Mensen die met Vinea op vakantie gaan?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Mensen die met Vinea op vakantie gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 21:45

Hoi,
Ik ben op zoek naar mensen die met Vinea op vakantie zijn geweest (hoe was het, de mensen, leiding, streng of niet?), of die dit jaar gaan. En het lijkt me vooral leuk om al met mensen in contact te komen die naar Kermabilou gaan van 1-10 aug, want dan ga ik ook! Het zou wel heel toevallig zijn, want er gaan maximaal 12 mensen mee ofzo, maar ja, je weet maar nooit he!

Ik heb er iig wel zin inn. Ging voorheen altijd op ponykampen in Nederland, maar daar werd ik toch te oud voor. Ik ging altijd met mijn vriendin, maar we zijn nu 16 en 17, ik was bijna ouder dan de leiding, en voelde me toch wat groot tussen al die blagen.

Dus dit jaar dit proberen. Trektocht van 4 dagen, ong 6 uur per dag, door Bretagne, met mensen van 15-18 jaar ofzo, dus dat is wel beter.

Het lijkt me leuk als ik reacties krijg!


[Edit titel] Nivea = Vinea [/edit]


prompter

Berichten: 10915
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 21:48

Verander je titel even, ik dacht dat je met een blauw blikje op vakantie was gegaan Haha!

Extremely rare and Beyond Compare

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 21:53

Haha, dat dacht ik ook al *LOL* ! Ik ben zelf "blauw-blikje-verslaafd" dus ik was benieuwd wat je daar over zou willen weten Clown !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 22:23

Ik kan je alleen maar positieve verhalen over Vinea geven, omdat ik daar zelf staf ben Haha!
Vraag maar wat je wilt, eerlijk antwoord krijg je altijd!!!

Maar nog even over je titel...........verander Nivea aub in Vinea, want ik dacht ook dat het om crème'tjes ging.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 07:59

Hoi ik ga met Vinea op vakantie, naar equestres (ook in Frankrijk). Weet even niet in welke tijd.
Ik ben 2 keer eerder meegeweest en vond at 2 keer echt top! Leuke leiding en aardige paardrijdjuffen.


Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 10:49

Haha, oh, ik schaam me kapot!!! Maar gelukkig heeft iemand het al voor me veranderd, in de tekst zelf heb ik het wel goed gedaan, haha! Ohw, domme domme ik!!
Nou, mooi dat jullie positief zijn! Ik heb er zin in! Welke eisen zijn er eigenlijk als je staf wilt worden Kusia?? Als ik wat ouder ben lijkt me dat ook echt heel leuk om te doen!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 13:12

Je moet minimaal 19 jaar zijn, om vakanties in Nederland te leiden. 21 jaar voor het buitenland.
Maar ik geloof dat je al vnaf je 17e aan de slag kan in de watersport.

Voor meer informatie kan je altijd op www.vinea.nl kijken, of mij een pb-tje sturen

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Suus25

Berichten: 411
Geregistreerd: 25-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 14:07

Wat leuk zeg dat je met Vinea weggaat! Ik ga dit jaar vakanties van hun begeleiden in Nederland...levade en piaffe, ik wou ook graag naar het buitenland maar dat kan niet omdat ze voor het buitenland alleen maar ervaren mensen willen hebben als staf! Dus das voor jou wel weer beter! Ik kan je wel vertellen dat het errug gezellige mensen zijn allemaal daar, die ik tot nu toe heb ontmoet dan!
in elk geval heel veel plezier!!!

VP stal in omgeving Soest gezocht waar ik eigen hooi mag voeren voor lieve IR pony!

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 12:59

Ok, nou ik hoop het wel iig, dat ze beetje gezellig zijn. Gelukkig ga ik met een vriendin, dus ben nooit alleen, maar het is toch leuk om jusit nieuwe contacten te leggen.
Aan de ene kant vind ik het wl fijn dat het een kleine groep is met dit kamp, max. 12, want je leert iedereen ook echt best kennen, en met rijden is het ook fijner. Maar met meerderen heb je wel weer meer kans op mensen waar je het ook echt goed mee kan vinden, toch?

Ennuh, weet iemand of er ook wel eens (leuke) jongens meegaan naar de ruiterkampen, en dan van de oudere leeftijdscatagorie? Ik denk het haast niet, omdat die jongens vaak in de puberteit zitten enzo, haha.

Maar het zou natuurlijk wel leuk zijn!! Paar lekkkere jongens maakt zo'n vakantie nog beter!!!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 14:37

Mar1986 schreef:
Ennuh, weet iemand of er ook wel eens (leuke) jongens meegaan naar de ruiterkampen, en dan van de oudere leeftijdscatagorie? Ik denk het haast niet, omdat die jongens vaak in de puberteit zitten enzo, haha.

Dat heb je goed gedacht. Er gaan heel weinig jongens mee met de ruitervakanties, zeker in de oudere groep.

Als je echt wil dat er jongens in je vakantie zitten moet je naar een survival of stand vakantie gaan.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

renske
Berichten: 652
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 15:55

mmmm das wel jammer geen leuke jongens Tong uitsteken maar ik heb er echt wel zin in. op naar 1 augustus!!

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 16:41

Haha, ja, dat dacht ik al! Dus dan maken we het gewoon super gezellig ZONDER jongens! We hebben ze tenslotte toch ook HELEMAAL niet nodig, haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Googlebot, Majabeestje en 42 bezoekers