Ik heb zo'n hekel aan werken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 07:31

Ik haat het echt. Ik hou dit nooit vol. Elke dag 5 uur opstaan, krijg maar iets van 6 uurtjes slaap per nacht (terwijl ik er 10 nodig heb). Kranten lopen...

Straks moet ik voor Thuiszorg werken, bij oude mensen thuis schoonmaken. 6 uur lang. Bah! Aleen maar afstoffen en stofzuigen.

Waarom vind ik nou geen 1 baantje leuk? Ik heb dit jaar 6 verschillende baantjes gehad. Ik vind niets aan en ik haat werken.

Maarja ik heb geen keus, heet heeft geen zin om te zeuren, want ik moet eind van de maand de pony afbetalen en die heb ik nu al gekocht, dus ik MOET wel. Anders dan wist ik wel....

Ik wil zo graag naar bed! Ben zo moe..... Gaaaap
Maarja, ik krijg er wel weer iets heel moois voor terug, ik moet daar maar aan denken.

iedereen die vakantie heeft en niet hoef te werken: ik ben jaloers op jullie


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 08:13

Ha ha, toch maar eerder naar bed gaan misschien?
Werkse meid!
Nog 2 weekjes en dan heb ik vakantie.....

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 11:30

Tja, that's life. ik moet ook werken voor m'n geld. Als ik Max niet had gehad was ik allang minder gaan werken. Maar ja. Ik heb ook lang moeten zoeken naar een leuke baan maar heb er nu een gevonden waar ik het erg naar m'n zin heb. En dat maakt het en stuk leuker. Ik hoop dat jij ook een wat leuker baantje vindt. Alleen maar schoonmaken lijkt me nix dat moet thuis ook al.
suc6

Dieren zijn dieren, mensen die zich gedragen als dieren zijn beesten!!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 11:42

wees blij DAT je werk hebt zeg!!
Ik zoek juist werk............maar ik vind ook nix leuk hoor!! Het enige wat ik leuk vind dat verdient te weinig (manege)

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 11:44

Ja.. idd.. wees blij dat je werk hebt!! Scheve mond\ Ik heb geen werk, en wil het heel graag.. zodat ik geld heb voor het veulen.. Scheve mond\

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 11:46

nou joepie,. wil je mijn baantje?

Er is genoeg werk, alleen maar van die pokkebaantjes die niemand wil doen.

Moet zo naar mn 2e adres

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 11:47

Hier is geen werk hoor!!
Ik wil best gaan poetsen oid, helemaal niet erg, als ik maar geld krijg Extreme duivel

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 11:55

Toen ik vroeger een afwasbaantje had in een restaurant, had ik ook een bloedhekel aan het werk. Mijn oplossing was de gehele werktijd dromen over wat ik met het verdiende geld ging doen (kocht ik toen platen van, was voor de cd)

Veel dromen dus! Zal met dat paardje geen probleem zijn.

De thuiszorg heb ik ook nog een tijdje gedaan, was heel wisselend, had een heel lief vrouwtje die het liefste wilde dat ik bij haar kwam zitten praten en kopjes thee drinken maar ook een raar mens wat steeds dacht dat ik haar wilde vergiftigen, was heel naar, ik kon daar totaal niet mee om gaan was toen 17 ofzo, mens was ook een speciaal geval.

Veel over je paard praten met je thuiszorgmensen. Wordt het vast gezellig.


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 12:18

ach ja........het valt ook best wel mee, maar als ik dan zit te bokken en ik zie dat ik over een kwartiertje weer weg moet, dan WIL IK NIET dan wil ik lekker thuis blijven

Maar als ik er eenmaal ben valt het ook wel mee ja.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 12:19

Acherm... Tja inderdaad denk maar aan je paardje waarvoor je werkt... Dan vind je het best wel oke. Ik moet straks ook weer gaan werken, en eigenlijk heb ik geen zin, maar als ik dan denk: Tja, maar anders kan ik Amber nooit betalen. heb ik toch al ietsjes meer zin Lachen

maar zoek eens verder naar een leuker baantje? Ik heb ook bijna een jaar krantjes gegooit en ik werd er strondziek van. Had nergens zo'n hekel aan dan aan die krantjes!
Toen een tijdje AH maar da was al net zo Frusty .
en nu werk ik in de friettent en dat is toch eigenlijk wel gaaf! Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 12:24

ik heb al 4maanden lekker vrij!!hehe Extreme duivel maar moet komende week weer aan het werk bij mijn ouders Misselijk absoluut geen zin in,op zich niet verkeerd werk hoor ze hebben hun eigen bedrijf in cadeau artikelen en dan moet je indozen stikkeren zakjes vullen enz.gelukkig maar 16 uur er week Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 12:26

Maar met 14 kun je nog niet veel doen Verdrietig In nijmegen geloof ik mag je al vanaf 13 in de supermarkt Extreme duivel Wel als je bijna 14 word ofzoiets.. beetje vaag maargoed.. Hier ben ik dus bijna 14, mag ik niet eens bij de AH gaan werken. Mijn moeder zegt ook dat dat vast is omdat ze mij zien, en dan ben ik zo ielig (haha) en dan denken ze dat ik niks zwaars kan tillen dus zeggen ze dat ik terug moet komen als ik 15 ben! *LOL* Ik wil nu bij een boer gaan werken oid maar waar Verward En ik wil gaan soliciteren bij een kinderboerderij Haha!

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 12:32

Goh, zoiets heb ik nu ook. Ik ben gedetacheerd via een uitzendbureau, maar ze hebben momenteel geen geschikte baan voor mij. Ik zit nu dus al enkele weken thuis... en het bevalt me supergoed! Ik zou zowat huisvrouw worden Haha! .

Ik weet wel dat ik wel weer een geschikte baan moet zoeken, maar zo in de zomer schiet dat ook al niet op. En ik heb nog zoveel te doen thuis en in de stal.
Ik heb dus ook helemaal geen zin om aan het werk te gaan.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 12:47

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er mensen zijn die echt jubelend opstaan 's morgens omdat ze weer aan het werk mogen *LOL* Ik tenminste niet, ik hou ook erg van lang en veel uitslapen en vindt werken niet erg, maar zou liever vrij zijn.
Ik vermaak me wel hoor, als ik niet hoef te werken. Ik heb 1,5 jaar bij de Schoenenreus gewerkt, was erg gezellig maar je wordt er een keer zat van. Daarna 1,5 jaar telemarketing gedaan en ik ben nog nooit met zoveel tegenzin naar het werk gegaan als toen. Hing me echt de keel uit en heb op een dag nog voor de pauze gezegd dat ik ermee op zou houden. Ik hield het daar geen minuut langer uit ("goedenavond u spreekt met marije van kraft euro kozijn, ik bel u voor het volgende..." --->BLUH ik ken nu nog STEEDS het hele belscript uit mijn hoofd!!) en ben gewoon opgestapt. Nu werk ik alweer een jaar bij e-farm, een site op internet. Ik werk samen met mijn neef, heb met hem een eigen kamer en we bepalen onze eigen werktijden en daarbij verdien ik ook nog eens heel lekker. Plus dat ik ongegeneerd kan bokken de hele dag Schijnheilig
Dus je moet tegen iets aanlopen wat wel de moeite waard is. Tuurlijk zou ik liever vrij zijn maar het ene baantje is toch echt leuker dan het andere dus trek de stoute schoenen aan en zorg dat je ergens aan het werk komt waar je het leuk vindt!
Succes!
("en een prettige avond verder" Misselijk Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 13:20

Citaat:
Op 2001-08-09 12:47, schreef Cody:
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er mensen zijn die echt jubelend opstaan 's morgens omdat ze weer aan het werk mogen


Dan heb ik toch echt vreselijk veel mazzel, want ik heb dat dus wel. Ik heb ook echt wel eens geen zin om m'n nest uit te komen, maar ik vind m'n werk gewoon elke dag leuk..... Ben ik dan echt zo'n uitzondering?????

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 13:33

Okee het was misschien wat overdreven gesteld maar ja ik ben dan ook absoluut geen ochtendmens dus kan me er weinig bij voorstellen dat je blij bent dat je je bed weer uit mag om te gaan werken. *LOL*
Maar ik wou dat ik net als jij was dat zou het 's morgens een stuk makkelijker maken.

Wat voor werk doe je als ik vragen mag? Tong uitsteken
_________________
[img]../upload/363/user.gif[/img]bok, bok, bok [img]../upload/363/nut.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-08-09 13:34 ]</font>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 13:41

Ik vind mijn werk niet vervelend maar het vroege opstaan wel!! Gaaaap

En dingen vervelen mij snel dus ik hoop dat ik dit een tijd leuk blijf vinden. Tja het allerleukste werk lijkt mij werken met paarden, maar dan wel je eigen stal.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 13:50

ik kan ook niet zeggen dat ik altijd jubelend naar mijn werk ga maar ja ik moet ook wel wat verdienen.
Ik ben op mijn 9de begonnen met kranten doen en heb het tot een paar weken terug volgehouden.
6 jaar dus. En het verdiende super.
ik heb in de zomervakantie verleden jaar bosbessen geplukt en ik krijg nog frustraties van die poedersuikerdingen als ik ze zie. poedersuikerWERK!

Nu werk ik in de paarden en verdien iets boven het minium loon en heb er lang niet altijd zin in maar het is wel leuk en het verdient wat.

Groetjes, Steef

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 14:18

Hoi, toen ik net van school kwam had ik ook vreselijk veel moeite met werken en er een hardgrondige hekel aan!!!! Ging me dingen afvragen als: "is dit nou het leven?" opstaan, naar je werk, doodmoe thuis, wat eten en naar bed...........kon me niet voorstellen dat ik ooit gelukkig zou worden daarvan. maar ok, ik zat ook even in een crises. Maar toch, ik heb nu voor het eerst in m'n leven een baan waar ik het zowaar leuk vind!!! Had ik werkelijk niet voor mogelijk gehouden, echt niet. Ik werk 28 uur per week, een goede verdeling tussen werk en prive (paarden!) Fulltime werken is voor mij uit den boze, dat nog wel. Moet er niet aan denken. Maar ik kon me bv. ook nooit voorstellen dat mensen zich in konden zetten voor het bedrijf alsof het HUN bedrijf was, maar nu doe ik het ook..................
dus geef de moed nog niet op, misschien komt het nog wel en anders moet je maar denken; als ik werk, kan ik m'n paard betalen..............
Succes!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 14:24

hoi
Ben blij dat je gezond bent en kunt gaan werken!!
Er zijn genoeg mensen die dat niet kunnen, denk daar dan maar eens aan.

Ik heb ook geen zin om smorgens op te staan maar als ik er dan ben is het weer fijn.
En we moeten allemaal werken voor onze centen en dat hoort ook zo. Aan van die beroeps ww-ers heb ik dus ook een grote hekel. Ik wil geen deel van men geld kwijt aan mensen die te lui zijn om te werken het deel van men geld wat ik dan toch af moet staan mag van mij naar zieke en gehandicapten menssen en niet naar luie donders.

En er is werk genoeg in NL dus kop op, er zijn genoeg baantjes die je misschien wel leuk vind.
En je weet war je voor werkt en dan is het toch meteen minder erg.
En als je savonds wat eerder naar bed gaat word het opstaan ook makkelijker.
Oplettende bokkers/chatters zien mij ook vaak om ongeveer 10 uur mijn compu uitzetten want bij mij loopt om 5.50 de wekker weer af.

succes ermee.

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 14:27

ik heb nu wel werk dat ik redelijk vind..
keb leuke co's maar t verdient niet echt denderend.. mn vakantiebaantje verdiende het dubele maar dat was k*twerk.. (telemarketing)
tja...
wat n keus eigenlijk...

maar k ben wel blij dat ik kan werken en dat ik werk heb!!! maar ik geniet nu wel lekker van mn weekje vrij!!!

..... leeg .....

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 14:36

Ik heb een wereld baan!!
'smorgens ga ik samen met onze papagaai DJ onder de douche. Aangezien hij de mooiste deuntjes fluit, sta ik ook vrijwel elke morgen fluitend onder de douche. Hoe mooi kan je dag beginnen?

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 14:50

Ik ben niet zo'n liefhebber van ellenlange schooldagen en daarna nog huiswerk gatsie. Mijn werk vind ik heel leuk op dit moment is het helaas te rustig maar ik werk het liefst onder druk zodat het voor ik het weet 5 uur is en ik weer heerlijk naar mijn paardje kan. Enne het geld is uiteraard lekker.. Haha!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 14:59

Jah Marieke, jij hebt zeker een wereldbaan!!!!!
Konden we maar ruilen......................*zucht* *jaloers*

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, aliida, eva1969, Fientj, Fnanne, friendly, Googlebot, hagelslag, HELder, hooi, IASCrawler, Josien_, juval, maessie, moonsparkle, Nanaatjee, Paardjes83, Purkii, rien10, Rosalie_91, SemrushBot, SjakieXX, Suliko, Suusw, Tazzey, Unicorn79 en 198 bezoekers