ANKY-rijbroek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 09:53

Ik wil eigenlijk wel een nieuwe rijbroek kopen.Na een aantal goedkopere, wil ik nu een echte goede. Nu ben ik nogal dun en lang, en hoorde ik dat een ANKY-broek dan wel goed zit. Want ik heb al een keer een Kentucky aangehad, maar dat zit dus echt voor geen meter, voelde me net een Clown
Die ANKY broek is wel duur, maar zit in dezelfde prijsklasse als de pikeur en de kentucky.
Wie heeft er nog meer een ANKY-broek en hoe bevalt die?
Volgende probleem: welke kleur, oeps, ik kan niet kiezen.
EN..... zal wel commentaar krijgen met die broek, Goh, die denkt zeker dat ze Anky is... (Heb lekker wel een afstammeling van een paard waar Anky op rijdt, nl. JUNIOR STV, dus... lekker kinderachtig.. Haha! )


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 10:07

He Pascha,

Ik heb ook een Anky broek, zo'n kaki kleurige. Ik heb 8 rijbroeken, waarvan 1 Golden Dress, 1 Anky en de rest Pikeur (Jannett). Ik vind die Anky net zo fijn zitten als die Pikeur. Golden Dress vind ik iets minder.
Ik ben ook niet bepaald dik en Kentucky en Cavallo passen mij op de een of andere manier nooit.
Ik weeg nu 50 bij 1.63 en nu zit die Anky heel goed. Maar vorig jaar woog ik 48 en toen zat die Anky voor geen meter....twee kilo maakt kennelijk een hoop verschil.
Ik zou gewoon eens passen. Ik vind alle kleuren uit die lijn mooi. Binnenkort koop ik die ijsblauwe nog, want heb een truitje ervan en nu moet ik perse die broek erbij hebben Kwijl Verder heb ik nog twee jasjes en een truitje met korte mouwen van dat merk. Ik ben er zo ongeveer verslaafd aan... Party!!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 11:20

hoi ik heb ook een anky broek een grijze achtige heb hem nog niet zo vaak gedragen inderdaad prijzig maar goede kwaliteit en zit lekker,ben alleen zón nep leren vlak op mijn kont gewend dus das wel even anders! *LOL* *LOL* ik heb ook zón bruine fleece sweater met rits ervan super!!!komt absoluut geen wind door ja wel duur maar prachtige kwaliteit en heerlijk warm. Sigaar

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 11:22

Ik heb (nog) geen Anky kleren, maar ik wil ze wel alleen het geld ontbreekt. Ik vind die rijbroeken in duivenblauw mooi, trouwens alle dingen uit de anky lijn vind ik wel mooi. Ik heb 2 pikeur broeken en 2 eurostar, en ze zitten allemaal goed. Pasgeleden heb ik nog een nieuwe Eurostar gekocht, model Carina van X-dream stof en die zit echt lekker. De binnenkant is van die X-dream stof en dat is heerlijk zacht.


Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 12:22

Nee daar begin ik niet aan.
Lijkt me wel super, maar is voor mijn bankrekeningetje een beetje te duur. Haha!
Heb wel een hele dure, van cavallo, maar toen had ik dus een goede dag Haha!
Ik ben dus ook niet dik, maar die cavallo past mij echt super Haha!

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 12:27

Ik heb 2 Anky broeken en ze bevallen echt prima. Het is inderdaad een hoop geld maar ik heb wel het idee dat ze zeer slijtvast zijn. Ik draag ze dagelijks en na 2 keer dragen gaan ze de machine in. Ze zijn super snel droog. De stof is erg dun en draagt erg fijn in de zomer. Deze stof is niet zo strak als de stof van de andere broeken die ik heb.
Verder draag ik graag Eurostar broeken met bandplooi, een rondgenaaid kontstuk en een hooge taille band [ik weet niet hoe dat model heet]. Maar die broeken vind ik een beetje te warm voor in de zomer. En het is me opgevallen dat die broeken veel harder slijten op je kont. Volgens mij zijn die broeken ook al bijna 300 dus dat scheelt ook weer niet zo gigantisch met een Anky broek.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 12:59

Ik heb ook een Anky broek en ik ben ook wel lang en dun. Ik wilde altijd graag een Pikeur, maar ik had dus ook het probleem dat ik er uit zag als een Clown

En die Anky broek zat dus wel goed. Ik ben er dus erg blij mee. Een Anky broek is trouwens net zo duur als een Pikeur dus daar hoef je het niet om te laten.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 13:24

Welke broek naast de anky-broek ook fijn zit is een cavallo. Deze past ook goed bij slanke lange mensen. Succes...wendy Pling

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 17:25

Ik ben dus ook niet dik, maar wel heel land, 1.81 ofzo, maar mijn Pikeur was niet zo heel duur. Reden: ik had een grote jeugdmaat, is maat 186 ofzo? Die vond ik wel heel fijn zitten,maar ze worden nu helaas te kort. Ik heb nu dus die nieuwe Eurostar, nog maar 1x aangehad, en die 210 gulden, vond ik redelijk duur. Ik ga denk ik nog een keertje bij het tentenkamp van Hyporama 2 broeken kopen. De duurste moet je dan betalen en de 2e krijg je voor 1 gulden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Leliesan, mooney, Vagabondo en 36 bezoekers