Auw auw... nieuwe laarzen...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Auw auw... nieuwe laarzen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 22:16

Pfffft, nu weet ik weer waarom ik het zo lang heb uitgesteld om nieuwe leren laarzen te kopen, ik heb auw! Verdrietig
De binnenkant van mijn knieën is gewoon helemaal opengeschaafd...
Ze moesten me zelfs op mijn pony tillen vanavond, kreeg mijn been niet eens ver genoeg omhoog.

Mijn vorige laarzen had ik op maat laten maken, maar aangezien ik nu toch weinig wedstrijden meer rijd (af en toe eens voor de lol), en pijn in mijn portemonniks heb, dacht ik ik ga voor iets goedkopers... Ben er nu alweer achter dat dat geen goed plan was Lips are sealed
Ik heb namelijk hele korte pootjes, dus de laagste schachthoogte is mijn mij eigenlijk al te hoog, maar anders kom ik in de kindermaatjes, en das helemaal geen gezicht want dan zitten ze weer te laag. En dan ook nog eens een extreem hoge wreef, dus mijn wreef wordt nu ook geplet...

Ik zit me nu echt af te vragen hoe ik die krengen zo snel mogelijk een beetje soepel krijg, iemand nog tips?
Ik kreeg op stal al de tip om er natte kranten in te stoppen, maar of dat werkt Verward

Run free Jordy.... 1997 - 2021


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 22:26

Natte kranten erin, en je heb bij de schoenen winkel een speciale spray die laarsen oprekt, echt waar!!!
Ik heb eens een paar laarzen gekocht, die waren echt veel te klein, ik had vet rode tenen.....
en pijn!!!

Maar met die spray kwam alles nog goed!!!
wel ff doorzetten hoor!!!

Succes!

Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 22:37

Spray die laarzen oprekt? Nog nooit van gehoord, maar klinkt wel goed Haha!
Gaan je laarzen er niet van op achteruit? Lijkt me met natte kranten namelijk wel...

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 23:56

Hihi, ik moet er binnenkort ook weer aan geloven, mijn oude worden nu echt minder. Ik heb mijn nieuwe Derby's al een mooi tijdje staan en heb het steeds uitgesteld; ik weet nu weer waarom Haha!

Effies pijn lijden nog, straks zitten ze weer als gegoten

gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 08:04

Hoi, ik heb mijn nieuwe laarzen ook vorige week gekregen. En inderdaad AUW. Maar ik merk dat ze goed zijn opgemeten alleen in mijn knieholte doen ze pijn en dat wordt al minder. Het rijdt voor geen meter maar ik rij ze dus in, gewoon aandoen en gaan. Ze worden al soepeler. Gamble had wel de eerste twee, drie keer zoiets van he vrouwtje doet niks met de beentjes ik zal wel lekker mogen sloffen. Niet dus ik heb me rot gewerkt, nu voel ik dus ook wat we vooruit zijn gegaan want het eerste half jaar dat ik Gamble reed moest ik altijd zo hard werken.
Veel plezier met je nieuwe laarzen! Lachen

Fitza von Westerau en Wikelina

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:23

Supertje schreef:
Spray die laarzen oprekt? Nog nooit van gehoord, maar klinkt wel goed Haha!
Gaan je laarzen er niet van op achteruit? Lijkt me met natte kranten namelijk wel...


Ja bestaat echt, gewoon informeren bij de schoenen winkel, en het is tevens voedend voor t leer, staat op de bus, lees maar, succes!! Knipoog


LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:47

Ik heb ook nieuwe leren laarzen!! Op maat laten maken, want dat leek me het beste. Een goede investering voor mijn poezelige (..) voetjes....
Ze zijn nog te lang (zakt 3 cm. in is mij verteld) dus mijn knieholte voelt nog niet lekker aan, maar o o, wat zijn ze mooi en rijd het lekker!

Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:56

Hoi hoi,
pijnlijk is dat he?? Als ik jou was zou ik maar pleisters in je knieholtes plakken dat scheelt echt een stuk hoor!
Succes ermee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 17:13

Caar schreef:
Hoi hoi,
pijnlijk is dat he?? Als ik jou was zou ik maar pleisters in je knieholtes plakken dat scheelt echt een stuk hoor!
Succes ermee.


Nee man, dan maak je de drukplek nog groter Lips are sealed
Gewoon goed inlopen voor je er daadwerkelijk mee gaat rijden.

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 18:23

Ik voel met jullie mee, M`n rechterknieholte is helemaal blauw. ...LAarzen, ma wel mooi, dus ff doorzetten nog!!

Soesje
Berichten: 240
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 19:19

Weetje wat ook helpt? (is eigenlijk niet geschikt voor de pijn in de knieholtes) maar wel als de laars ergens anders gaat knellen (bij de voet b.v) SPIRITUS erop! Party!!

Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 21:17

haha heb dat ook meegemaakt. ik heb ze wel net voor mn kampweek nog kunnen kopen en heb ze dan ook onmiddelijk een week gedragen. ik had wel een hele doos supergrote pleisters mee voor mn knieholtes, want daar voor had ik ze een of twee maal gedragen en ik had daar ook blaren en dat doet ongelooflijk pijn hé. maar normaal zakt je laars dus dat van je knieholte zal wel verdwijnen denk ik.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 09:23

Ik heb ze nu al een aantal maanden (niet dagelijks aan) maar ik kom ook nog steeds met moeite op mn paardje.
Ik heb er wel een hakverhoging in gezet zo voel je ze minder in je knieholte. Knipoog
Verder is het een kwestie van ze veel aandoen met rijden ze gaan vanzelf lekker zitten

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 11:45

zon hakverhoger werkt inderdaad, alleen loop je dan de wreef ook uit en dan gaan ze daar los zitten. Vind ik niet zo fijn

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 12:46

Ik heb ook sinds twee dagen nieuwe leren rijlaarzen Lachen

Ik heb ze nog niet te paard aangehad maar voornamelijk mee gewandeld. Van mn knieholtes heb ik dus nog geen last, wel van de wreef van mn rechterbeen. Ook heb ik blaren aan de binnenkant van mn hielen.

Even doorbijten dus Tong uitsteken (ik ga komende week eens kijken of ik er ook mee te paard kom).

Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 21:31

toen ik de mijne net had probeerde ik de eerste dag de trap op te gaan. dat lukte me dus niet echt maar na een tijdje er mee rond te lopen ging het al beter. even doorbijten idd

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, Sterrenpony, wend2009 en 41 bezoekers