Het strafkamp gaat morgen beginnen.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Het strafkamp gaat morgen beginnen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 23:27

Jaja morgen is het zover, we gaan naar de sportschool.
Aangezien ik al niet echt een licht gewicht was en nadat ik na mijn ongeluk in januari ook nog eens 30 kilo Bloos was aangekomen omdat ik niks mocht doen, veel eten doe ik niet maar ja van op je krent zitten kom je gewoon aan.
Ik mocht niks omdat je bij bijna elke beweging je schouder wel gebruikt.
2 weken geleden kreeg ik te horen dat ik weer alles mocht gaan doen, moet wel na 2 maanden terug komen en als ik dan nog pijn heb moet ik eraan geholpen worden.
Nou werd ik dus door de fysio door gestuurd naar de nieuwe sportschool hier in de buurt http://www.specialsports.com.
We zijn er langs geweest (Niels mijn moeder en ik) en kregen een rondleiding, jeetje ze hebben echt alles daar Haha! fitness, gewichttraining, buitensporten, zaalsporten, aerobics etc, en een zwembad, sauna, jacuzzi, kruidenbaden etc.
We hebben ons maar meteen ingeschreven voor 1 jaar.
Morgen krijgen we een sporttest en mag ik dus aan die man gaan vertellen waar ik last van heb en wat ik wil enz, ik krijg dan een programma en ik krijg begeleiding.
Ook heb ik een sportpakje aangeschaft met bijpassende schoenen Haha!.
Ik ben echt benieuwd hoe het gaat, weet bijv nu al dat ik morgen na 2 min fietsen helemaal kapot ben Haha!. Niels en ik gaan om de dag en mijn moeder 1x in de week.
Ik zal morgen een verslagje doen

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 23:40

Heel veel plezier en sterkte morgen!

Het komt vast allemaal goed .

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 06:39

Dat klinkt leuk. Goede begeleiding is wel belangrijk. Succes met je test!

* To Belg, or not to Belg *

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 07:28

Ja bedankt !
Ik heb een beetje het idee dat ik morgen niet emer kan lopen door de spierpijn Haha!. Maar ze zullen je de eerste keer wel niet teveel laten doen.
Verslag volgt vanavond !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 07:33

Jaja dat wordt afzien *LOL* Ik begin vanavond aan aerobics, na een zeangerschap en veeeeel virusjes wwardoot ik ruim een jaar niet echt gesport heb. Mijn figuur is ook niet echt charmant meer... Maar: samen sterk, en volhouden he? Succes

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 08:10

kojack schreef:
Aangezien ik al niet echt een licht gewicht was en nadat ik na mijn ongeluk in januari ook nog eens 30 kilo Bloos was aangekomen omdat ik niks mocht doen, veel eten doe ik niet maar ja van op je krent zitten kom je gewoon aan.


Weet je zeker dat je stofwisseling wel helemaal in orde is?! 30 kilo in 4 maanden, dat is bijna 2 kilo per week, dat is wel aardig heftig, zeker als je -zoals je zegt- niet veel eet. Misschien een idee om dat eens na te laten kijken?
Ik heb ook een keer 2 maanden amper iets gedaan, en uit verveling juist wel veel gevreten en dat resulteerde in + 5 kilo die er ook zo weer af waren en ik ben echt niet graatmager van mezelf.

Succes!

Nulla tenaci invia est via

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 08:58

haha nou ben maar niet bang hoor, ze zullen je rustig laten beginnen en het rustig aan opbouwen. Ander heb je veel te veel kans op blessures en daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Wel leuk hoor veel plezier en succes!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 09:18

Ik dacht dat het over school ging, dat begint ook morgen Boos!

Maar succes, wel beter dat je weer mag sporten!

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 19:13

Als je me zou zien zou je denken dat ik me echt helemaal vol vreet.
Ik eet gewoon, eet absoluut geen chips en snoep ik hou daar niet eens van !
Ik hou wel van lekker eten maar in mate.
Mijn stofwisseling en schildklier zijn niet helemaal 100%.

Het verslag :
Het was dus een in-take gesprek er werd van alles gevraagd we werden gewogen en het vetpercentage werd gemeten enz.
Nou ja ik wist dat ik veel was aangekomen dus daar schrok ik niet echt van het veil me nog best mee eigenlijk Haha! (had veel erger verwacht).
Daarna werd er dus gevraagd wat we willen en werd er een programma gemaakt, en werd er uitgelegd bij de apparaten hoe je ze moest gebruiken.
Alles staat dus 'in' je sleutel, als je binnenkomt doe je die in een apparaat en dan zie je op een scherm wat je moet doen en waar je mee begint.
Na de uitleg en een beetje ge-oefend te hebben zijn we naar de sauna gegaan. Nou wist ik dat dat naakt was maar ik wist niet dat de rest (bubbelbad, turksbad,kruidenbad,stoomding etc) ook in je naakie moest.
ik ben dat niet gewend Haha!, ik schaam me wel een klein beetje waarom weet ik niet eigenlijk.
Het was zo raar er liepen dus allemaal mensen mannen en vrouwen.
Op de een of andere manier 'kijk' je dus naar het ding van iemand (mannen) die daar lopen, ik wilde niet kijken maar op de een of andere manier trekt het gewoon ofzo Schijnheilig . Het was gewoon raar Haha!
Morgen gaan we weer sporten.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 19:18

haha, ja naar het ding ipv de rest Haha!
Het is niks voor mij hoor, in mijn nakie in een openbare ruimte...
De sportschool is wel lekker, je gaat meteen beter in je vel zitten als je daar mee bezig bent! Die conditie komt vanzelf, na een maand was ik echt in superconditie!

28-09-2007
Nothing compares too you...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 20:54

Echt sjit voor man, dan je zoveel bent aangekomen. Vind het heel knap van je dat je de discipline op kan leggen om te gaan sporten!! You Go Girl!

Wat betreft de sauna. Als je vaker gaat, dan zie je dat niet eens meer op een gegeven moment. Trouwens al die dingen van die mannen zijn lelijk! (behalve die van mij Knipoog )

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 20:58

Hee meis,

Wat super dat je zo lekker aan de gang gaat, je zult merken dat je je ook heel wat fitter gaat voelen!!

Wou dat ik die discipline kon opbrengen.
En over een paar maanden, zie we superstrakke Kojack weer..........

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 21:56

Nou ik heb me vandaag bescheurd in die sauna !
Die vormen en lengtes en de kleuren Haha! ja ben raar dat wisten we al.
Het is zo stom ik wil er absoluut niet naar kijken ! Het gebeurt gewoon.
Morgenochtend om 7 uur gaan we weer sporten.
Oh wat ben ik blij als ik straks weer wat dunner en fitter ben !

Ik heb Lotje vandaag gesproken ze komt na pinksteren naar Nederland !
Oh ik ben zo benieuwd hoe het dan gaat met ze .

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 23:36

Heeej, goed joh! Je pakt het echt serieus aan en dat vind ik klasse. Zolang je maar zorgt dat je je schouder niet weer in de prak draait he Knipoog.

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 05:55

Nou we zouden dus vanochtend gaan maar dat doen we niet.
We hebben alle 2 last van ons buikje (buikspieroefeningen) en ik heb toch een beetje last van mijn schouder Huilen.
We kijken even aan hoe het gaat en anders gaan we vanavond. Morgen gaan we zeker.
De sportschool-meneer vertelde dat we het wel rustig aan moesten opbouwen Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 06:45

Echt top van je dat je begint. Het is meestal net de stap om er naar toe te gaan waarom mensen niet gaan.
Die sportschool-meneer zal er wel verstand van hebben. Alles moet er nog aan wennen. Officieel hoort er een dag tussen te zitten.
Veel succes, het gaat helemaal goed komen!

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 08:07

Inderdaad wel rustig aan doen. Ik ben ook teruggefloten door de sportschoolmeneer. Steeds tenminste 1 dag pauze houden om je spieren weer te laten herstellen anders breek je meer af dan dat je opbouwt. 3 keer in de week is prachtig.

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 11:41

Hoi
Gisteren hebben we niet echt veel gedaan een beetje gekeken hoe het werkt en wat geprobeerd.
Ik heb voor mijn schouder een paar apparaten geprobeerd en de meeste kon ik wel doen.
We gaan vaanvond weer 'even' ons programma doen, daarna zwemmen en daarna naar de sauna.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 14:48

heey wel luxe hoor dat dat allemaal in 1 zit. En inderdaad je kunt beter steeds een dag rust nemen, maar als het niet goed is zal de sportmeneer *LOL* je wel terug fluiten

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 17:00

Hahahaha... ik heb het er nog niet opgewaagd om de sauna te pakken Haha!
ik train 2x in de week, als ik onverhoopt 1 dag mis, dan doe ik de week erop indien mogelijk 3x of een keer extra in het weekend. Zwemmen hou ik niet van, al is de mogelijkheid er wel om binnendoor naar het zwembad te gaan.

Op 80% van je maximale hartslag verbrand je het meest.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 17:04

Ik wil ook zo graag beginnen.. maar het is zo moeilijk, ik werk tot 19:00 en moet daarna dus nog eten. Daarna kan ik eventueel sporten maar tot nu toe heb ik nog geen geschikte sportschool gevonden in de buurt Boos!
Ik woon ook in een gat, en Amsterdam vind ik te ver, dan hou ik op een gegeven moment op dat weet ik nu al..

Petje af hoor!

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 17:06

Nou we hebben overlegd en we gaan vandaag niet sporten morgen wel.
Het is idd beter om om de dag te gaan ipv 2 dagen achter elkaar.
Dus morgenochtend vroeg zijn we weer aanwezig Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:26

Nou het wordt in ieder geval professioneel aangepakt met lekker extra dingen zoals die sauna. Lijkt me toch wel lekker nadat je een beetje uitgekeken bent op al die wormvormige aanhangseltjes Haha!
sorry mannen..
Een kennis van mij is echt heel erg dik, schat ongeveer 150 kilo.
Die is nu 4 maanden aan het lopen op een band en is al 20 kilo afgevallen, vind ik echt superknap van haar.
Gewoon in haar eentje, dus met zo'n goede begeleiding gaat dat afvallen jou ook zeker lukken.

Succes ermee!

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 23:00

Ik moet in ieder geval 30 ! kilo afvallen en liever meer natuurlijk !
Ik heb echt zin om te gaan morgen !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk_H, BLEXBot, Clairtje_Sun, darkangel23, DDD3, Eleionomae, eva92, Ine23, Jannie79, Kimmie235, LiDi, lina1998, maessie, Mizora, Prince, renee16, RSLevi, sjaslique, SJP, Talishe en 75 bezoekers