Rainbowsun:een stoere site maar niet over paarden...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 20:28

Heb niet stilgezeten in de vakantie.En dus heb ik een site gemaakt.Het resultaat is te bewonderen op http://www.rainbowsun.cjb.net en ik hoop dat je dan wat in mijn gastenboek wilt schrijven.

Ikzelf vind hem wel goed gelukt maar wat vinden jullie ervan Verward Er is al best wel veel te doen.Maar hij is nog niet helemaal klaar want ik ben nog steeds bezig Haha!

Ikzelf ben helemaal weg van de achtergronden die ik gebruik.Zo komen er een paar van een spirituele site en die zijn echt mooi Kwijl Nou ik hoop dus dat jullie komen en een berichtje achterlaten in mijn gastenboek..

Toi toi,
Shalane


Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-01 15:00

Snif,...ik heb vandaag 1x het verkeerde wachtwoord ingevuld en nu kan ik morgen pas weer aan mijn site bezig Huilen Huilen hij denkt dat ik een hacker ben ofzo Verdrietig Verdrietig Boos! Boos! ennem...EINDELIJK CHELLO!!!!!!!!!!!!!!!!!

dus mijn verbinding is nu aardig snel Lovers


Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 12:01

Snif...niemand plaatst een reactie Huilen en ik heb nog maar 49 kleine bezoekertjes gehad en er staan maar 3 zielige berichtjes in mijn gastenboek waarvan er 2 van mijzelf zijn Verdrietig het leven is hard Misselijk
Uhm...doe mij eventjes een lol en kijk even op de site.Hij is echt leuk hoor! Alleen nog niet allus is af maar wel heel veel Lachen dat betekunt weer een hoop lol.Inclusief chat en forum!

See ya at http://www.rainbowsun.cjb.net
: wil niemand op dit berichtje een reactietje/tip voor mijn site plaatsen?

: *LOL* Gaaaap


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 32 bezoekers