lekker relaxed...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 10:30

Ik heb gisteren mijn starttijden binnengehad. Ik moet zondag nl. in Zuid-Beijerland starten (manege de Mustang). Ik start nog een keer L1 om ff de proeven die op de kampioenschappen gereden worden, te rijden. Ik moet om 11.45 en 12.15 starten. Dat betekent dat ik er tussen 10.30 en 10.45 op wil zitten. Moet er dus om 10.00 uur zijn en dan moeten we om 09.15 op stal weg. best relaxed. Normaal als ik in het L1 moest starten, moest ik altijd om 6 uur op ofzo en dan had ik de dag ervoor alles al gedaan (paard gevlochten en gewassen etc.). Dus best goed te doen... Pling


janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 11:06

f
Laatst bijgewerkt door janna op 22-03-22 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 11:20

ALs ik een uur los rijd.. is Robin niet meer vooruit te branden in de proef!! *LOL* Ik rijd ook ongeveer 20 min. los.. het laatste concours had ik een fout gemaakt.. had nl. maar 5 min. tijd om los te rijden.. had het verkeerd uitgerekend Schijnheilig Maarja het is toch nog goed gekomen Party!!
Maar.. veel succes hoor! Lachen

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 14:09

Ik heb echt een uur nodig. Ze is zo heet. Toen ze net zadelmak was en ik ging rijden, dan ging ik eerst 10 minuten door de bak heen als een raket, en dan pas kon ik gaan rijden. Nu is ze wel te controleren, maar ze is in het begin nog te veel te gespannen en ik kan er niet met mijn been aankomen, dus moet haar eerst ontspannen zien te krijgen en dan ook nog in een rustig tempo. Het leuke is dat als je na een uur rijden haar een paar rondjes laat stappen met lange teugel en als je haar daarna weer wil oppakken, begint het feest weer opnieuw. Je hebt haar wel sneller ontspannen, maar ze blijft het steeds opnieuw doen. Ik heb die hetigheid later wel nodig, maar nu is het soms best vervelend. Maar ja je kan niet alles hebben... Pling

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: colette40, ElinaSK, hooi, Liesje89, Plonspony en 159 bezoekers