Tuppermuts

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Tuppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 11:24

Ja Ja ik ben voor het eerst in mijn leven op een tupperwareparty geweest..... Haha!
Sjonge jonge wat een avond echt niets voor mij een hok vol vrouwen die alles handig vinden, recepten uitwisselen en klagen dat alles zo duur is.
Maar goed je moet alles een keer mee maken in je leven.
Ik blijf mijn huishoudelijk zooi gewoon bij de blokker halen zonder al die poes pas *LOL*

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 11:25

Hahaha, inderdaad, mn moeder vond het ook niks Haha! Maar ach, het is wel van goeie kwaliteit hoor Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 11:26

Jeetje mina, daar hou ik me dus echt uit de buurt bij zoiets he... volgens mij wordt je daar als man (waarschijnlijk als vrouw ook) horensdol!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 11:28

Nou inderdaad de zoon van de gastvrouw kwam binnen en die wist niet hoe snel die naar zijn kamer moest Lachen
Voor mij ook eens maar nooooooit weer ik heb mijn lesje wel geleerd

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 11:35

haha je moet alles een keertje proberen he?
Maarre btw: toch wel erg handig he die tupperware? Maar zo duur he? Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 11:41

Ik vind Tupperware echt geweldig spul, alleen veel te duur! En die party's, ach die zijn gewoon lachwekkend.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 12:02

Haha ze hadden mij pas gevraagd of ik zo'n party wil geven, echt niet....
Ik ben er nog nooit geweest maar ik kan het me herinneren van mijn moeder.
Wel super spul, levenslange garantie, de bekers 'van toen ik klein' was waren helemaal versleten, we kregen wel mooi gratis nieuwe! Da's ook wat waard!

:evaw:

Flempy

Berichten: 134
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: somewhere between heaven and earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 13:13

eeuw wat vreselijk,ze krijgen mij echt niet naar binnen bij zoiets hoor

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 13:29

Ik ben ook een keer verplicht bij zo'n party geweest. Echt verschrikkelijk. Ik hou het bij de goedkope rommel, want dan kan ik na een paar jaartjes gewoon bakjes kopen in de kleur die dan in de mode is en zit ik niet m'n hele leven aan oranje tupperware bakjes vast. *denk aan de inhoud van mijn moeders keukenkastjes van vroeger*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 13:44

*LOL* Ik doe het hetzelfde als Tessebes *LOL* Dan kun je nog eens wat nieuws kopen, veel leuker!
Ik ben 1x verplicht bij zo'n "party" geweest, maar zo'n feest vond ik het niet... Haha!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 15:43

Ohw wat eniggggggg en kijk dat schaaltje dan, ohw wat schattiggggggggggggggg ja die wil ik absoluut hebben.
En er zit ook nog een dekseltje bij Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Ja ik ben ook een keer bij een TUTTEwaremerrie geweest.
alhoewel de Vingers aflikken speculaasjes Vork me erg smaakte, en ik best gelachen heb om een aantal gezichten toen ze de prijzen zagen zie je mij daar niet meer trug.

Ik koop mijn opberg zooi wel bij de blokker..
Misschien geen levenslange garantie maar duidelijk beter voor je knip .
En.. wanneer je een beetje rustig met je spullen omspringt gaat de blokker zooi ook lang zat mee.

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten


Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 16:06

Ben ook zo vaak meegevraagd naar een tupperware party en ben lekker nog geen 1 keer meegeweest hoor! :-D
Vreselijk, wat een getrut lijkt me dat zeg.
Vriendin van mij vraag ik dan wel eens wat ze gekocht heeft en het zijn allemaal van die nutteloze dingen, rubberen gebaksvormen a 80 euro de stuk enzo.

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 20:49

alles waar te voor staat is niet goed zeggen ze, te veel, te weinig, te groot, te klein, te dik, te dun, tupperware...

dat zei een vriendin van mij laatst, haha ik moest zo lachen!!
oke

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 21:04

Volgens mij ligt het er heel erg veel aan in wat voor gezelschap zo'n party wordt gehouden.
Als je een stel mutsen bij elkaar zet en dan ook een ditoverkoopster, kan het wel zoiets worden volgens mij. Maar als je een wat normaler gezelschap hebt met een vlotte verkoopster kan het volgens mij heel anders.
Maar ik moet toegeven ze hebben hele fijne spullen. Als ik al kijk naar de drinkbekers die de kinderen in mijn klas mee krijgen van hun ouders, dan zijn het maar zelden de tupperware-bekers die lekken.

Cleooo

Berichten: 98
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 13:29

Voor ik dit las had ik nog niet eens een ideeee wat tupperwareparty's uberhaubt waren! Bedankt voor de nodige info, nu kan ik tenminste meteen 'nee' zeggen als iemand me mee vraagt!

I'm not scared of dying, I just don't want to Lachen

Binnenkort foto's op mijn profiel!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 14:53

IK verkoop Tupperware, maar niet via party's. Ik verkoop lekker over het net over de hele wereld en nog 's beneden de officiële verkoopsprijzen ... want inderdaad, die zijn veel te hoog!!! De party's zijn echt ziekelijk, als ik er al 's een doe werk ik met een "buffetsysteem". Ze kijken maar een vragen maar en doen het eigenlijk gewoon zelf. Ik vind het stom les te geven over dat "tomaat in de pot kan, maar ook komkommer"!!!!!! Haha! ...
Verder prijs jullie gelukkig dat jullie niet naar de vergaderingen moeten ... die zijn pas héél erg!!!!!

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 15:09


sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 22:13

Mja ... verkoop ik dus ook hé!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 22:18

Ik ben in Belgie (Wijnegem, winkelcentrum) een Tupperware winkel tegengekomen. Dat lijkt me nou wat, ik vind de producten goed, idd duur, maar wel levenslange garantie. Maar met mijn Agenda heb ik geen tijd voor een party, en als er wat stuk gaat zul je toch naar een party moeten om het te ruilen/inwisselen etc.

Maar niets tegen Tupper. De party's moesten ze verbieden....

Je suis Charlie.

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 22:23

Mijn mamsie ging daar altijd naar toe..
wij noemde het altijd 'Tutterware'
We hebben er nog een hoop van liggen, en van die busjes, om hagelsag in te doen enzo.. opzich geen verkeerd spul.. alleen zo duur..



Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 20:46

Cassidy schreef:
Ik ben in Belgie (Wijnegem, winkelcentrum) een Tupperware winkel tegengekomen. Dat lijkt me nou wat, ik vind de producten goed, idd duur, maar wel levenslange garantie....

Hier in Haarlem was in een winkelcentrum ook een lange tijd een soort van Tupperware-kraam, precies voor de ingang van Blokker......... Lips are sealed
Best handig als je snel even een hoop geld wil uitgeven.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 07:46

Mijn vrouw is dus Tupperware verkoopster voor haar hobby. Inderdaad leuk spul, maar is is dus helemaal niks aan verdiend Boos! Altijd willen de gastvrouwen maar een kadootje, en de winst gaat verder op aan rondrijden naar feestjes..

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary

Charaz

Berichten: 24260
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 09:14

Bij ons zat vroeger ook iemand in de buurt die party's gaf, meestal gewoon thuis, mijn moeder vond het altijd wel gezellig, maar ik denk dat het er wel aan light wat voor mensen je bij elkaar zet, bij hebben van de tupperware o.a

- broodtrommel
- bakjes
- schoolbekers
- lepeltjes
- bakje met zo'n wip deksel voor melk en suiker
- doekje om potten open te maken
- schepje voor (?)
- zo'n ding om zilveruitjes te vissen

het zal nog wel meer zijn, maar dit wist ik zo even

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chocky84, Dammie, djodjodjo, Eefje_Sammy, F_inley, GoogleAdsense, IASCrawler, Ineke2, Jorex, MissJG, mOamm, Noor17, Siers83, Sintara, Sorriso, spiritfleur, xPabloBokt en 70 bezoekers