Duurste priveles allertijden.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-01 13:58

en niet alleen wat paardrijden betreft, ook een dure levensles!
Ik zou dus tot zondag op vakantie zijn in Lipica waar ik elke dag les zou krijgen op de Lipizaners, dat liep dus niet helemaal zoals de bedoeling was en ik ben dus gisteravond weer thuisgekomen Haha! Verward . Ik wist niet dat het bestond maar ik had last van werkelijk ziekmakende heimwee, kon niet eten, niet slapen alleen maar overgeven en janken Verdrietig Heb zondag 1 les gehad (die overigens wel helemaal te gek was, heb in dat ene uurtje meer geleerd dan in 10 manegelessen). Maandag zou ik weer lessen maar met opzadelen ging ik dus van mijn stokkie, waardoor instructrice zei dat de les niet doorging Verward . Niet zo raar achteraf als je bedenkt dat mijn laatste maaltijd mijn ontbijt zaterdagochtend was en dat ik van vrijdag op zaterdag voor het laatst had geslapen. Maar goed om een lang verhaal niet nog langer te maken heb ik dus dinsdag een nieuw ticket gekocht en ben naar huis gekomen.
Tussen die honderden schitterende witte paarden kon ik alleen maar denken aan mijn eigen Tinkertje, shetje, poezenbeest en natuurlijk Dorus (m'n lieve wederhelft die "lang leve de gsm" me er doorheen heeft gepraat). Ik baal dat ik het niet heb kunnen volhouden, maar ben zo ontzettend blij weer heerlijk thuis te zijn. Dit klinkt misschien knullig maar 3 dagen kunnen echt op 3 maanden lijken en je gaat je beseffen dat alles wat je nodig hebt gewoon thuis op je wacht....
Maar.....wat is het daar ontzettend mooi! Ik zou er zeker nog een keer heen willen, maar dan niet meer zonder alles wat me hier zo lief is!! (wordt moeilijk denk ik, paarden mee Verward ). Ik ben blij te lezen dat het bbq weekend zo'n succes is geweest, en baal nu nog meer dat ik in het buitenland zat, maar volgende keer ben ik van de partij.
groetjes Von

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 15:20

Jij hebt je duidelijk erg k*t gevoeld!
Ik heb (samen met mijn vader) ook eens zo'n week gedaan op Lusitano's. Miste Joopsel wel, maar het was idd te gek. Heb super veel gegeten daar.
Balen joh! Echt heel jammer, want dat soort dingen zijn echt te gek om te doen.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-01 16:11

Baal er idd van!!! Frusty , denk dat ik het wel had uitgehouden als ik met iemand anders was geweest, maar helemaal alleen was een beetje teveel van het goede.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 16:26

Dat is goed balen Von!!! Echt jammer voor je, volgende keer iig Dorus maar meenemen dan! Haha!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-01 16:31

Kunnen natuurlijk ook een boktmeeting daar houden Clown . Plaats was er in ieder geval genoeg, hotel van 200 bedden, en maar ongeveer 20 gasten.

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 18:57

Wat vreselijk jammer. Zoals je weet heb ik het ook gedaan en het was helemaal te gek. Had je niet een van ons kunnen bellen dat we de week voor jou mochten afmaken Haha!
Nou ja gelukkig ben je nu weer thuis en voel je je beter, idd een dure les. *LOL*

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 09:35

Kan me helemaal voorstellen, ik zou het ook niet kunnen. Misschien als je met z'n 2en was, hou me aanbevolen de volgende keer Haha! , is het wel vol te houden.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 10:23

Volgende keer als ik weer zo'n briljante ingeving krijg om alleen op paardrijvakantie te gaan zal ik eerst hier een oproep plaatsen om te kijken wie mijn handje vast wil houden Party!!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 10:50

het is ontzettend jammer Von! Maar ik kan het me helemaal voorstellen hoor! Zo helemaal in je uppie ver weg van alles dat je lief is....

Mocht je nog eens heen willen, dan houd ik me aanbevolen, lijkt me echt wel heel erg leuk daar!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 15:20

We maken er een Lipica-Bokt-zitles-rijvakantie van!!! Ik hou me aanbevolen!!!! Anders is het om je handje vast te houden en je koffers te dragen. Haha!
Ik heb ook een barokkie staan. Spierdijk is niet zo ver en je kan zelfs op 1 dag heen en weer. *LOL*

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 15:32

Jaaa Phia, een Lipica-Bokt-Zitles rijvakantie lijkt me helemaal het einde, de zitles is daar fantastisch (oefen me gek op de froggie Clown Verward , zonder paard gaat het prima, morgen Tinka maar eens uitproberen). Maar Spierdijk blijft natuurlijk ook een goede optie (ook goedkoper, bankrekening kan nogmaals Lipica dit jaar niet meer trekken).

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 15:34

ik ook ik ook ik ook!!!!