Amal-Aswintha, vorige verzorg-arab,komt ook 24 mei

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lidewij

Berichten: 177
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: Linschoten

Amal-Aswintha, vorige verzorg-arab,komt ook 24 mei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 22:09

als t doorgaat dus, dan is Swintha dr ook in bunschoten..
Swintha is vandaag terug van een weekje gelogeerd te hebben bij Pladykt, die haar gedekt heeft..
Afbeelding
hier bij dr beste zwart-witte vriendinnen, ahum, ze proberen dr staart op te vreten als ze de kans krijgen..
Afbeelding
Afbeelding
dit was de kerstkaart, vorig jaar Haha!



Afbeelding
toen ze vorig jaar bij de vorige eigenaar in Exloo stond
Afbeelding
hier is ze jaarling
Afbeelding
Dit is dan Pladykt!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
vorige winter
Afbeelding
Afbeelding
ik op swinth, ook vorige winter..
groetjes Lidewij

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 22:16

Wauww, mooi koppie zeg! Kwijl En Pladykt, wat een stoere kerel!!!!!!!! Lovers

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 23:03

zo ik hoop voor je dat er echt een prachtig veulen uitkomt joh echt waar Knipoog ik had de foto's al gezien maar ze blijven mooi Kwijl

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 19:28

Waaaah Pladykt! Mijn lievelings hengst!! Waar staat hij nu? Hij stond eerst op European Training Center, ik was helemaal verliefd op hem Lovers. Heb ook op hem mogen rijden Lovers

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 19:31

Hier mijn foto uit mijn profiel
Afbeelding
Echt heel jammer dat mijn rijfoto's mislukt waren ..

Lidewij

Berichten: 177
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-03 23:07

Youko schreef:
Waaaah Pladykt! Mijn lievelings hengst!! Waar staat hij nu? Hij stond eerst op European Training Center, ik was helemaal verliefd op hem Lovers. Heb ook op hem mogen rijden Lovers


oooh gaaaf!!!
Hij staat nu bij die mensen thuis, in Velden. Wij gaan in de zomer misschien ook naar European trainings center!

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 10:32

Hoi,

Wat gaan jullie daar doen? Hihi, ben een beetje nieuwsgierig Haha!

Lidewij

Berichten: 177
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 10:56

hoi! ik was er niet bij toen ze gingen ophalen. Karen (mn vriendin) gaat in de zomer misschien een weekje helpen bij die mensen van pladykt, en we kunnen misschien volgend jaar stage lopen bij european trainings center.

maar wat heb jij met avalon ibn amgad??? Die vind ik echt super mooi! ik zag m eerst staan op arabian promo/cav

nou ik hoor t wel!
groetjes Lidewij

judith661
Berichten: 135
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hendrik ido ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 11:03

die kerstfoto:) wat ontzettend gaaf gemaakt. en nog meer bokkers naar Bunschoten gezellig! nou hopen dat het doorgaat.

Groetjes Judith

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 11:26

mooi paardje Haha!
die kerstkaart is grappig

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 12:27

Heej lidewij!

echt een leuk paardje hoor! En die hengst is ook een lekker ding zeg! Nou ik zie je binnnekort vast wel weer een keer.

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 17:53

Lidewij schreef:
hoi! ik was er niet bij toen ze gingen ophalen. Karen (mn vriendin) gaat in de zomer misschien een weekje helpen bij die mensen van pladykt, en we kunnen misschien volgend jaar stage lopen bij european trainings center.

maar wat heb jij met avalon ibn amgad??? Die vind ik echt super mooi! ik zag m eerst staan op arabian promo/cav

nou ik hoor t wel!
groetjes Lidewij


Hoi,

Gaaf hoor, ik vind Pladykt echt zo'n mooie hengst, en zo verschrikkelijk braaf Lovers. Jammer dat mijn merrie niet lang genoeg is, anders wist ik het wel, Pladykt is zelf ook best kort. Ik heb ook stage gelopen bij ETC, en heb uiteindelijk mijn huidige merrie van Johanna gekocht Lachen, je boft als je daar stage kan lopen, leer je zo verschrikkelijk veel van en ze hebben superhengsten op stal staan Haha!. Avalon Ibn Amgad heeft 2 jaar bij mij in training gestaan (zie profiel). Uiteindelijk kwam mijn merrie en hij moest weg helaas...

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 17:59

mooie foto's!! die kerstkaart is erg leuk Haha! Ik ben benieuwd hoe t veulentje eruit gaat zien *LOL*

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 18:17

die kerstkaart is echt leuk!

Lidewij

Berichten: 177
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 19:36

Youko"]
[quote="Lidewij schreef:
hoi! ik was er niet bij toen ze gingen ophalen. Karen (mn vriendin) gaat in de zomer misschien een weekje helpen bij die mensen van pladykt, en we kunnen misschien volgend jaar stage lopen bij european trainings center.

maar wat heb jij met avalon ibn amgad??? Die vind ik echt super mooi! ik zag m eerst staan op arabian promo/cav

nou ik hoor t wel!
groetjes Lidewij


Hoi,

Gaaf hoor, ik vind Pladykt echt zo'n mooie hengst, en zo verschrikkelijk braaf Lovers. Jammer dat mijn merrie niet lang genoeg is, anders wist ik het wel, Pladykt is zelf ook best kort. Ik heb ook stage gelopen bij ETC, en heb uiteindelijk mijn huidige merrie van Johanna gekocht Lachen, je boft als je daar stage kan lopen, leer je zo verschrikkelijk veel van en ze hebben superhengsten op stal staan Haha!. Avalon Ibn Amgad heeft 2 jaar bij mij in training gestaan (zie profiel). Uiteindelijk kwam mijn merrie en hij moest weg helaas...
[/quote]gaaf dat die bij jou in training stond, en hoe ziet jou merrie dr uit dan? wacht ik kijk wel in je profiel, hihi
groetjess