Wat moet ik doen?! Kvind 'm zo leuk!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Wat moet ik doen?! Kvind 'm zo leuk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 11:23

Ik weet niet meer wat ik moet doen... Een hele goede vriendin van mij had een vriend. Een hele lieve leuke jongen, en ze hadden het heel leuk met elkaar. Maar na 2 jaar liep 't wat minder. Ze gingen zich aan elkaar irriteren en ze hadden bijna alleen nog maar ruzie. Toen hebben ze het uitgemaakt, maar na 2 weken beseften ze dat ze elkaar misten, dus toen ging het weer aan.

Maar na 2 maanden liep het weer uit op ruzie, dus toen hebben ze het definitief uitgemaakt. In de tijd die volgde waren ze allebij heel verdrietig, omdat ze elkaar toch wel heel erg misten, maar ze wisten dat het fout zou gaan als ze weer wat zouden nemen. Die jongen heeft mn vriendin heel vaak huilend opgebeld omdat ie nog zoveel van dr hield.

Dat was ongeveer 2 maanden geleden. Ze zijn nu hele goede vrienden. Ik vroeg laatst voor de grap aan die vriendin wat zij ervan zou vinden als die jongen een andere vriendin zou krijgen. En toen zei ze dat ze dat heel moeilijk zou vinden, maar dat ze zich erbij neer zou moeten leggen. Toen vroeg ik: en wat zou je ervan vinden als ik wat met 'm zou krijgen? Toen zei ze dat ze dat ook heel moelijk zou vinden, maar ze zou blij zijn dat ik dan zn vriendin zou zijn, en niet een meisje wat zij helemaal niet mag ofzo.
Later hadden we het er nog een keer over en toen zei ze: Ik zou blij zijn als jij wat met 'm krijgt, dan weet ik zeker dat ie een lieve vriendin krijgt.

Maar nu komt 't probleem. Maandag gingen we uit eten. Die vriendin, dr ouders, die jongen en ik. (Ik ken die jongen natuurlijk ook al een tijd) Het was super gezellig. En ik had heel veel lol met die jongen. En er ontstond zo'n spanning tussen ons...

Toen ik 's avonds thuis kwam kreeg ik allemaal smsjes van m, dat ie me leuk en lief vind en dat ie wat met me af wil spreken. En eigenlijk vind ik 'm ook wel heel erg leuk. Vanavond gaan we allebei uit naar dezelfde plek. We komen elkaar dus echt wel tegen... Maar ik weet niet wat ik moet doen, ik wil heel graag met 'm zoenen. Maar aan de andere kant vind ik dat ik dat mn vriendin niet aan kan doen. Terwijl zij zegt dat ze het niet erg zou vinden.

Wat moet ik doen?? Verward Hij is zooooo leuk Lovers

(sorry voor dit enorm lange verhaal...

*geen onderschrift*


Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 11:42

Je vriendin zegt wel dat ze het wel leuk zou vinden als jij wat met hem krijgt, maar ik denk dat dat wel anders zal zijn als je ook echt wat met hem krijgt. Ik zou het persoonlijk niet doen, hoe leuk die jongen ook is. De kans is groot dat je je vriendin erg veel verdriet aandoet, ookal bedoel je het niet zo. Hoe zou jij je voelen als je er nog moeite mee hebt dat het uit is en je vriendin krijgt wat met die jongen...

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 11:51

Gewoon doen Lachen Je vriendin zegt dat ze het juist fijn zou vinden, waarom dan niet doen? Anders bespreek je het eerst even met je vriendin als je het echt niet weet. Zeg haar wat je ook tegen ons zegt en vraag wat ze ervan zou vinden als het wat wordt. Als ze het niet fijn zou vinden, had ze dat niet moeten zeggen Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 16:01

Waar wacht je nog op? Je vriendin weet dat je hem leuk vindt en ze zal alleen maar blij zijn voor je toch?

String je bent het mooiste wat ik heb! String, du bist das schönste Pferd! Frits, ik hou van jou maar je moeder is een slokop.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 19:03

Houd er rekening mee dat dit je je vriendin kan kosten.
Is het je dat waard dan moet je het doen, anders niet.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 19:04

Idd, dit kan dan wel eens het einde van de vriendschap betekenen...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 19:33

Ik ben het eens met Xono, maar dan in andere volgorde. Ik zou haar het hele verhaal doen, eerlijk zijn en dan vragen of zij eerlijk zegt wat ze er echt van vindt en je daar dan ook naar gedragen. Als zij het niet erg vindt, dan moet je het voor jezelf uitmaken, vindt zij het wel erg, dan moet je het ook eerlijk tegen hem zeggen.
Eerlijkheid duurt het langst. Het is ontzettend moeilijk en een leugentje is veel makkelijker, maar als je eerlijk bent heb je de kans dat hij zich afzijdig houdt en dat maakt eht voor jou weer makkelijker...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

stefanieh
Berichten: 99
Geregistreerd: 22-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 21:32

Ik denk eerlijk gezegd dat je vriendin het niet echt leuk zal vinden...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 21:56

Ik ga met missy mee!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 22:48

Hoe leuk vind je hem? ik heb in een (niet geheel) vergelijkbare situatie gezeten, waar ik een vriendin had die smoorverliefd op een jongen was,
echter hij niet op haar (bleek later zij dacht namelijk van wel). Was met haar mee gegaan naar een feest, daar zou die jongen ook komen...
Nog voordat ik wist dat 'hij' die jongen was, kwam hij naast me zitten op een bank daar, vreselijke vlinders, wist niet wat me overkwam.
Hoe we het voor elkaar kregen weet ik ook niet meer, maar we hebben telefoonnummers uitgewisseld. Pas na het feest hoorde ik van haar dat 'hij' die jongen was....
Hij belde mij niet lang daarna en we hebben vreselijk leuke gesprekken gevoerd, maar ik heb wel gevraagd hoe dat zat met hem en haar gevoelens voor hem. Die had hij dus absoluut niet voor haar....drong echter niet tot haar door.
Ik heb met haar gesproken over haar gevoelens voor hem en aangezien ze nog 3 andere jongens op die manier roemde, was het dus een soort van kalverliefde, die ze heel serieus nam maar om de week kon omslaan.
Niet lang daarna heb ik dus wel verkering met hem gekregen, we liepen over het spoor en hij vroeg of hij op me mocht leunen (arm om me heen).
Ik heb het haar voorzichtig gebracht, in stukjes en nee, ze vond het niet leuk, maar het heeft verder nooit tussen ons in gestaan.
Ik heb uiteindelijk bijna een jaar verkering met deze jongen gehad en erg veel mee gemaakt... een waardevolle les en zal ook altijd een warm plekje voor hem (en zijn ouders en broertje (en ook overleden broer) en vrienden ) houden.

Jij kent hem al langer en kan ook beter beoordelen of je vriendin hier klaar voor is... ga dan niet af op woorden maar op het gevoel dat ze erbij af geeft.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 23:02

Ik ga ook helemaal met Missy mee, maar ik heb ook nog een toevoeging.
Zo te horen gaat hij nog heel goed met je vriendin om, en hoe sta jij daar tegenover?
Dat heb ik dus meegemaakt, of eigenlijk nu nog. Ik heb mijn vriend eigenlijk leren kennen als de vriend van een hele goede vriendin van mij.
Toen het uit ging tussen hen heeft hij daar heel veel verdriet van gehad, zij was zijn eerste grote liefde en hij heeft er alles aan gedaan om haar terug te krijgen.
Tussen zijn relatie met haar en zijn relatie met mij zit dan wel 2 jaar, maar toch.. Zij is nog steeds een hele goede vriendin van mij, en ook van hem, dus we zien elkaar regelmatig. Mijn vriend en ik zijn nu al ruim 2 jaar samen, en hij kan me 1000x vertellen dat ik de leukste, de liefste enz. ben, maar als hij met haar praat, krijg ik toch last van dat kleine groene jalouzie monstertje....

Run free Jordy.... 1997 - 2021

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 09:09

Ik sluit me aan bij de vorigen, maar ik kan me ook niet voorstellen dat zo'n jongen die zo lang een relatie heeft gehad, al binnen 2 maanden toe is aan een nieuwe relatie.
Tuurlijk zou je een relatie met hem kunnen aangaan, maar vaak zie je dat zo'n relatie snel strand als een van de twee kort daarvoor net een hele lange relatie heeft be-eindigd.
Snap je het een beetje? Of spreek ik wartaal? *LOL*

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 09:28

Ik heb hetzelfde mee gemaakt maar dan andersom. Mijn ex maakte het uit voor mijn beste vriendin. Ik deed echt alles met haar!
Hij had het 5 minuten uitgemaakt, en we stonden met zijn alle buiten bij zon stroomkasje toen hij vroeg "Wat zou je ervan vinden als ik wat met haar neem?" Ik was verdrietig en chagrijnig, maar wist niet wat ik ermee aan moest. Dus ik zei "Ja moeten jullie zelf weten...." Dat heb ik geweten. Ik voelde me zo klote elke keer als ik ze samen zag. Dat is gewoon echt niet leuk!!
Ik werd ook pissig en chagrijnig op haar.. Dat vond ze stom want ik had gezegd dat ze het zelf moesten weten. Gelukkig ging het snel weer uit tussen die 2 en werden we weer beste vrienden.
Maar vrienden zijn belangrijker dan een relatie. Vrienden gaan voor alles, vind ik. Dus ik zou het niet doen, je doet je vriendin er echt pijn mee ookal zegt ze dat ze het wel leuk zou vinden.

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 10:31

Ik zou het ook niet doen.
Ik denk dat ze gewoon zegt dat ze het niet erg vind, maar diep van binnen vind ze het echt niet leuk denk ik.
Ik vind ook dat vrienden voor een relatie gaan.

Maar ik weet niet of je je vriendschap op het spel wil zetten voor die relatie.

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 12:58

Ik zou er heel erg mee uitkijken. Mijn ex heeft mij toen ook in de steek gelaten voor een vriend van mij en ik kon nou niet zeggen dat ik me vrolijk voelde toen ik haar met hem zag lopen. Zeker niet nadat ik hoorde dat ze al wat hadden terwijl ik nog met haar ging Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 13:04

Ik zou voor de vriendschap kiezen, niet voor die gozer....

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 13:45

Ik ga in eerste instantie ook mee met Missy. Ik denk dat als het echt geburd dat jullie wat met elkaar krijgen, je vriendin het eigenlijk helemaal niet meer zo leuk vind zoals ze een tijdje terug tegen je zei. kan je weleens je vriendschap kosten, is het je dat waard?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 13:57

Ik zou uitvinden of ze het echt niet erg vind, want tussen zeggen en meemaken zit een wereld van verschil..

En tja, aan de ene kant heeft ze weinig te vertellen, maar aan de andere kant zou ik het ook niet echt tof vinden als een vriendin van mij met een van mijn exen zou aanpappen Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Amparo, Babootje, DromenLies, Esmee_RS, Happy_Hippie, Jacksie, JoT, JudithGigi, Lalidan, LWDaisy, ManonGrr, manubres, Mariett, Mondy, Mrskiwi, Muronia, Nientsje, SannevZ, waikiki_6, xPabloBokt, YandexBot en 78 bezoekers