Lidmaatschap en dan?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Lidmaatschap en dan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 11:13

Ik heb het lidmaatschapsgeld voor 2003 overgemaakt naar de ruitervereniging maar hoe gaat het nu verder?

Hoe lang duurt het voordat je de eerste wedstrijd kan starten?

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 11:17

Als het goed is krijg je van je vereniging formulieren die je in moet vullen voor het aanvragen van een startkaart. Kopietjes van je paspoort maken (chip!), die stuur je of terug naar je vereniging, of rechtstreeks naar de KNHS, verschilt per vereniging.
Dan hangt het vervolgens van de bereidwilligheid van de KNHS af hoe snel je je startkaart+coupons hebt. Toch al snel minstens een maand of nog veeeeeel langer. En als je die meuk rond hebt kun je je inschrijven.

Soms is er ook wel wat te regelen dat je je toch al kunt opgeven als je je startkaart nog niet hebt dmv blanco coupons, maar dat is best prijzig.

Nulla tenaci invia est via


masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:11

Ik moest na het inleveren van mijn spullen bijna 3 maanden wachten tot ik mijn startkaart kreeg en toen was het voor mij al te laat. Dus lekker snel even je vereniging bellen en vragen wat je moet doen...

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 11 bezoekers