Binkie verteld:

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 13:14

HOI HOI, allemaal


Hier ff een verslagje van Binkie.

Noue toen ik dus in die mand was gedropt ging ik in een auto, dat was gaaaaaaaaaaf joh. Ik heb heel veel gekeken, maar toen werd ik wel moei hoor, en ben ik in slaap gevallen.
We hebben nog gestopt en Es naar huis gebracht, en toen branden er allemaal liggies, ook heeeeeeeeel mooi, ik keek me ogen uit. Ben toen ook nog maar ff gaan slapen met me koppie op de benen van die met die lange haren, die had ik al eerder gezien.
Na nog heeeeeeel lang, waren we weer gestopt, en ging ik meteen met de mand naar boven, en mocht ik eruit, ammenooitniet dacht ik dus nog!
Nou dieuh mensen gingen dus slapen, die denken zeker dat ik rond ging lopen als ze zitten te kijken, niet dus, en toen ze stil lagen, ben ik dus maar eens rond gaan neuzen, nou ik moet eerlijk bekennen, het viel me alles mee!
Ben ff lekker tegen die lange haren gaan liggen, COOL, en toen nogeens naar die kleine met die tranen, nou die von ik ook wel lief, en ben toen ook maar ff gaan slapen.
Toen ik wakker werd kreeg ik drinken, en er waren brokjes, maarre ik dee maar net of ik ze niet kon happen, ff kijken of ze ook nog wat anders in huis hadden hahaha, en ja hoor, ze trapte erin, ik kreeg blik, lol.
Die brokjes lust ik wel hoor, want daar had ik allang aan geknabbeld hahaha.
's morgens ging ik mee naar beneden, da was schrikken joh!!!!!!!!! een heeeele grote hond, ik dacht bink kerel, meteen op ze plaats zetten, raken waar je hem raken kunt, dussie ik gelijk me tanden erin he! Oeps was foutje, egt wel, ik had een vinger te pakken, was egt perongeluk hoor, bloeien dat ie deed, en nou is ie heeeeelemaal dik. Maar ja, ze was gelukkig niet boos nee, trouwens, valt me hier wel tegen hoor, niemand is bang voor mij. Ik kan grommem en blazen, maar niemand nee, nou ja niemand, alleen me grote katerbroer, die is dus beetje bang hahaha, maarre die is wel oke hoor, die voed ik nog wel op! Hij heb me gezegt, dat ik als ik groot ben, met em mee mag in het park, muizen vangen, tof he!

Oja ik ben ook nog bij oma geweest, was heeeel gezellig, die vond me echt liehief! Maar nu von ik de auto niet meer leuk, had het wel gezien hoor, heb flink gezongen.
Vannacht heb ik in de kleerkast geslapen, heb wat broeken gestreken enzo, ik dacht zal ze is ff helpen. Vanmorgen mee naar beneden heerlijk op de bank gelegen, vrouwtje geholpen met lezen hahahaha, maarre die liep met een kabaalding door de kamer, na zeg. Heb ik de kast van onder maar ff gepoetst, maar me grote broer was niet bang, dus ik ben toch voorzichtig ook maar ff komen kijken, maarre eng hoor, stofzuigen geloof ik heet dat.
En nou ben ik dus door de kamer aan het lopen, alles aan het keuren en bekijken, zag nog een hele enge kat in het raam, net zo groot en rood als ik, en ik blazen, hij ook blazen, dus dat hielup niet, na dan maar een heeeeele hoge rug, na zeg, dat kreng ook!, ik grommen, hahahah hij niet, was ik toch de baas.!
Zo maar nu ga ik stoppen, ik lig nu op de stoel en heb heeeel veel zin me nagels ff in het riet te gooien, maar ik geloof dat ik dat niet mag, ze zegt steeds foei! en dat vin ik niet leuk.
Maarre ik mis spierdijk wel hoor, en me kattenmoeder en zussies en broer, maar ik heb het hiero echt wel naar me zin!

Heel veel knuffels van LINKE BINKIE!

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 16:40

Echt wel leuk, dat verhaaltje! Binkie, ik wist nniet dat je kon typen Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 17:00

Party!! Haha! jahaahhhaa ikke kan eg wel typen hoor!!!! *LOL*

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 17:07

Hahahahaha Binkie, van wie heb je dat nou geleerd? Van je langharige baasje, een van de grote baasjes, of het kleine baasje, of van iemand anders Party!! *LOL* *LOL* *LOL*

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 09:14

Heee Binki, ik mis je wel hoor. Ik word niet meer elke keer voor mijn voeten gelopen als ik de kittenstal binnen kom. Leef je maar lekker uit daar in Limboland en vraag of er nog iemand is die je broertje wilt hebben.
Knuffie van je plaagmoeder Phia

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 13:18

Lovers mis jou ook hoor ma Huilen

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 12:55

Phia, ik zou wel een broertie/zusje willen hebben van Binkie, maar mn moeder wilt het niet Huilen Huilen Huilen Huilen