Ervaring met Harry's Horse rijkleding?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Ervaring met Harry's Horse rijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 23:21

Ik was laatst in Sta-Rho en ik zag redelijk leuke rijbroeken hangen voor een aardig goedkoop prijsje. Alleen het stofje voelde zo ielig dun aan, alsof je niet mocht bukken, want anders zou je doorscheuren.
Ook zal een leuke jas van Harry's Horse wat heel erg goedkoop was vergeleken met de andere merken.
Zelf heb ik sinds 1,5 maand nieuwe chaps van Harry's Horse en die zijn tot nu toe nog goed.

Heeft er iemand ervaring met de kleding van Harry's Horse.

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 23:46

de rijbroeken (je bedoelt waarschijnlijk die katoenen??? ruitje, 2kleur, paars etc) slijten eerder dan andere stoffen. Dat ligt niet aan t merk maar aan de stof. Pikeur (katoen, bijv een geruite) slijten even hard. Ruitjes slijten trouwens harder dan een effen stof, ook al is het allebei van hetzelfde matriaal.
Sommige jassen van hh zijn goedkoop, maar er zijn ook duurdere. Die zijn waterdicht/ademend. Je betaald voor een vergelijkbare pikeurjas meer dan voor een hh omdat er pikeur op staat.
groetjes!!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 01:01


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 01:04

Die katoenen broeken kan ik je afraden, die had ik ook en die werd heel snel vaal en ging pillen. Hij zat ook niet lekker met rijden, gewoon te dun.
Ik heb chaps van HH en die heb ik gekregen voor m'n 16de verjaardag, ik word dit jaar 24, dus reken maar uit. Ik heb ze nog steeds en ze beginnen nu iets te wijd te worden, maar er is verder niets kapot aan. Ik moet er wel bij zeggen dat ik ze niet iedere dag gebruikt heb, maar wel vrij vaak.

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 01:09

Ik heb echt een geweldige rijbroek van harrys horse.. kan hem alleen nergens meer vinden.. echt geweldig vind ik hem, maar deze is dus best dik.. errug fijn!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 02:27

Ik heb geen rijbroek van Harry's Horse, wel 2 jassen, een winter en een zomerjas, een fleecjack en 2 petjes. Ik ben er helemaal weg van, vind het superspul en vooral die jassen vond ik niet echt goedkoop hoor..
Ik vind het goed spul, leuke kleuren en vooral veel zakken enzo. Heb totaal geen klachten, alleen heb ik wel vaak ruzie met de rits in de jassen.

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 10:15

Ik heb - na heel wat merken versleten te hebben - nu uitsluitend nog HH broeken. Waarom? Nou, ze zitten heeeeeeeeerlijk !
ik heb Eurostar broeken gehad van 200 euro die na een half jaar al "op' waren, nou .... HH houdt het tot nu toe goed uit! Nadeel is dat die dingen alleen maar in bruin, groen, blauw, zwart en grijs te krijgen zijn maar ach... ik ben toch al te oud voor roze rijbroeken, ha ha !!!

Nog een voordeel: voor lange mensen zoals ik - de benen zijn mooi lang, zodat je pijpen niet halverwege de kuit eindigen, heeeeel fijn.

En vor 33 euro heb je toch weer lekker een fijn broekie ! en ik rij iedere dag dusssss..... maar ik heb er dus wel vijf, dus ze slijten minder snel als dat je er maar 1 zou hebben natuurlijk.

Nee, ik ben heeeeeel tevreden over HH

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 12:49

Ik heb ook zo'n broek. Dat zit voor geen meter. Slijt hartstikke snel, en rekt ook nog eens niet. Misschien is het meer wat voor iemand die maar een paar keer per week rijdt.

SuzieQ

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 13:08

Ik vind Harry's Horses-rijbroeken alleen handig als je 1x per week rijdt ofzow(watk eerst deed Haha! ). Nu k vaker rijdt zijn ze snel versleten. Je kan dus beter een dure kopen, want daar doe je dus egt langer mee. Zonder om de 2 maanden een nieuwe moeten te kopen!!

Ik heb nu trouwens wel een Winterrijbroek van HH die zijn wel errug goed!! *LOL*

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 13:59

ik heb een harry's horse broek gehad, wel met ribbeltjes, en die was perfect!
ik kon er iedere dag mee rijden, en hij is niet gesleten, zelfs de kleur was nog mooi!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 15:42

Ik heb een harry's horse rijbroek. Meer zo'n zomerbroek, dus dunnere stof. Ik vind dat ie erg snel vaal word. Voor de zomer zijn ze prima en als je ze inderdaad niet elke dag draagt. Ook is het model er van de broek snel uit, dan word ie wijd.
Maar de andere spullen van Harry zijn echt top. De dekens, chaps, jassen. Echt goede kwaliteit voor een aardige prijs.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 16:15

Ik heb een jas van harry's horse: Afbeelding valt hier niet zo goed te zien.
Maar het is een super fijne jas heb hem nu een half jaartje en bevalt me echt prima Lachen
Nathalie hier op bokt heeft hem ook.. misschien heeft zij er meer over te vertellen Knipoog

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 20:34

Ik heb goede ervaring met de spullen van Harry's Horse, ik wil alleen geen rijbroeken meer van HH hebben, diet bevallen me bijzonder slecht.