geschrokken

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-01 17:06

Vandaag heerlijk gereden met honey. We komen weer thuis, en anouk laat de pijpkousen aan mij zien, en op 1tje zat rood spul (aan de buitenkant). Dus ik gelijk naar honey, en anouk opdracht gegeven water en een borstel en acederm te pakken.
Ik honey's been bekeken, een heel de rechterkant van haar hoef, de kroonrand, en de koot zat onder het bloed. Ik schrok be echt kapot. Door al het bloed kon ik niets vinden, dus even haar been in een emmer water gezet om het bloed weg te spoelen. Nog een keer kijken, en toen ontdekte is een schaafwondje van nog geen centimeter groot. Het viel gelukkig dus heel erg mee, maar het bloedde echt als een gek.
Ik heb verder geen idee waar het wondje door komt, aangezien het bloed op de buitenkant van de pijpkous zat, en de binnekant helemaal schoon was.
Nah, wel geschrokken, maar het viel gelukkig heel erg mee (is het trouwens normaal dat ze daar zo hard bloeden? omdat het een hele dunne huid is daar misschien?)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 19:59

Ja, je schrikt je altijd een hoedje bij wondjes aan het been. Bloedt in vergelijking net zo hard als een mens aan z'n hoofd. Komt omdat de bloedvaatjes aan de benen erg dicht onder de huid zitten.
Vaak lijkt het erger dan het is, omdat het naar beneden stroomt en dan lijkt het al snel een bloedbad....
Gelukkig dat het maar een schaafwondje was. Wel raar dat het er zo maar ineens was...


ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 20:28

Uitstekend takje, nagel van het ijzer van het andere been, lomp gedrag van paardebeest? Ik roep maar wat hoor. Je kunt deze lijst zo lang maken als je zin in hebt. Ik heb ze ook wel eens van die onverklaarbare wondjes. Ach, schoonmaken Acederm erop, klaar. Niet zo druk om maken, aleen in de gaten houden.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 10:21

het bloed meestal hard, is wel goed, bloed de wond eenbeetje schoon.Ik zou er liever wat Blauw op spuiten als Acederm, Acederm werkt huidgroeibevorderend, maar Blauw werkt ontsmettend...

april
Berichten: 35
Geregistreerd: 03-03-01
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 10:38

goh stef das schrikken, en ja inderdaad het bloed daar meer. net zoals bij ons op het hoofd. nou geef hon maar een dikke kus van me he.

liefs gabie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, ComscoreBot, Mark0919, Martje80, Sanet, sterregoud, tienus63, Vagabondo en 42 bezoekers