zonder zadel hard in draf:S

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lizzytje
Berichten: 273
Geregistreerd: 01-05-03

zonder zadel hard in draf:S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 20:50

hallo, ik ben lisanne (lizzytje hier op het forum) en ik heb een verzorgshetlander *LOL* , ik heb een westernzadel maar geen hoofdstel, dus ik rij altijd met halster. dat gaat best goed eigenlijk, alleen ik rij nogal vaak zonder zadel, alleen in draf gaat ze keihard!!!!!!!! ik kan haar dan niet stoppen met een halster, verder is ze heel errg lief alleen soms te sterk wat kan ik hier aan veranderen zonder een hoofdstel te hoeven kopen? (dat mag ik niet zelf kopen van mijn ouders Misselijk ) ik zit wel heel stevig zonder zadel op haar, dus als ze een bok of stijgerbui heeft, kan ik makkelijk blijven zitten, ook als ze heel hard gaat crossen in draf heb ik geejn moeite met blijven zitten, maart weet een van jullie misschien een manier om haar in te kunnen houden? alvast bedankt, kusjahzz, huggolzzzzz lizzytje

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 21:31

Uhm, waarom mag dat niet van je ouders?
Zo duur zijn die hoofdstelletjes nou ook weer niet, als je geen superduurmerk uitkiest tenminste.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 22:00

mag je van je moeder niet een bitje kopen?
Als je dan ook nog musketonhaken koopt kun je het bitje gewoon aan het halster vastklippen, je moet dan natuurlijk wel je (geimproviseerde) teugels aan het bitje vastmaken.
Een bitje is denk ik niet zo duur, dus ik denk wel dat dat mag van je moeder. En een bitje kun je ook gewoon weer verkopen als je deze pony niet meer mag of kan rijden.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 22:12

Lisanne, ik heb nog wel een klein bitje liggen.
Als je wilt dan mag je het hebben hoor !
Ik weet niet waar je woont, maar anders doe ik er wel even een enveloppe om en doe het voor je op de post.
Stuur me maar even een PB-tje met je adres, dan zorg ik ervoor dat je het bitje krijgt !

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 22:17

vraag de eigenaren of ze misschien niet een hoofdstelletje willen aanschaffen