Tja...vraagje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 17:09

Kun je van paardrijden ook afvallen ?
Gewoon weer eens een vraag op het hanneke niveau...naja moeten jullie maar aan wennen.


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 17:13

Eeeh, wat is dit dan voor een vraag?

'Is de zon warm?'...

Tuurlijk, van bewegen val je af.. Lijkt me simpel.

Of ja, als je gruwelijk veel paardrijd maar jezelf tussen het paardrijden volduwd met roomijs, chokolade en friet dan zal je niet echt afvallen nee }>

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 17:46

je kunt in ieder geval eraf vallen (he wat een flauwe opmerking)

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 17:51

je krijgt er wel veel spieren van Haha!!!!
Ik denk van wel.....maarjha...volgens mij komt dat bij mij niet door het paardrijden

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 22:01

Echt wel! Kijk maar naar Anky *LOL*

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 22:59

van stallen mesten val je nog veel meer af!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 23:46

Ja maar Anky is gewoon iel gebouwd, dat helpt ook wel. Die doet overigens ook aan hardlopen en fitness om zich niet te eenzijdig te belasten. Stallen mesten e.d. is ook een vorm van fitness trouwens Party!!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-01 18:42

Tja moet ik toch maar harder stallen gaan uitmesten...wel nog een paar stallen zoeken dan.... Haha!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 19:30

als je goed paardrijd, gebruik je al je spieren

maar ik ben er nooit vanaf gevallen.

waarom nou niet??? waarom krijg ik van die sport nou geen spieren en een strakke buik?

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 19:55

Nouhou...ik ben jaren bezig geweest met lijnen, om er 10 kilootjes af te krijgen. Ging 4 tot 5 keer per week naar de sportschool (voornamelijk stepaerobics), skate heel fanatiek maar ik moest wel erg op m'n eten blijven letten.
Toen gaf ik het uiteindelijk op, sportschool enzo werd niks meer want ik had steeds last van m'n rug. Weegschaal verstopt en nooit meer bij nagedacht.
Kort daarna (paar maandjes) kocht ik Sam, was ineens erg veel bezig, en hielp daarnaast ook nog eens met uitmesten op stal als ik vrij had. Ineens ging ik merken dat m'n broeken wat wijder werden, en weer wat later nog wijder. En ik at gewoon normaal, en snoepte ook nog (niet veel, maar gewoon, normaal ook). Uiteindelijk ging ik nieuwe spijkerbroeken kopen, en wat denk je: 3 maten kleiner!! Haha! Toen heb ik voor de gein toch die weegschaal weer es uit het stof gehaald, en er bleken 10 (inmiddels nog iets meer) kilo af te zijn Party!! Party!! Dat komt natuurlijk niet door het paardrijden alleen, maar ook door alles eromheen, zoals poetsen, uitmesten, erheen fietsen, met 'm wandelen enzovoort. Wat mij betreft de beste fitness die ze ooit uit hebben kunnen vinden. Komt ook bij dat ik veel lekkerder in m'n vel zit nu (niet dat dat niet zo was, maar nu gewoon nog meer als eerst) omdat ik weer volop bezig kan zijn met m'n grote passie: paarden Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dorage, Hanneke1989, IzAw, JorineV, karinmanon, lizard, marley93, MirjamRobin, Neelm3r9, Paardjes83, Roosch, Selina, Tigress en 185 bezoekers