Best wel eng...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 10:50

Doordat er op dit forum ook mensen komen die nog niet uitgegroeid zijn en zij misschien ook zoiets hebben van: goh, bij mij kan er ook wel wat af,
vind ik dit forum best wel eng.
Want het is helemaal niet goed om te gaan lijnen als je nog niet uitgegroeid bent. Dan ben ik er altijd bang voor dat je van die bolimia en anorexiagevallen ( Lips are sealed en Misselijk ) krijgt. Dat lijkt me toch niet echt de bedoeling.

Ik hoop dus dat iedereen van 17 en jonger zich realiseert dat hij/zij eerst maar eens in de lengte uitgegroeid moet zijn voordat je je druk kunt gaan zitten maken over je gewicht! Natuurlijk kun je er altijd wel op letten dat je gezond eet, dat is wat anders.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 11:12

Ben het helemaal met Kitty eens.
Als ik lees dat Yentl van 12, 44 kg en 1.64 ook wil gaan lijnen ben ik er voor dat het forum verboden wordt voor mensen onder 18. Kan natuurlijk niet en als ze persee willen lijnen doen ze het toch wel.
Maar ga als je nog in de groei bent ajb niet zo lijnen. Een keer een appel ipv een Snicker is niets mis mee maar ga er niet voor om kilo's kwijt te raken.

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 11:40

één gerust stelling, ik ben 15, en ik ga dus ZEKER niet lijnen! hahaha ik eet gewoon stug door Haha!
en ik ben het trouwens ook wel met jullie eens..

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 12:06

Helemaal mee eens.

Misschien hebben we ook wel de verkeerde naam gekozen: Bokt-diet geeft nu eenmaal een dieet aan en eigenlijk ben ik helemaal niet op dieet. Ik wil alleen minder snoepen en gezonder eten.
Bokt Healthy Lifestyle of zoiets haha wedden dat er dan veel minder mensen meedoen?


coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 12:18

Ben ik het ook mee eens.
Ik ben 13 en ga zeker niet lijnen, ik word ook helemaal nergens dik van, ik kan zoveel eten als ik wil...

_________________
Bok geen uren,
Vertrouw op je buren!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: coco op 2001-08-10 13:18 ]</font>

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 12:46

ik wil juist dikker worden! als ik me omdraai zie je me niet meer hihi.
maar ik ben wel in voor gezond eten. kunnen jullie me geen vegetarier maken ofzo?
mijn moeder schept altijd vlees op mn bord en zeg dan doodleuk ja dat was paardenvlees. ik vind het niet zo supererg meer als eerst. de eerste keer dat ik 't at was toen er een pony geslacht was dus ik had echt zo van ohnee zometeen eet ik die pony op! Onzin natuurlijk maar ja.
oh slaat natuurlijk nergens op wat ik typ he? (ik vind vlees ook niet zo lekker meer dus niet alleen vanwege paardenvlees)

maar ja, iemand tips om dikker te worden?
ik heb zin om slagroom te snoepen, maar wordt je daar niet ziek van? Extreme duivel

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 13:00

Eens eens eens. Heel gevaarlijk!!!!

Meiden van onder de 17 doe alstjeblieft normaal. Er zijn natuurlijk best mensen met overgewicht maar neem dan als grens ongeveer 70-75 kg en als je daar overheen komt, eet dan ipv snoep fruit, maar als je 44 kg weegt en je wilt afvallen.....

Het probleem is dat als je je lichaam went aan minder eten, dat je lichaam dan ook zuiniger omspringt met eten. Als je daarna weer gewoon eet, dan hou je dus over.

Dus Yentl, Priscilla, Liz, Yor en alle tieners: do'nt do it (nou Yor die eet gelukkig wel door!)

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 13:42

tja het is zo ja, ik ben 13, en ben best wel stevig (1.78m, ±69 kg), en wel al uitgegroeid volgens de ggd en huisarts. tegenwoordig ben ik bezig met gewoon eten, maar tussendoor gewoon niet al te veel snoepen. ik heb denk ik zelf al erg snel dat ik het ga overdrijven. een tijdje geleden had ik mezelf beloofd niet meer te snoepen, en dan komen steeds de gedachtes van "laat ik het avondeten ook maar zitten, alleen maar beter". dat ging zich uitbreiden naar niet meer ontbijten en middageten.
toen ging ik me realiseren dat ik het overdreef, en dat ik echt moet gaan oppassen want nog 1 stap verder is anorexia. nu kijk ik daarvoor uit, en op dit moment is het gewoon allemaal wel goed.
hier nog een foto van mij op het strand 2 weken geleden met bikini aan, voor extra duidelijkheid hoe ik eruit zie op dit moment. ik moet eerlijk toegeven dat ik hier voor het eerst een bikini aanhad in nederland, omdat ik dat nooit durfde. (wat een zelfvertrouwen!) hier loop ik met mijn broer, die mij heeft overtuigd dat ik het gewoon moest doen.
[img]../upload/101/ikkestrand.jpg[/img]

het is ook allemaal zo overdreven omdat ik absoluut geen zelfvertrouwen heb, (erg gepest paar jaar geleden) en een tijd hiervoor iemand had gezegd dat ik te dik was (gymleraar). dit nam ik weer 's te erg op, en begon daarom te "lijnen".

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 13:49

Dat vind ik dus niet normaal van die gymleraar.
Laat hem eens met z'n eigen zaken bemoeien. Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 14:08

Echt belachelijk van die gymleraar.
Wel raar dat je nu al uitgegroeid zou zijn. Ik ben echt tot mijn 18e wel nog wat gegroeid en daarna in de breedte Haha! . Maar als de huisarts dat zegt zal het wel.
Goed dat je zelf door kreeg dat je overdreef trouwens. Met gezond eten is niks mis maar met niet eten alles.
Enne die bikini kan je prima hebben hoor!

_________________
<font color="blue" size="2"><i>"Wil je een gesprek onder vier ogen voeren, dan is een Korte Wandeling verstandiger dan met zijn allen te gaan Hossen"</i> -Eeyore </font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-08-10 15:11 ]</font>

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 14:18

hihi wat me net opviel he, dat patatbakje in mijn hand! had m'n broer ook zolang doorgedramd dat ik nam. erg goed van hem, lief vind ik dat, zie ik sommige broers echt nog niet doen! zoals jullie misschien wel opgevallen was kwma hij niet zover dat ik ook m'n spijkerbroek uitdeed! maarja misschien volgende keer.

dit is trouwens de eerste keer dat ik dit echt vertel, m'n ouders wisten/weten van niks. dit is alleen wat ik zelf dacht en deed. erg stom ja die leraar, was zomaar onder gym, ja flore, moet je niet is een keertje wat aan je lijf gaan doen? je bent best wel dik aan het worden!!! erg toch, ben daarna helemaal overstuur de gymzaal uit gerend en naar huis gegaan. misschien heeft hij wel gelijk, maar dan hoeft hij het nog niet zo te zeggen!

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 20:30

ja ik snoep gewoon teveel dat is et en dat moet ik afleren dat is het zo zeer en flopsy ik vind je zeeer zeker niet dik hoor

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 20:39

Anders zien we hier nog Yentle vliegen!!!!! Cool

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 20:58

YENTL hihi ik zou best willen vliegen hoor daar niet van Cool ah ja
ik heb geen anorexia

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 21:20

Pff ik moet juist aankomen, maar wat ik ook eet, ik kom niet aan Frusty Hellup!!!!
Naja, zie er ook wel de voordelen van, ik kan op elke pony gaan zitten waarop ik wil, ze kunnen me toch makkelijk houden Schijnheilig

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 21:48

ik heb deze week er 5 kilo opgekregen die laat ik ermooi op!!!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 23:06

Flopsy, die bikini ziet er prima uit!

Het is ook goed om op te letten maar je moet niet gaan lijnen.

Ik weet van mezelf ook wel dat ik niet én een roze koek én een zakje maltezers en een ijsje moet eten op 1 dag, maar ik doe het soms wel. Dus blijf ik met mijn 1.76 rond de 74 kg zweven. Iets te veel, maar niet snoepen kost me op dit moment ook iets te veel moeite.

Succes met niet snoepen!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-01 00:19

Aaaaaah, Maltezers zijn lekker!!!!
En die roze koeken ook trouwens!

Maar ja, voor mij alleen even gezond de komende tijd... Frusty

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 07:24

Aan de ene kant heeft Kitty best gelijk, aan de andere kant.....niet alleen meiden van onder de 18 kunnen anorexia krijgen, toevallig hoorde ik laatst van iemand bij ons (werk) uit het gebouw die ervoor is opgenomen en die is denk ik zo tussen de 25 en de 30.
Anorexia/Boulimia zit tussen je oren, met het in de groei zijn heeft het weinig te maken.
Helaas ken ik van vroeger een aantal meiden die anorexia hebben gehad. Even voor de minderjarige sprietjes hier ( Haha! ) die toch, nodig of niet, perse willen lijnen: Kan er zo 3 noemen die in op de psych. afdeling van een ziekenhuis terecht zijn gekomen waarvan 1 langdurig (bijna 2 jaar), een van hun heeft het uiteindelijk niet overleefd.
Gezond(er) eten is altijd goed, jezelf gaan uithongeren is levensgevaarlijk....

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 11:06

tja ik moet gewoon een beetje opletten, maar er zijn wel genoeg mensen in mijn omgeving die mij er wel van zouden overtuigen dat ik moet eten denk ik. aan de andere kant ben ik nu beter dan ik altijd ben geweest; te dun! tot een jaar of 10 ben ik heel ziek geweest, gezeur met mijn nieren (1 weggehaald), en toen was ik echt mager! las laatst een verslagje van toen ik acht was. ik was toen 1.58 en woog 29 kilo. toen was ik echt een enal bot. dus in dat opzicht ben ik wel verbeterd. maar ik merk wel van mezelf dat ik echt na elk snoepje ga denken dat ik dikker ben geworden, dat heb ik nu nog. ik voel me dan zo lelijk en vet, echt raar eigelijk.

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 16:38

'k zal niet zeggen dat ik ga lijnen en anorexia krijg, maar snoep nu toch wel ( tenminste, ik probeer het......) minder. dat kan toch geen kwaad? 'k was vroeger ook een scharminkeltje, dan kun je kanen wat je wilt, moet ik nu toch eventjes mee opppassen. Haha! Haha! Haha! zijn broeken die ik in een half jaartje niet meer pas omdat m'n kont te dik is geworden Bloos schaam schaam

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 21:15

ik mag eigenlijk blij zijn dat ik aangekomen ben!! op m'n 12e woog ik 34 kg. (was iets van 1,57 m. geloof ik) ik was dan wel klein en licht gebouwt maar volgens de schoolarts was ik toch echt te licht.. Nu ik 15 ben weeg ik 46,5 kg en ben 1,65 m. nog ietsje aan de lichte kant maar ik denk dat het wel goed is ongeveer. Ik eet niet zo veel maar ik honger mezelf niet uit iig.. en ik ben trouwens zeker niet dun meer.

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 01:31

ik eet echt heel veel,ik begin nu wel een buikje te krijgen(het wordt steeds erger!!)maar ik denk dat het als ik weer naar school moet wel minder wordt, want dan eet alleen na school heeel veel...hihi, nu eet ik de hele dag door..