Boktmeeting met Spirit en Priscilla!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33090
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 15:31

Vandaag kwamen Lis & Pris bij mij en de paardjes op bezoek! Toen ik aankwam waren zij er samen met de vader van Lis al.
Ik liet hun Samier zien en terwijl hun met Samier gingen wandelen (op de grote parkeerplaats voor de manege) ging ik zijn stal uitmesten Haha!

Daarna liet ik natuurlijk alle paardjes zien en ook Bassie natuurlijk Lovers Volgens mij vonden ze hem wel leuk en lief, maar dat moeten ze zelf maar vertellen Pling

Nadat Samier en Bassie gepoetst waren gingen we nog even naar de parkeerplaats met Samier om foto's te maken. Daar hebben ze allebei nog even op Samier gezeten zonder zadel, volgens mij vonden ze dat wel een beetje eng maar toch leuk. Party!!

Toen opweg naar Shadow, want die moesten ze natuurlijk ook even zien Party!! Stonden we bij de wei, kwam hij natuurlijk niet Schijnheilig maar nadat ik alle modderplassen voorbij was gelopen kwam hij op z'n dooie gemakkie op mij af *zucht*

Eerst ging ik maar even longeren, want hij had nogal wat energie! Het longeren ging niet helemaal goed, want hij kwam telkens naar binnen. Kwam Jan 'Ja ik doe het wel even voor!" Schijnheilig }>
Wat hij deed kon ik geen longeren noemen, maar eerder vooruit meppen, terwijl Shadow geen kant opkon...hij hield de lijn heel strak en kort en mepte maar wat met die zweep Boos! (Shadow ging plat door de bocht, en de bak was best glad, maarja...)
ondertussen lag de rest van de lijn op de grond...jammer dat Jan zelf niet op z'n bek ging }>

Nou toen hebben het zadel erop gedaan en ging Pris erop. Ze vond hem geloof niet zo lekker zitten (hij natuurlijk klein als je veel grotere pony's en paarden gewend bent)
daarna Lis en die is langer dan pris dus nog erger hihi...dat zullen jullie wel op de foto's zien.
Daarna Shadow weer terug naar de wei gebracht en toen ben ik weer naar de manege gebracht.

Ik vond het best gezellig jammer dat ze morgen op vakantie moeten (lis) anders hadden we wat meer tijd gehad, maar misschien de volgende keer!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 15:40

Jah!!! Was wel leuk hoor, alleen die Jan #EY()&$#!()@&$#@HREH#&#@$) Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

Enneh ik vond t niet eng op Samier hoor, maar die ruggengraat zit niet zo relax *LOL*

Was wel gaaf hoor! Party!!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 15:42

ik kan me niet voorstellen dat ze shadow niet leuk vonden? me luv welsh atjes, die zijn echt zo Lovers droppig!

leuke meeting dus he Party!! ik ben jaloers Haha!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 15:43

Hij is wel leuk, hijs hardstikke lief maar ik was een "beetje" groot voor hem en hij was een "beetje" irri Knipoog

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Ineke2

Berichten: 33090
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 15:44

Ze vonden Shadow wel leuk, alleen niet met rijden *LOL*

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 15:47

nou zelfs dat! Haha!
ik heb een keer op een A gereden (naja ten eerste ongepland en ten tweede een paar minuten)
in volle galop over een slootje heen Haha! ik ben nu een beetje welsh a verslaafd. jammer dat ze zo klein zijn, maar ooit komt er eentje *LOL* als ik op mezelf in een boerderijtje woon Haha!

Ineke2

Berichten: 33090
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 17:27

Nou dan kom je toch een keertje langs?? Shadow staat klaar voor je Haha!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 18:29

hihi nu zit je eraan vast ook hoor Haha!
ik ga heel nederland een keer rondtouren *LOL* in ieder geval roermond en ook spijkenisse rotterdam en omgeving

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 18:46

Maar Rianne is kleiner!!!!!! Als ik
Je moet dan ook een keertje Kenzo kijken en King en Bolivia enz

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 19:06

ja en naar venlo komen!! blerick om precies te zijn en wat stom van jan zeg. sjonge is dat de eigenaar of wat is die jan voor iemand van shadow? verder leek het me wel gezellie

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Ineke2

Berichten: 33090
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 19:22

Jan is de eigenaar van die privestal...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lina1998, MissWeenie, Ninaka, Roosch, tienus63, Zinzi_jewel en 105 bezoekers