Bandplooibroeken, lelijk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Draag jij banplooibroeken?

Altijd
27 (26%)
Meestal
18 (17%)
Soms
17 (16%)
(vrijwel) nooit
41 (39%)

Totaal aantal stemmen: 103


ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Bandplooibroeken, lelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-03 10:16

Ik heb sinds kort een aantal bandplooibroeken,
ik heb ze goedkoop over kunnen nemen van de eigenaar van mijn oude verzorgpaardje..
Ze zitten wel oké,
maar ik vind ze dus niet zo mooi en fijn als gewone strakke rijbroeken..
Wat zijn jullie meningen?


rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 10:20

Ik heb sindskort een bandplooibroek en ik moest er ook even aan wennen.
Ik vind het er wel leuk uitzien met die steekzakken.
Met rijden zit hij ook wel lekker vind ik.

Brabantse Fries ;)

Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 10:23

Ik draag altijd een bandplooibroek, ze zitten veel fijner dan die strakke broeken en ik vind ze ook mooier.

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 11:40

Ik vind bandplooibroeken ook mooier. Ze zitten veel fijner dan strakke modellen, en als bonus heb je handige zakken, die je bij die andere modellen niet hebt. Ik vind het trouwens ook geen gezicht als dikke mensen zo'n strak model aantrekken.

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 11:47

wat zijn dat??/ Bandplooibroeken ofzo... Verward Haha! Koe

Indies
Berichten: 694
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 11:54

Ik vind die bandplooibroeken echt lelijk!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 13:17

Ik vind ze geweldig. Ik koop de laatste jaren vrijwel alleen nog maar bandplooi.
Ze zitten fijner dan de strakke broeken en vooral de steekzakken vind ik erg handig. Zo kan ik tenminste mijn telefoon en sleutels meenemen als ik ga rijden.

* To Belg, or not to Belg *

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 13:29

ik vind ze echt vreselijk.
enne.. in mijn strakke rijbroek heb ik ook een soort van steekzakken, dus daarmee kan het ook.

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 13:50

Ik heb voor soms gestemd..
Bij mij staan ze voor geen meter, vind ze niet mooi.. Maar bij mn zusje wel, super! Dus hangt denk ik helemaal van t figuur en bouw van de persoon af..
En natuurlijk ieders smaak!

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 14:18

nou ik vind dat het er vanaf hangt wie het aan heeft, je moet er zeg maar een beetje het figuur voor hebben, dan staat het mooi. Maar heb je zeg maar van jezelf al brede heupen dan is het inderdaad LELIJK

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 14:24

Zilly schreef:
nou ik vind dat het er vanaf hangt wie het aan heeft, je moet er zeg maar een beetje het figuur voor hebben, dan staat het mooi. Maar heb je zeg maar van jezelf al brede heupen dan is het inderdaad LELIJK


Idd ben ik het helemaal mee eens. Op onze vorige stal liep 1 meisje altijd in bandplooibroeken met ruitjes, ze was nogal aan de kleine kant en dat maakte dat ze er nog meer uitzag als een klein "propje". Bij mezelf vind ik het ook niet echt mooi terwijl ik toch een lengte van 1.76 heb maar dat komt denk ik meer omdat ik heel kritisch naar mezelf kijk, terwijl Prima het er wel mooi uit vind zien. Ik heb 1 bandplooi broek, een grijze van Eurostar, die vind ik wel mooi zitten

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 14:36

MAar over welke bandplooi rijbroeken hebben we het nu?

Volgens mij heeft de 1 het over die broeken met van die wijde benen bij de dijen en de ander alleen die bij je buik wat wijder zit met van die insteek zakken en plooien.

Ik heb nl dat tweede geval en vind ze ook super...maar in principe maakt het mij niet zoveel uit.

Die met die superwijde dijen vind ik ook niet echt mooi.

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 14:51

Ik heb alleen maar bandplooi broeken, dat zit gewoon tig keer beter als een strakke broek.
En of het lelijk is of niet? Nooit bij nagedacht eigenlijk. Maar dat maakt mij ook weinig uit. Ik zit er lekkerder in, en rij er dus beter in. Of het dan mooi of lelijk is scheelt mij niets.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 15:18

Ik heb er zelf ook 1.
Ik vind hem lekker zitten. Vooral die steekzakken zijn handig. Als ik hem aanheb, zit ik ook erg vaak met mijn handen in die zakken. *LOL*
Volgens mij staat hij mij wel redelijk. Heb hem ook via internet gekocht, dus wist niet of hij mij wel zou staan. Maar volgens mij valt het best mee Knipoog

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 16:07

Ik vind ze niet echt lelijk maar ik vind ze wel vreselijk zitten!!

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 16:23

ik vind ze superlelijk....vooral als ze geruit zijn....ik rijd gewoon in die ouderwetse ribbelgevallen Lachen

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 16:41

ik heb de bandplooi broeken van rocket in engelen , die zijn superfijn ,die duurdere die staan mij niet, ik heb behoorlijk lange benen en dan heb ik van die broeken die boven net een pompoen zijn !!die van rocket hebben een lichte bandplooi ,zijn dus smalller van boven en hebben twee heeeeerlijke steekzakken , daar hangen mijn handen ook erruug graag in Lachen

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-03 17:00

vlieg schreef:
ik vind ze superlelijk....vooral als ze geruit zijn....ik rijd gewoon in die ouderwetse ribbelgevallen Lachen


Oeps.. ik heb ze met ruit..
Maar ik heb er dan ook een hekel aan,
voel me net een michelin poppetje..
maarja, ik moet wat aan...

vanja

Berichten: 597
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: bij de zee... en bos, in noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 18:02

ik heb ze ook met bandplooi, van Eurostar, vind het bij een man toch beter staan dan van die strakke Party!! , wel zonder ruitje gewoon effen, en die zakken zijn inderdaad wel erg handig Haha!


cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 18:06

Ik heb en bandplooi en gewone rijbroeken, maar niet geruit hoor Haha! gewoon grijs en zwart.

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Romargo

Berichten: 193
Geregistreerd: 10-02-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 18:21

Ik heb een bandplooibroek van eurostar. Ik heb een lichtblauwe met donkerblauwe leren zit Tong uitsteken . Ik vind ze heerlijk zitten en ik heb ook altijd me handen in me zakken Haha! , staat ook altijd zo leuk he! Knipoog

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 18:25

denz schreef:
MAar over welke bandplooi rijbroeken hebben we het nu?

Volgens mij heeft de 1 het over die broeken met van die wijde benen bij de dijen en de ander alleen die bij je buik wat wijder zit met van die insteek zakken en plooien.

Ik heb nl dat tweede geval en vind ze ook super...maar in principe maakt het mij niet zoveel uit.

Die met die superwijde dijen vind ik ook niet echt mooi.


Ik heb ook die tweede Knipoog
Een witte, voor wedstrijden, dan valt het toch niet op door mijn jasje. Het was de eerste broek die lekker zat na 10tal witte rijbroeken aan.
Ik ben altijd een probleem geval met broeken, dus ik was allang blij dat ik er een gevonden had Haha!

Echt lelijk vind ik hem niet, maar mooi is wat anders

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 21:36

Ik heb sinds vandaag een vreselijk foute bandplooibroek mét ruitjes! Tong uitsteken

Moet er even aan wennen, maar mijn stalgenootjes vinden m prachtig, en hij zit wel vreselijk lekker Lachen

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 21:50

Van die echte pofbroeken zijn vreselijk, daar zul je mij nooit in zien.
Ik zweer bij Pikeur Janett, die zitten mij echt het fijnst.

Nulla tenaci invia est via

Aifa

Berichten: 1037
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 21:54

Ik heb ook bandplooi en vind t veel mooier Wil ook nog zo'n foute met ruitjes Haha! Het voordeel vind ik inderdaad de steekzakken waar ik mn mobiel enzo in kwijt kan (en mn handen...een beetje te vaak )

Golden Golias (Totilas x Discovery) Z2 *D
Jurylid B/L :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Isab123 en 27 bezoekers