Hej dekentje.......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Hej dekentje.......

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 21:42

....... waar ga jij met die pony naar toe??

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Aangezien Mexx maar niet uit zijn haar wil komen , helaas ook luisjes heeft gekregen en zich zelf helemaal kapot jeukt scheer ik morgen al dat dikke haar eraf.. natuurlijk moet ie dan wel een dekentje om dus vandaag was het even aftekenen voor de goede maat op een oud dekentje van rydar Haha! ff knippen plakken en naaien en t dekentje is klaar! Morgen zal ik wat foto'smaken met de goede maat deken Haha!

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 21:43

ahh zo zit ie toch goed:P nee hoor veel suc6 morgen maar wel foto's van naakte mexxje he Tong uitsteken

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 21:46

Debo, je snapt het niet, mexx probeert je duidelijk te maken dat ie heeeeeeel erg graag wil gaan kamperen Haha! (tent heeft ie al Haha!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 21:49

stef schreef:
Debo, je snapt het niet, mexx probeert je duidelijk te maken dat ie heeeeeeel erg graag wil gaan kamperen Haha! (tent heeft ie al Haha!)



hahaa ja dat krijg je ervan als je op een camping gestald staat hahaha

Kelsey
Berichten: 355
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: hoerendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 21:58

Bloos hahahahaha leuk hoor!
je ziet m echt zo kijken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 09:04

NOu zijn dekentje is af ben zo benieuwd wat er onder al dat haar zit... Vanmiddag kom ik t te weten... vast iets moois Lovers

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 09:09

Ik zou hem niet scheren. Gewoon wat extra olie door het voer en goed poetsen. Shetlanders zijn meestal wat laat met verharen.
Plus, als je hem scheert hoeft die met dit weer echt GEEN deken op en al helemaal geen gevoerde.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 09:11

Oh wat een mooie déken!!!
heerlijk, ik was meteen weer vrolijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 09:13

Eleonoor schreef:
Ik zou hem niet scheren. Gewoon wat extra olie door het voer en goed poetsen. Shetlanders zijn meestal wat laat met verharen.
Plus, als je hem scheert hoeft die met dit weer echt GEEN deken op en al helemaal geen gevoerde.
zoals er staat heeft ie ook luizen gekregen .. en met die vacht die hij nu heeft is dat geen behandelen.. Onder zijn buikje zijn het allemaal vervilte plekken , op zijn kontje is het haar zo dik dat je zijn huid niet kan vinden en hij heeft het zo verschrikkelijk warm , denk dat ie er eg blij mee is als ik hem van al dat haar verlos.. Hij krijgt prima eten en extra lijnzaadolie en t haar wil er niet uit .. en om t beesje te zien schuuren de hele dag door is ook geen pretje hij ligt helemaal open van de korstjes..De deken is trouwens erg dun.. T ding is al zeker 20 jaar oud en is zo vaak gewassen dat er weinig veoring meer in zit..

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 09:15

Haha echt leuke foto. In dit geval zou ik hem ook lekker scheren Debo, des te eerder is hij er weer bovenop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 09:17

irene schreef:
Haha echt leuke foto. In dit geval zou ik hem ook lekker scheren Debo, des te eerder is hij er weer bovenop.


hha volgens mij haal je er een paar door de war.. Dit si mijn superdekhengst Mexx Haha! Die is niet zielig haha die heeft alleen wat luisjes en een erg dikke vacht Haha! Die andere zielige is een bont shetje hahaa maar geeft niet Haha!

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 15:08

wat heeft die fjord om zijn ogen heen?

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 15:13

Nimmedor schreef:
wat heeft die fjord om zijn ogen heen?

een vliegenmasker...

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 15:45

Zijn er nu al zoveel vliegen dan Verward
Maar wel leuk hoor, ben benieuwd

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 16:06

Ik neem aan dat je die deken die nu op de shet ligt (met al dat haar en luizen) eerst wel wast voor je hem op je geschoten shet legt. Anders verhuizen de luizen ook mee.