Drie dagen boktmeeten:Maarten, Mayo en Janna.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 16:33

Ik heb net Maarten voor de tweede keer gemeet, morgen komt Mayo bij mij en zaterdag ga ik janna meeten. Echt hartstikke leuk.
Maarten heb ik er dus alweer opzitten. Hij had niks te doen en wilde wel eens komen kijken hoe fanatiek ik aan het trainen was voor zaterdag haha. Okee, hij kwam dus kijken bij mij op stal en heeft mij een poosje zien rijden op Jurga. Toen heb ik Jurga in de wei gezet met Harald en zijn wij erbij gaan zitten. (het ik-stond-erbij-en-ik-keek-ernaar-idee Knipoog ) Gezellie gekletst en toen moest ik helaas naar huis.
Morgen Mayo dus...daarover later meer...
Greetz Ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 16:40

heeeeee mayo ??? is dat zoo snif hoor ben jaloers.

Frusty Frusty

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 17:07

tel ik ook niet meer mee dan????
ik ga ook huilen Huilen Huilen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 18:45

Verder met mijn verhaal... Party!! Vandaag met maarten was gezellie, we werden bijna onder de voet gelopen door een rondracende Jurga en Harald. Jurga: HOEZO, IK BEN MOE??? HEB HELEMAAL NOG NIET GEREDEN Schijnheilig ...dus ga ik nu ff mijn frisheid eruit rennen en BOKKEN...ja, doodnormaal voor Jurga dat ze dat pas na het rijden doet haha Haha! . En Maarten heeft mijn hond aan het werk gezien (Jurga). Bewijs dat ik mijn hond zo goed getraind heb dat ze naar iedereen luistert: ze volgt Maarten ook, al hield ze mij scherp in de gaten *LOL* !!!
Maar goed, morgenavond komt Marjolein oftewel mayo bij mij en Jurga langs om een zadel te passen die ik als hij past van haar over ga nemen. DUIM, DUIM dat hij past... Ze heeft gezegd dat ze dan ook op Jurga gaat rijden en dus komt ze er nu niet meer onderuit haha Pling . Pris, onze QUEEN OF ONLINERS is een beetje jaloers volgens mij: ze wil ook gewoon mee! Nou, Pris, wat let je??? Of ga je net morgenavond Leys verhuizen? Maar goed, ik ben benieuwd naar Mayo op Jurga. Maarten had er wel vertrouwen in hoor Mayo!!! Hij heeft mijn Jur nu zien lopen, dusse...
En zaterdag heb ik dus de wedstrijd. Daar doet Janna ook aan mee, dus ga ik mooi ook met Janna meeten. Ze zou nog even kijken of ze ook bij mij kon komen kijken, maar ik ga iig naar haar om aan te moedigen haha. Of ze daar nou zo blij mee moet zijn??? Knipoog Ik heb Janna wel vaker gezien hier in dorp, maar janna weet niet wie ik ben, dus daar gaat ze zaterdag achter komen.
En Chantal: ik vergeet jou helemaal niet!!! Ik boktmeet zo vaak met jou dat ik het maar geen boktmeeten meer noem... Jij komt lekker zaterdag bij mij!!! Wordt gezellie! Greetz Iloon

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 19:10

Iedereen is wel in de mood for meeten geloof ik, iedereen spreekt meteen af...
Ik heb er zaterdag nog een... Bij gebrek aan iets anders... Met Charmotte (nikki)... Ga bij haar paardje kijken, we zijn er van de week achter gekomen dat ze bij mij 3 straten vandaan woont..

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 20:01

yep, was leuk om Jurga en Ilona even aan het werk te zien tijdens haar 'hondentraining'. Wat een mooi koppie heeft Jurga zeg. Als ze wat interessants ziet dan komen de oren er mooi op en dan kun je wel 1000 foto's schieten.

De hondentrekjes zijn idd niet gelogen. Jurga liep als een jonge hond achter me aan, maar op sommige momenten keek ze toch wel eventjes opzij om te kijken of haar baasje het allemaal wel goed vond. Ik kreeg een beetje de indruk van haar 'ik doe dit wel, maar niet van harte, ben liever bij m'n baas'.

Daarna dus nog eventjes gekeken hoe de paarden als een gek door het land heen scheurden. Dit kostte me op sommige moment bijna mijn voeten doordat Jurga wel erg vlak langs ons kwam scheuren (maar... alles zit er nog aan dus het kwam goed).

Daarna nog eventjes naar de konijnen wezen kijken want die moesten nog water hebben. Tja, en toen was het weer tijd voor mij om naar huis te gaan en voor Ilona om te gaan eten (maar nog wel voor het eten snel ff alvast iets op bokt zetten over de meetingen die je had en zult gaan hebben hè Ilona?? Lachen )

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 08:40

f
Laatst bijgewerkt door janna op 22-03-22 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 11:15

Ik heb erg zin in vanavond. Ik heb Jurga al eerder in haar mooie stalletje mogen bewonderen, nu maar hopen dat ze me lief vind en dat ik geen lanceercursus krijg vanavond *LOL*


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 20:16

Maarten's verhaal klopt idd als een bus hihihi Haha! . She loves me!!! Lovers And I love her too!!! Maarten zei dat hij het zo leuk vond om mij aan de gang te zien met mijn beestjes....hij kon eraan zien hoe gek ik van dieren ben!!! Leuk, zo'n compliment!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 22:28

Vandaag is Mayo dus geweest! We hebben haar zadel op Jurga gepast en we vonden allebei dat het mooi lag op haar rug, dus ik mag het twee weken van haar proberen en aan mijn instructrice vragen wat zij van de ligging vindt, en als het goed ligt..dan heb ik er een dressuurzadel bij!!! Jippie! Ik helemaal gelukkig!!! *LOL* En Marjolein heeft op Jurga gereden!!! Ging best goed hoor mayo! Ondanks dat Jurga erg liep te kloten en Mayo ook heeft meegemaakt hoe mijn hond aan mij gehecht is. Enne Maarten...ook Mayo moest lachen om haar geflapper met haar lippen!!! Wow, ik hoop zo dat Sabine ook zegt dat het zadel goed ligt.. Party!! Party!! Komt mooi uit dat ik het zadel twee weken in mijn vakantie kan proberen als ik toch veel rijdt haha.
Ik heb er trouwens een boktmeeting bij geregeld voor woensdag: STEEF!!!!!! Hij gaat met Jurrieburrie ( Knipoog voor Steef!) springen! Ik ben echt wel benieuwd.
Btw...ik ga foto's van Jurga op bokt zetten, voor de nieuwsgierige mensen onder jullie haha... En ik heb zo'n zin in de wedstrijd morgen!!! Verslag volgt waarschijnlijk snel!!! Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 22:31

Ik zou zeggen heel veel succes met meeten en de wedstrijd morgen..

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-01 17:43

Gister met mijn wedstrijd dus Janna gemeet....nou ja, gemeet.... was echt een hoi-en-doei-meeting haha Haha! ! Doen we echt wel een keer over hè, Janna? Ik heb één proef van Janna gezien, en haar even aangesproken toen ze de ring uitkwam. Toen moest ik ook heel snel weer naar huis, want ik moest nog verderop... *LOL* . Maar Janna heeft nu gezien welk meisje drie keer in de week langs haar huis kwam fietsen en we spreken vast nog wel een keer iets af....Greetz Ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 17:44

en over onze meeting niets te vertellen
Was ik zo saai Knipoog
nee was erggezellig he


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: judithje en 37 bezoekers