Sodekneiters, fout nieuws.. Baan kwijt..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Sodekneiters, fout nieuws.. Baan kwijt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 12:00

Sodekneiters..

Ik heb zojuist te horen gekregen dat ik of in september, of in december zonder werk kom te zitten.. Bloos

Ik heb het al aan zien komen.. En eerlijk gezegd ben ik opgelucht..

Ik krijg een zakkie geld mee als ik eruit word gezet.. Paard kopen gaat dus gewoon door..

Maar het is een rare gewaarwoording.. Ik werk hier al 3 jaar.. Scheve mond

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:04

wat een toestanden nu allemaal he. ER vallen overal ontslagen. Ik wens je toch veel sterkte.

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:04

Gelukkig kan je paardje door gaan, weet je al wat je hierna gaat doen dan?

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 12:05

Tja, Desiree, als je bedenkt dat dit de 6e, maar laatste keer is dat mijn baan op de tocht staat dan snap je misschien wel dat ik opgelucht ben..

De sector waarin ik zit is gewoon labiel.. Scheve mond

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 12:06

Ik denk dat ik weer achter de foon kruip.. Is me altijd goed bevallen en ik heb het erg leuk gevonden.. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:09

Getverdemme, wat een pestnieuws....
Gelukkig weet je het wel een flinke tijd van te voren, dat scheelt wel iets....

UlbeH
Berichten: 416
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:16

Das niet zo mooi Tallie, zit je al die tijd al op hete kolen?

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:18

Mijn baan verdwijnt ook in december. Gelukkig kan ik waarschijnlijk wel elders in het bedrijf aan de slag, maar of dat ook geldt voor al mijn collega's is nog maar de vraag. Het geeft in ieder geval een hoop onrust op de afdeling.
Vervelend nieuws.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:19

Tallie: niet leuk om dat te horen. Mijn vrouw heeft hetzelfde maandag te horen gekregen (13 jaar bij hetzelfde bedrijf) en er zit een redelijke kans dat ik hetzelfde te horen krijg voor 23 Mei (8 jaar bij hetzelfde bedrijf). Maar goed, voor mij is het al de tweede keer in 3 jaar tijd, dus de kans dat ik mag blijven is er wel. Veel sukses met het vinden van een nieuwe baan!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:29

Hier hetzelfde; een collega na 30 (!!!) jaar dienstverband eruit gezet, de ander na 16 jaar dienstverband. Laten we het erop houden dat ze "wegbezuinigd" zijn...

Dan zeggen ze dat je blij mag zijn dat je nog werkt hebt, maar om nou te zeggen dat ik met plezier werk voor een bedrijf dat werknemers zulke kunstjes flikt...?

Sterkte Tallie!

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 12:31

Vorig jaar april is er al een drastische reorganisatie geweest.. Toen is de helft van alle medewerkers eruit gegaan..

Nu gaat waarschijnlijk hetzelfde gebeuren.. Scheve mond Ik zit dus al een behoorlijke poos in onzekerheid ja.. Scheve mond

Ik heb dit vermoeden vorige week vrijdag ook naar mijn manager uitgesproken, hij heeft me niet kunnen geruststellen, dus dit kwam niet als donderslag bij heldere hemel..

En ik moet zeggen dat ik er al aan zat te denken om een andere functie te gaan vervullen bij dit bedrijf. Maar misschien is het zelfs beter om mijn kwaliteiten eens bij een ander bedrijf te gaan laten zien..

En wat betreft mijn nog aan te kopen paard: Die kan gewoon doorgaan.. Heb niet voor niets spaarcentjes opzij gezet Haha!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:37

Je werkt zeker in de IT??

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:41

Goh Chantal... da's minder zeg! Maarja... aan de andere kant staat je nu weer een andere leuke uitdaging te wachten bij een nieuw bedrijf moet je maar denken Knipoog

Mar_Nimbus

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:42

hoi chantal,

mijn contract wordt dus ook niet verlengd, 31 mei is het afgelopen. en nu je eigen te pletter zoeken naar iets anders, wat overigens niet gemakkelijk is in deze tijd.

groetjes marianne van nimbus

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:42

Citaat:
Je werkt zeker in de IT??


Haha! als je bgrijpt wat ik bedoel.

nee ff zonder gekken nu.

3 jaar is niks, ze wouden mijn pa eruitwerken na 30 jaar, hij is wel opgestapt maar met een vervroegd pensioenregeling o.i.d.

Mijn broertje is na 4,5 jaar uit het bedrijf geknikkert en dat terwijl hij nog wel geholpen had om het bedrijf op te zetten.

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:44

Ben ik blij dat mijn contract 1 mei verlengd is naar een onbepaalde tijd contract. Niet dat ze je er dan niet uit kunnen trappen maar het geeft me in ieder geval en zekerder gevoel.
Maar voor jou is het natuurlijk wel rot. Veel succes met het zoeken naar een andere baan.

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 14:00

Zwelgje, ik heb een contract voor onbepaalde tijd.. Het zegt dus geen kont meer tegenwoordig..

Ik werk trouwens niet in de IT, maar in de media.. En op dit moment staat digitale tv gewoon op knappen.. Mensen hebben teveel zenders op de normale kabel, dus waarom er een digitaal product naast kopen??

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 14:34

Cowgirl schreef:
Citaat:
Je werkt zeker in de IT??


Haha! als je bgrijpt wat ik bedoel.


Snap het niet leg m eens uit. Tong uitsteken

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 14:40

Ai niet leuk om dat te horen. Ik heb precies hetzelfde gehad alleen ik wist ook dat ik er al uitgezet ging worden. Alleen wanneer. Tja dat was de vraag. Maargoed nu zit ik al een tijdje zonder werk en er is niet echt veel te vinden. Succes!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 14:43

Lisette schreef:
Je werkt zeker in de IT??

in die branche is het bar! Jarenlang kon het niet op, studenten werden al buiten opgewacht met lease auto en met goede salarissen aangenomen. EN nu worden ze massaal gedumpt.

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 14:45

Ik heb in zeer korte tijd een flinke dosis werkervaring opgedaan, dus ik kan opzich zo weer een oud beroep oppikken Haha!

Ik kan zo als belmiep achter de foon, zou er zo weer voor kiezen Haha!

Alleen.. Het product en de mensen waarmee ik werk zijn zo leuk Verdrietig Dat maakt het zo f*cking moeilijk!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 15:12

Getver... nou ja, eigenlijk niet getver, aangezien je het had zien aankomen en je het zelf eigenlijk ook al wel wilde... lastig om te zeggen bah of niet bah... het blijft jammer natuurlijk aangezien je er al lang werkt... maar toch...

Blij toe dat je superFjord gewoon door kan gaan! Sterkte met het zoeken naar een nieuw werkstekkie...

*knuf*

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 15:49

Nou ja, we hadden het er al eens over gehad, voor jezelf is het ook beter ben ik nog steeds van mening. Je kunt nu iig al op zoek, je hebt nog wat maanden te gaan dus kan een voordeel zijn, maak hier dan ook gebruik van! Knipoog

Wel beter dat je er financieel niet onder zal lijden, dat scheelt een hoop in bepaalde zaken Lachen

Voor de rest vind je hopelijk snel een nieuwe uitdaging!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 15:56

He Tallie, dat is geen fijn nieuws. Fijn dat je paardje in ieder geval door kan gaan. En veel succes met het vinden van een nieuwe baan...

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 16:03

Haha.. Ik heb daarstraks eens rondgebeld..

Ik ben ooit ( haha, hoor mij nou Tong uitsteken ) via een telefoonbaan hier binnen gekomen.. Ik werkte toen voor Content.

Ik heb net Content gebeld en die willen me dus dolgraag terug! Haha! Ze vroeg zelfs of het niet slim was om een telefoonbaan met een iets hoger niveau te kiezen Haha! Opzich wel geinig Haha!

Als ik meer weet ga ik er eens langs.. Dan kan ik afspraken maken Haha!