Verslag les Tyrza .... gisteravond

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Verslag les Tyrza .... gisteravond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 07:38

Gisteren eindelijk weer eens les na lange tijd. Dit keer van Tyrza van Iperen, u allen wel bekend hier.
Na nogal wat stress vooraf (mn vriend was nog vrolijk aan het kokerellen toen we eigenlijk al richting stal moesten (ik vertrek graag op tijd, en onderweg nog dikke file kwamen we dan eindelijk in Strijen aan.
Denise aan het werk gezet (Tjo poetsen en zadelen, je bent niet voor niks groom Knipoog Haha! ) terwijl wij een rondleiding kregen langs de groten der aarde eeehh NL.
Daarna op naar de buitenbak om het luie vet (waar Verward ) eraf te werken.
We zijn grondig bezig geweest met de basis. Tjo moest meer voorwaartser (hmm vertel dat Tjo eens Boos! ) en ik moest presiezer rijden (op de letter Bloos ). We zijn dr in ieder geval achter dat Tjo erg veel moeite heeft met alles wat op de linkerhand gebeurt stap, draf, galop en wendingen.
Ze komt erg terug in tempo en heeft moeite om haar linkerachterbeen er goed onder te zetten, om eronderuit te komen loopt ze heel erg door mn linkerbeen heen en drijvende hulpen reageren we gewoon niet op Dromen .
Ook Tyrz is er zelf nog even opgestapt en kreeg haar ook niet in de linkergalop, dus dat lag gelukkig niet aan mij (berg frustraties die van mn rug viel ). Tjo wist overigens dondersgoed dat er een vreemde op zat, weer even de truckendoos open, hihihi leuk he Tyrz zo'n speledingetje, grijzzz.

Tijdens en na de les moest ze natuurlijk alle verhalen aan Ido en Bopper vertellen (de shet en fjord van mn vriendin die ernaast woont) dus het was een gehinnik van jawelste van het ene erf naar het andere (goh wat hebben die knollen toch een olifantengeheugen, hadden elkaar 3 jaar niet gezien).
Een zeer leerzame les, nog huiswerk meegekregen waar we mee aan de slag moeten/kunnen dus ben benieuwd......

Op naar de volgende les heb er nu al zin in!

Tyrz onwijs bedankt, we hebben nog een lange weg te gaan, maar we komen er wel, hihiihi tot binnenkort (ff de agenda doorspitten naar een gaatje Nerd ).
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 07:41

hartstikke leuk zeg! Fijn is dat, als je weer lekker aan de slag kunt met een wat andere visie erbij. Ik ben ook net weer begonnen met lessen en vind het heerlijk, hoewel ik doodmoe ben na die tijd.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 08:00

oh had je net een pb gestuurd om te vragen hoe het ging.
nou dat heb ik hier dus gelezen
leuk dat je tevreden bent!


Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 08:53

hé, wat leuk! Lekker dat je nu eindelijk kan gaan lessen. Kun je lekker aan de slag. En dan kijken hoe de volgende wedstrijd gaat.
Succes!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 09:24

Zo, spot ik zomaar deze topic van jou! Knipoog

En ja, een fjord is een hele gewaarwording! Volgende keer foto's maken?

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 10:43

haha, leuk zo'n fjordje!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 19:56

Als alles vanzelf zou gaan was het ook niet leuk geweest he Haha!

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-03 21:32

Tuurlijk volgende keer foto's we weten nu hoe de digi werkt, hihiihi
Les heeft wel geholpen, EINDELIJK een voldoende voor mn middendraf en een linkergalopje (laatste welliswaar bij het losrijden maargoed, das al heel wat weten we).
En ach aan zo'n geel monster heb je tenminste nog wat werk, hihiii
Heel wat werk......... grijnzzzzz...
Op naar over een weekje, eerst even dr modelschap in de wacht slepen, daar zijn we een stuk beter in, hihiihi
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 09:07

Hi Viv,
Hoe ging je wedstrijd. Leuk dat je meteen resultaat ziet na een les.

Geniet van de dag

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 10:32

gerritje schreef:
Hi Viv,
Hoe ging je wedstrijd. Leuk dat je meteen resultaat ziet na een les.


Nou daar zullen we het maar even niet over hebben zie topic bij wedstrijden. Huilen Misschien toch een anti-fjordenjury getroffen?
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hollie, josien_m_, Leedebee, Lielle, Macs, Marije112, Pellelilly, Poety, rien10, sterregoud, tienus63, xRaisin, xxPaige en 121 bezoekers