ff voorstellen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jeanine

Berichten: 227
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Nederwetten

ff voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-03 18:54


Hoi mijn naam is Jeanine en mijn paard heet Gesmeralda.
Als je meer wilt weten over de achtergrond van Getsie, kijk dan op mijn profiel! Vingers aflikken
Woensdag 22 april heb ik Getsie hengstig gespoten, omdat ze uit zichzelf niet hengstig wordt. Vrijdag 24 april was ze goed hengstig, en toen heb ik Piet kuipers opgebeld en afgesrpoken dat we zaterdag zouden gaan scannen, om te zien hoe groot het eitje was. Dus ik zaterdags met mijn vader en Getsie naar Piet toe, en daar was dierenarts Patrick uit Sint Oedenrode en die heeft op de scan een aantal eitjes laten zien maar de grootste was pas drie centimeter en zat aan de rechter kant. Het eitje moet vier en half tot vijf centimeter groot zijn dus moesten we nog even geduld hebben. Maandag 27 april weer naar Piet toe en wederom gescand en ja hoor het eitje aan de rechterkant was goed gegroeid en dus maakten wij de afspraak om Getsie dinsdags te insemineren met het sperma van Manno (tuigpaard van Renovo).
Zo gezegd zo gedaan, dinsdagavond rond negen uur was daar een vreemde man die Getsie kwam insemineren Ach gut
Toen is donderdag ochtend dierenarts Patrick weer langs geweest en heeft haar opnieuw gescand, en jawel er had een eisprong plaats gevonden!!! Haha!
Het eitje aan de rechterkant was weg. En nu maar wachten totdat het de 17de is want dan kunnen we weer gaan scannen om te zien of drachtig is!
Ik hoop natuurlijk van harte dat alles goed gaat, maar dat snap je wel! Lovers
Ik laat je weten hoe de verdere ontwikkelingen verlopen!

Maskers op? Hoezo? Geupdated profiel nu, maar binnenkort met foto's!



xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 23:42

Ik ga oo heel erg voor je hopen dat ze drachtig is!!Heel veel succes tot die tijd!!

http://www.csunallegra.come2me.nl

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 17:10

hopelijk is het geulukt dna krijgt ze op een mooie tijd een veulen volgend jaar ik vind de maanden april en mei de mooiste maanden om een veulen te krijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, sterregoud, Tieme en 115 bezoekers