Opleving rij interesse van mijn zoon!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 21:46

Jaja...hij heeft weer een opleving.
Sinds hij in het Land van Ooit is geweest is Phoebe gebombardeerd tot ridderpaard.
Daarbij kwam hij vandaag tot de ontdekking dat er letters in de bak zijn, die hij allemaal kan 'lezen'. Hij vond het geweldig om van letter naar letter te sturen en daarbij luid en duidelijk te verkondigen 'van wie die letter was'. (De M van Marillion, de B van Bob, de C van Cindy, de E van Eloy etc etc) Hij rijdt nu op het pinokkiozadeltje zonder beugeltjes en hij kan daarop lichtrijden!!! Wel goed voor zijn zit... Party!!
Ook vond ie het prachtig om achterstevoren te stappen en dan van dr kont af te glijden.. Party!!
Daarna heeft hij haar in de wasplaats (nadat ik hem moest dwingen om eraf te gaan...) gepoetst, maantjes gekamd, hoefjes gevet en naar stal gebracht.
Morgen wil ie weer 'heel, HEEL goed rijden' en Phoebe is opeens 'mijn lieve paardje'.
We genieten maar even van het moment, want hoe leuk het ook is, overmorgen denkt ie er net zo makkelijk weer anders over...maar dat mag nog als je nog maar net 5 jaar bent.

Groetjes Suzanne


Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 21:58

hebbie er al foto van gemaaks susanne wil ik wel zien hoor hi hi hi.

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 21:58

Lief hoor,lijkt me leuk als je een kind hebt dat je ook kan leren met paarden om te gaan en rijden.
Party!!

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 22:07

Ja, ik heb foto's van Eloy op Phoebe, met een zwaard, een schild, een Zorro hoed, masker en cape!!!!
Phoebe staat er echt zo vaag bij, van 'pfffffffff', maar ja...hij heeft reuzelol.
Morgen wilde ie alweer galopperen, maar dat lijkt me niet zo'n fijn plan: meestal vindt ie dat toch wel een beetje eng en heeft dan meteen geen zin meer de komende 3 maanden. Hebben een paar keer de fout gemaakt te hard van stapel te lopen. De kleine kon al kleine hindernisjes springen toen hij net 4 was, maar 1 x vallen en ze kijken weken niet naar die pony om. We zijn dus terug bij af: ernaast stappen, met enkel een halstertje om, vertrouwd maken, en op zijn teken (hij geeft wel de hulp zelf) klein stukje draven en op zijn " Stop, stop, stoooooop!" weer stappen. Ik verlies kilo's door dat geloop, maar dat heb ik er wel voor over. Zit je 'm wijs te maken wat afwenden is, en 'welk handje is nu aan de binnenkant' 'Links' 'Oke..welke hand zitten we dan?" " Linkerhand mama.....dit lijkt wel lesgeven he?" Grijnz...... Lovers

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 22:14

aaah wat lief zeg zo'n kind op het paard later laat ik me kinderen ook opgroeien en is idd niet zo goed zo snel gaan maar nu gaat t toch goed? een meisje van 5 jaar die gaat al op grote paarden waar d'r moeder oprijdt, d'r moeder houdt vast hoor en alleen stappen, het is me kennis echt lief om te zien

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 22:43

Leuk zeg al zo vroeg met rijden te beginnen. Mijn nichtje Jozefien ( nu nog 1) mag als ze een jaar of 4 is ook op Beau rijden. Dan is hij ook wat ouder en makker Dromen . Jozefientje had laatst ook al eens op hem gezeten en toen liep hij heel rustigjes Lovers terwijl hij even daarvoor bij mij nog best druk was. Natuurlijk houdt mama Jozefien dan wel vast en tante Mellien (dat ben ik dus hihi) Beau. Beau noemt ze overigens nog wel "koetje!" ( omdat ie gras eet Verward )

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 22:51

effe offtopic mellien: is jozefien het kindje van je zus dan? omdat ze je tante noemt
enne zeker lief die kindjes die rijden

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 23:24

Tof Suzanne, dat ze weer zin hebben om te rijden!!!
groetjes monique.

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 23:27

Hee wat cool Suzanne! Ik wil nog steeds een keer met je mee he!

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-01 10:03

Zijn tweelingbroer rijdt bij voorkeur op Imatador. Hij galoppeerd mee, bij mij voor op het zadel, of hij zit er zelf op en doet Spaanse Pas Party!!
Als er niemand in de bak is wandeld hij met Imatador aan een halstertouwtje in de rondte.
Hij vraagt over ieder paard:" Is dat ook een hengst?" Geeeeeeeeen gehoor!!!!! Party!!

Groetjes Suzanne

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 10:36

haha die kinderen van jou zijn echt leuk!!!!!!

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 10:45

wow wat vertel je dat allemaal weer ontzettend leuk en uiteraard willen we alle verhalen nu weer horen van eloy op phoebe en wat ie allemaal zegt enzo!!echt super joh!haha ik moet altijd zo lachen om die twee mannekes van jou!ze zijn ontzettend wijs .

soms is het beter om te zwijgen


Ineke2

Berichten: 33090
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 11:42

Wat leuk dat Eloy nu toch weer op Phoebe wil! Kun je die foto op bokt zetten waar hij op Phoebe zit als Zorro?? Lijkt mij gaaf om te zien Party!! *LOL*

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-01 20:36

Moet ik Orry even lief aankijken....ik heb nl geen scanner! Scheve mond\
Vandaag heeft ie weer gereden, hij wilde nu in de Z bak, 'want daar is de letter van mama en de letter van Vivian (mijn instructrice). Hij kent nu precies de volgorde Schijnheilig
Ik vroeg wat ie morgen gaat doen....
'Tjee.....rijden, of longeren....of losgooien....ik zal er even over nadenken..." Haha!
Hij heeft besloten eerst te longeren en dan te rijden...vooral het 'kontje glijden' vindt ie erg geweldig.
Vandaag heb ik eerst zelf even rondgecrossed, want ze is best pittig, nu ze even niet op het land kan Extreme duivel
Groetjes Suzanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, b000tje, carin0903, Cjuan, dazai, MaanNaam, Sababber, Talishe, Zinzi_jewel en 98 bezoekers