wedstrijd foto's!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

wedstrijd foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 00:18

Vandaag hadden we op stal een onderling wedstrijdje. Maar aangezien het dinsdag nacht erg laat was geworden, ik gister ook uitgebreid koningendag had gevierd, en daarna weer te laat was gaan slapen, en er WEL vroeg uit moest, omdat ik tiek nog moest opknappen en in de organisatie zat, was ik niet helemaal wakker. De wedstrijd bestond uit een keuring, waarbij je moest voorbrengen, hem moest opstellen, moesten stappen en draven, en zijn uiterlijk werd beoordeeld, daarna een dressuur proefje, en vervolgens een parcourtje.. Had het fototoestel mee, maar een van mijn stalgenoten ging er mee aan de haal. Daarom zeer weinig fotos van tiek. Toen ik tijdens mijn proefje zo ongeveer eiste dat er fotos van tiek werden gemaakt, was de boel na vier fotos vol Scheve mond

We hadden eerst die keuring, daar hebben tiek en ik gewonnen Had ze sokken gewassen, en die waren zooo vol en zoooo wit En hij draafde ook echt op groot, zo gigantisch mooi! Hier dus helaas geen fotos van. Toch een fototje van het inrijden, ontzettend vage foto, maar wel ff bewijsen dat zijn sokken ECHT wit waren *LOL*
Afbeelding

De dressuur ging opzich boven verwachting, heb de afgelopen dagen eigenlijk alleen maar flink oorlog gehad met tiko, dus ik verwache er ook niet veel van. Ik ging vroeg inrijden, omdat tiko meestal pas na minimaal een halfuur een beetje loskomt, en wil gaan luisteren. Maar eigenlijk ging het inrijden vanaf het begin super, dus ben ik weer gestopt, en gewoon erop wat zitten praten met iedereen. Vlak voor dat ik moest heb ik m weer opgepakt, maar toen liep ie al wat minder, hij vond t niet leuk dat hij weer aan t werk moest. In t proefje miste hij gewoon het impuls, maar vond het verder netjes gaan, tenminste Wat Tiko betreft. Toen ik begon met rijden, was ongeveer t eerste figuur wat ik moest rijden, een gebroken lijn, ik hoor dat het wordt voorgelezen, maaar ik vergeet het te rijden! ik was al bij de E toen ik me dat realiseerde, dus dat werd een heeeele kleine gebroken lijn. Vervolgens moest ik ergens in de proef E afwenden en overgaan in stap, x halthouden. Ik vergeet over te gaan in stap, en ga van draf naar halt. Als ik daar stil sta, wist ik opeens echt niet meer wat ik deed, dus ik ga groeten!! Ik groet de pilaar!!! De omheining! ik zat echt te slapen! verder nog wel wat slordige stuur foutjes met een totaal van 145 vierde plaats. Toen ik naar de jury ging voor commentaar, zei ze dat ze voor elk onderdeel waar tiek zijn kop even in de lucht gooide, en dus niet rond en over zijn rugliep, geen voldoende heeft kunnen geven, omdat hij op de momenten dat hij niet rond liep, tegen de hand was, en ze dat niet kon tolereren Ik was al trots dat hij bijna de hele proef, op dus af en toe een paar pasje na, heerlijk nagevelijk liep, krijg je dit ..snik... Maar opzich, oke, ala, maar wat ik dan persoonlijk wel vreemd vind, dat van de elf mensen die reden, er hooguit, met mij erbij, 3 waren die hun paard ook maar enigzins nagevelijk en over de rug hadden, de recht van de paarden liepen echt gewoon uit elkaar, en werden gewoon niet naar de hand toegereden. Ik snap best dat kopie in de krul absoluut het belangrijkste was, maar t was gewoon puur dat tiek nagaf op mijn stille hand... Ook kreeg ik van haar als commentaar, dat ik hem er iets meer door heen mocht rijden, en dat ik dat moest bereiken door meer te vragen met mijn hand Verward Nog een dubieus punt...de midden draf..tiek vertoonde wel meer actie, ging ook harden, veruimde enigzins maar strekt niet, haar analyse van mijn middendraf. Maar had dus een 5 omdat tiek niet strekte, maar word dat dan geeist bij een MIDDENdraf?
De paar fotos die ik heb, t zijn niet de mooiste, maar omdat ik er zo weinig heb, zet ik ze er allemaal op, dus ook degen waar ik belabberd zit, of tiek belabberd loopt Tong uitsteken

Hier onder paar galop fotos. Jammer dat dus bijna alle fotos galop fotos zijn, want mijn houding in de galop Scheve mond Dat is dus echt de gang waar vooral ik, maar ook tiek nog wat moeite mee hebben
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De enige andere foto die ik heb, is onderstaande draffoto. Dit is echt een vreselijk foto, ik weet niet wat ik aan t doen ben, mijn teugels op maat maken ofzo Verward Maar naar mijn idee, please, correct me if i'm wrong, loopt tiek hier wel met een actief achterbeen, ook al loopt ie niet netjes...
Afbeelding

Ik zal snel weer eens echte rijfotos....want ik weet dat tiek en ik geen talenten zijn, maar deze fotos geven wel een ERG slecht beeld van ons Schijnheilig


Met het springen was ik gedeeld 2e. Dat had ik echt puur aan tiek te danken! ik vergat t hele parcour, stuurde zo krap en slordig als t maar kon, maar hoe scheef en verkeerd ik ook uitkwam, tiek sprong!! Zo liev Foutloos, en 7,5 voor de stijl punten. Qua totaal was ik vierde van de twaalf, was nog wel trots op mijn tink tussen alle luxe pony's

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 00:22

Hij had wel witte voetjes ja Haha!
Leuk paardje

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 09:36

Goedemorgen Misty Haha!
Ik snap echt heel goed dat je niet wakker was, ik sliep gisteren de hele dag ook nog half Knipoog
Maar fijn dat het een geslaagde dag was! Jammer van de jury, maar als je zelf tevreden bent is het toch goed? Lachen

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 11:23

Wat leuk dat er een wedstrijd georganiseerd werd!
En 4e van de 12 is nog best goed hoor,als je er bij bedenkt welke pony's erbij liepen!
Maargoed ik vindt de foto'S wel leuk vooral de 3e vindt ik erg mooi:)

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 12:05

leuk dat je een goed wedstrijd gehad hebt.
je paard ziet er echt keurig uit zeg! veel werk gehad geloof ik *LOL*

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 12:15

Leuke foto's hoor en die laatste foto ziet er toch goed uit? Hij loopt lekker aan de teugel en op lengte zo kan hij ook achter zijn pas afmaken. Ziet er goed uit hoor mooi wit ook

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 13:03

zozo witte voetjes! super leuk knolletje!

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 13:04

Leuke foto's hoor!!!

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 13:30

ik vind het er eigenlijk helemaal niet slecht uitzien..
die tweede foto is echt heel mooi, je zit mooi recht!!

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 14:11

leuke foto's
zo slecht is de laatste foto toch niet???
ik vind hem nog best wel meevallen Party!!

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 14:16

ik vind je houding helemaal niet slecht?
vet mooi paardje !!! Kwijl

Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 14:20

Hey leuke foto's!
Ik vind het er zelfs goed uitzien,vanaf de foto's!
haha volgende x vroeg naar bed voor je concours,dan win je,zeker weten!!!

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 14:30

Ziet er echt zuper uit !
Ik vind het altijd zo mooi, een zwart bont paard en dan helemaal int zwart-wit dr op Haha! echt leuk!
succes met de volgende wedstrijden Knipoog

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 21:48

Ziet er toch netjes uit Mystie?!!?
En wit is hij zeker Knipoog

Denman

Berichten: 303
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 21:53

Wat was ie WIT joh!!!
Het proefje ging toch niet zo superberoerd,
ik heb ze gister erger zien rijden Lachen
Die foto´s vallen ook wel mee,
maar ik dacht dat er ook een foto was gemaakt,
toen je ging halthouden Verward

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 21:57

fijn he? als iemand aan de haal gaat met je fototoestel? en dan heb je zelf bijna geen foto's meer. echt niet cool!!
verder heb je wel een leuk paard! i like bont

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 22:19

Heej bedankt voor al jullie positieve reacties! Had ik nie verwacht Bloos

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 00:04

Heuj ik vind het er ook niet beroerd er uitzien hoor... de beste ruiters rijden tenslotte toch op tinkers? Haha! als je dáár wat mee kan ben je voor mij een held!!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 10:58

Ik vind dat 't er eigelijk ook helemaal niet slecht uitziet hoor!
Hele mooie tinker is Tiko!

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 11:38

Hee meissie!
Gaaf joh, op die tweede en derde galopfoto´s zit je juist supernetjes! Gefeliciteerd joh, hij ziet er goed uit!

Jumpingmiepie
Berichten: 299
Geregistreerd: 22-12-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 17:23

mooi beestje hoor
heel mooi hoor

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 17:45

ik vind dat je je paard voor een tink super voor elkaar hebt!!

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 17:59

Leuke foto's! Ziet er heel netjes uit! En gefeliciteerde, natuurlijk.

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-03 18:37

Wederom bedankt voor jullie reacties! en ontzettend jammer dat jij niet mee kon doen, mandy!!

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 18:57

wat een mooi paardje!! Kwijl ik vind het er toch netjes uitzien hoor!