je mee?

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 10:59

ik ga zo naar mijn verzorgpony in groenekan, maar waar is dat dan? dan ken ik wel effies langs gaan... is ut misschien op de voordorpsedijk? Verward

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 11:40

Op terrein van Achterberg.

Als je vanuit de Veemarkthallen naar Groenekan rijdt kan je het niet missen Haha! .

Super mooi terrein en bodem. Lovers

Mer1980

Berichten: 18830
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 18:58

Over 2 of 3 jaar I'm Back. Haha! I hope

in 1996 was ik kampioen in het M springen Long time ago.

Greetz Merilyn

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 20:45

Ik ben geweest en ga morgen weer ff. ik ben blij dat ik dit jaar niet meer rijdt want de grond is op te huilen Huilen , je zakt een halve meter weg in de grond, vanavond was de 1e manch vh Z springen maar die is afgelast en nu is er morgen alleen Z springen en nl M, paarden heb ik het over. Maar normaal is er voor het Z meerdere rondjes. En morgen is het overkampen van de dressuur.

Suzanne F.

Berichten: 49206
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-01 11:55

OOOOOO, de bodem was echt om te huilen. Huilen Huilen
Alleen maar blubber. Als je achetrwaarts ging kwam je niet meer vooruit, alle auto's moesten weggesleept worden. Zelfs super de luxe landrovers en mercedesterreinwagens. Degene die goed reden waren degene met de braafst paarden. Die gevoelige sensibele beestjes sprongen over de bagger heen en waren doodsbang om te lopen.
En het springen was helemaal eng om te kijken. Wie is er nog meer geweest?

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 12:45

Oef zeg, ik wilde gaan kijken, maar in die blubber lijkt het me niet echt leuk. Vervelend zeg.

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 13:08

Ik was met Debbie in groenekan naar Charmot en Boessel geweest, en toen we naar huis gingen zag ik meisje met trailer rijden waar ik vroeger wel eens mee omging, ging er dus waarschijnelijk ook hene. Maar jammer dat ik niet eerder wist waar het was....