Iemand met een digicam in de buurt van Lierop?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Iemand met een digicam in de buurt van Lierop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 21:14

Nee, we hebben nog geen veulen, maar binnen nu en een week moet het wel gebeuren: dan krijgt Tirion dus eindelijk haar langverwachte veulentje. Als iemand tijd en zin heeft, zou het leuk zijn als ik wat foto's kon krijgen. Het is namelijk wat ver en die ouder van mij hebben van scannen nog niet zoveel kaas gegeten..

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 22:23

he he toch! Joost je weet toch dat ik in de buurt woon. Ik zal mijn ouders eens lief aankijken en vragen of ze met me mee naar lierop gaan. Of ik fiets er even naar toe. Laat maar weten wanneer ze geboren zijn.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 08:32

Heike, weet ik, maar je hebt het ook zo druk Knipoog En dan nog die toestand met je rug. Nou, ik laat het wel weten. Het is er maar ééntje van het jaar, maar er komt zo snel mogelijk bericht Lachen

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 11:01

idd ik heb het heel druk. Zaterdags lesgeven enzo. maar zondags heb ik meestal wel tijd. En de kans om zo'n lief veulentje te zien laat ik niet glippen hoor.

Trouwens het lijkt me leuk om je ouders weer eens te zien. Ze zijn altijd zo aardig!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, frutsel05, moeshie, singa, Supertje, Titsia, vilheide, xDeena_ en 188 bezoekers