wie heeft ervaring hiermee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

wie heeft ervaring hiermee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 09:49

Ik zou met een vriendin van mij naar Puerto Rico gaan op 11 mei. Zij had vorige week geboekt en vroeg of ik mee ging nou dat wilde ik. Nu is het geval dat de heenreis waar zij zit volgeboekt is. Lips are sealed . Ik ga er toch heen maar dan een dag eerder. We vliegen wel samen terug. Dus ik vertrek op zaterdag 10 mei. Nu vindt ik dat niet zo heel erg (nou ja best lange zit 17 uur alleen), Maar ik ken daar het vliegveld niet en kom pas in de avond aan. Dus mijn enige hoop is dat ik daar niet het hele eiland rond rij in een taxi Haha! . Ach ja als het dan in iedergeval nog maar een Kwijl ding is hihihi.
Wie heeft er ervaring mee om alleen naar een ver land te reizen en dan naar een hotel gebracht worden?

Ik ben benieuwd.

Groetjes,
Michèle

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 10:19

Brrrr, ik vind dat maar veel lef hebben ...
Ik zou dat dus echt niet durven, alleen
Wat dat soort dingen betreft benik een schijtbak Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 10:22

Zou wel alvast die zinnen even vertalen, waar je precies moet komen, de prijs enzo. Voor het geval ze geen engels kunnen Knipoog

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 10:45

Ga je niet met een bus ofzo? Als wij op vakantie zijn gegaan met het vliegtuig, staat er vaak een bus klaar die een hele groep mensen naar de verschillende hotels brengt.

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 13:34

Nee er staat geen bus klaar, want we hebben alleen een hotel voor twee nachten gereserveerd, omdat we op maandag nog naar de andere kant van het eiland gaan.
En het is geen georganiseerde reis zoals normaal. We hebben alleen een vlucht geboekt bij het reisburo.
Nou ik moet zeggen ik vindt het ook best wel spannend om zo alleen te gaan. Mijn vriend zal wel van me afwillen Haha! , want die stelde het voor om wel te gaan.
nou daar moet je dan maar blij mee zijn.
Michèle

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 13:37

Als ik jou was, zou ik het hotel even bellen en vragen wat het kost en hoe je het het best aan kunt pakken. Misschien hebben ze daar wel een bepaald taxibedrijf en kunnen ze zelfs regelen dat een taxi je op komt halen bij het vliegveld.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 13:41

Tessebes schreef:
Als ik jou was, zou ik het hotel even bellen en vragen wat het kost en hoe je het het best aan kunt pakken. Misschien hebben ze daar wel een bepaald taxibedrijf en kunnen ze zelfs regelen dat een taxi je op komt halen bij het vliegveld.


Lijkt me een goed plan.
Voordat je in een taxi stapt en die kerel er met je vandoor gaat ! Zal niet gebeuren hoor !
Maar bel even met het hotel dan word je mischien in de prijs ook niet genaa*d !
Succes !