TIP:bio-chromium

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 23:36

dit is een vitaminepreperaat wat helpt bij lijnen:je hebt minder eetlust.
ik haal deze pillen bij de etos en ze zijn absoluut veilig want het is alleen maar een vitamine pil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 23:48

overdaad aan vitamen kan in bepaalde gevallen (bij bepaalde soorten) wel degelijk schadelijk zijn! Bio-chromium is een chroomverbinding, da's geen vitamine maar een sporenelement (schooljuf, sorry Schijnheilig ) maar als je de aanwijzingen op de verpakking aanhoudt kan het zeker geen kwaad.

Ik heb overigens bij die dingen altijd meer het gevoel dat het psycholisch is, maar als dat helpt, dan is het toch ook goed Haha! Party!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 23:53

ja oke dan geen vtiamine maar je hoeft maar 1 zo'n pil per dag te slikken.sorry juf dat ik foutje maakte Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 00:08

Haha! *juf wil een brosje uitdelen voor het goede antwoord maar bedenkt zich en haalt een peentje uit haar tas* *LOL*

t was maar ff ter informatie, je hebt altijd van die gekken die dan gaan overdoseren. Volgens mij moet je dan wel een heel potje wegkanen wil je direct schade ondervinden trouwens, maar toch.

psycholisch = een samentrekking van psychologisch en psychisch trouwens Bloos

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-01 00:14

haha,nee idd er staat op de verpakking 1 tje per dag dus ik doe dat netjes........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 00:52

Ik heb dat ook eens geprobeerd en heel lang geslikt. Maar helaas bij mij helpt het niet. Ik moet toch echt wat zoetigheid op zijn tijd Kwijl

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 10:25

bij mij hielpen ze (helaas) ook niet

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 10:52

Wat was dat trouwens voor nieuwsitem gister over Bayer en de lipo-nogiets tabletten? Was een beetje slaperig en snapte die duitse nieuwsvent niet helemaal het enige wat ik voorbij zag vliegen was de buitenkant van de Bayerfabriek en een verpakking waar lipo in de titel voorkwam. Lipo=vet, dus ik was gelijk bij de pinken maar toen was het item al afgelopen... Heeft Bayer een of andere vetverslindende pil ontwikkelt of... Verward

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-01 10:57

ik weet niet of het helpt bij mij.ik heb teveel pijnstillers en andere medicatie voor mijn hoofd die mijn eetlust verminderen..maar ik slik wel elke dag zo'n pil.