Mijn 2e wedstrijd (1e wedstrijd met Iduna)...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 12:17

Gisteren m'n eerste wedstrijd met Iduna gehad. Ik was best zenuwachtig, maar gelukkig minder dan de vorige keer met Meis. De proefjes gingen best redelijk.

In de 1e proef had Iduna ineens de kolder in de kop, ik moest vanuit galop terug in draf tussen C en M. Ineens zette Iduna zich vast en ik had geen mond of rug meer. Flinke buitensporige galop met volgens mij een raar klein bokje, ik voeld een grote bok aankomen, maar ik had haar gelukkig vrij snel terug. Daarna kon ik haar jammer genoeg bij de 2e galop niet lekker terugkrijgen, waardoor ik te laat terugkwam in draf. Maar voor de rest een goed gevoel. Ze was wel lekker voorwaarts.

2e proefje zakte ze in als een aardappelzak. Z.g.a. niet voorwaarts te krijgen. Toch liep het erg lekker, ondanks het tempoverlies.

Ik was zeer tevreden en dat bleek ook dat dat mocht toen ik m'n punten kreeg: 1e proef 148 punten (eigenlijk 150, maar een -2 voor de galopspurt) en voor m'n 2e proef 146 punten.

Vorige keer had ik 134 punten geloof ik. Dus ik ben erg tevreden met deze vooruitboeking.

Ik was trots op m'n meissie en ook op mezelf.


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 12:20

Jeetje.. Mayo.. wat goed! Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Wel fijn dat je zo goed merkt dat er vooruitgang in zit. Op naar de top!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 12:33

Cool zeg Mayo!!! Wat goed!!! Ik ben trots op jullie hoor haha! Knipoog Jullie komen er wel samen! Ik kom zeker nog wel eens kijken bij jullie, zie wel wanneer dat wordt, dan zie ik vast wel een verbetering met pas gnagna Knipoog !!! Maarre, erg goed gedaan en ik ben blij dat je minder zenuwachtig was als met Meis! Ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Legor&Jacq

Berichten: 37
Geregistreerd: 26-07-01
Woonplaats: 030

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 16:02

heeeeee mayo, hartstikke goed gedaan joh,
sorry dat ik niet kon blijven kijken maar jullie zagen er ieg hartstikke goed uit samen!!!!!!!!!!

leuk ook je te ontmoeten.....
Rij ze Party!!

Hou van je paard om het plezier dat hij je schenkt, niet om de prestaties die hij levert!!

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 16:36

hey mayo!

Goed gedaan zeg!

Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 16:50

way to go girl!!!!

echt goed van je!

soms is het beter om te zwijgen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 17:21

En weten jullie wat het mooiste was? Mayo LACHTE!!! Voor, tijdens en na de proef! En dat deed ze de vorige keer niet, integendeel... De rollen tussen haar en mij waren nu dus duidelijk omgedraaid, hihi... Haha!.

Mayo heeft het prima gedaan met haar Iduuntje! Ik schrok wel eventjes hoor, ik stond haar voor te lezen, riep net 'tussen C en H arbeidsdraf' ofzoiets en ineens zie ik Iduna er over de lange zijde vandoor schieten in galop. Oeps... maar ook hier bleef Mayo lachen, ze was heel cool en had Iduna daarna weer goed onder controle. Proefjes zagen er netjes en relaxed uit. Goed gedaan meissie! Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 18:36

Goed gedaan!! Op naar de volgende wedstrijd en ondertussen flink door oefenen, jullie komen er wel!! Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 20:04

Je hebt het netjes gedaan Mayo, inderdaad. Je doet het beter waarschijnlijk dan ik op dit moment. Ik wil niet weten wat voor een punten ik zou krijgen met een wedstrijd nu..
ben blij voor je dat het goed ging, en een wonder dat je lachte uit de verhalen te merken...
Succes verder...

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 20:36

netje op voor de startkaart!
en nog maar de 2de keer voor jou!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Celebi, Cjuan, Myrthe_bz, Poekkie, Vagabondo, vordur en 77 bezoekers