hebben jullie dat ook in de krant gelezen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-01 19:05

in de krant van gisteren,wij hebben de telegraaf maar stond ook in andere kranten,over dat een vader met zijn sjofel over zijn 1,5 jarig zoontje heeft gereden,per ongeluk natuurlijk,er vloog bij ons de traumahelicopter over,het is zwaar kritiek en hij heeft hersenletsel,als het goed is is dat ***want er stond bij dat het een paardenstal was aan de waarlandseweg en hij is de enige met zón bedrijf aan die weg zover ik weet,daar heb ik 2 van mijn paarden laten berijden,erg he!?
ik heb dat jochie nog zien spelen een paar maanden geleden,ze hadden zelfs een stuk afgezet met van dat kippengaas achtige en zand gestort daar kon hij dan lekker in spelen maar toch ontsnapt op een of andere manier.het kan zo snel gebeurt zijn je let eventjes niet op.zielig hoor

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: paulanda op 2001-08-08 23:27 ]</font>


Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 19:17

Pinnielinnie had het hier ook al over, maar die noemde geen namen. In de krant stond een entrainement, dan denk ik zelf meer aan een draversstal, maar alles is mogelijk.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 19:21


Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 23:48

ja, had t gelezen.. triest.
maarrehh.. waarom is t een taboe ( blijkbaar Verward ) om de naam erbij te zetten..?

Nu ga ik juist zitten denken..?!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 09:38

misschien als het een bekende NLer (I don't know) dat ie op straat telkens hoort:
Zo, jij hebt je zoontje toch per ongeluk overreden?

Zou ik ook niet leuk vinden, en je hebt er van die mensen bij hoor!!!!!!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 09:51

Iets dergelijks hebben ze ook eens op tv verfilmd voor 12 steden, 13 ongelukken, meen ik! Komt echt wel vaker voor. Daarom is het ook zo belangrijk om kinderen goed te leren uitkijken op straat, en bij auto's trekkers ed. Want de bestuurder kan nog zo goed kijken, maar die heeft altijd zijn dode hoek. Maar ja, aan de andere kant zijn kindertjes natuurlijk heel snel, eerst zie je ze links, en dan kijk je weer zijn ze in eens rechts (bijvoorbeeld). Maar verschrikkelijk is het wel! Volgens mij kom je daar als ouder zijnde nooit overheen, vooral als je zelf de bestuurer bent geweest!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 09:56

Ooh, wat erg.

Zag die vader zijn zoon niet??

Dit vind ik echt verschrikkelijk!

Wat een domme vent, zeg Frusty


Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 17:26

Hoe kun je dat nou zeggen Skipperfan??

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 17:29

DOMME VENT? Wel een hele rare opmerking.
Als jij op een grote shovel zit vergeleken bij zo'n klein kindje van 1,5.. vind je t gek dat ie hem niet ziet? Beetje foute opmerking.

Maar het is wel een bekende ruiter, maar tis vervelend als iedereen zulke opmerkingen kan maken,

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 19:38

Is dat ook niet bij die stal die die paarden inrijdt enzo?? Ik heb het in ieder geval wel gelezen! Ik dacht eerst even dat het bij die boerderij was die aan de provinciale weg ligt langs Heerhugowaard, maar dat is dus niet zo!! Ik vind het in ieder geval heeeel erg!!

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 11:46

Wat verschrikkelijk... Als je kind zoiets overkomt is al ontzettend erg maar als je hem dan ook nog zelf overrijd... Waarschijnlijk kon die man er niks aan doen, maar hij zal de rest van z'n leven met een schuldgevoel rondlopen, "wat als.." zelfs als dat zoontje weer helemaal hersteld.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 12:06

Ik ken hem ook...echt verschrikkelijk Verdrietig

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Doubtless, Larislaatje, Luna_Rose, Varekaj en 134 bezoekers