tinkerbell 5 jaar een pittig dametje!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

tinkerbell 5 jaar een pittig dametje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-03 17:57

omdat jullie al zo'n lange tijd niks van mij vernomen hadden schrijf ik hier even een update hoe het met tinkerbell is.
na haar beenwond vorig jaar september is ze heel erg goed en snel opgeknapt en na 2,5 maand rust kon ze weer voor de wagen,maar madam had ook praatjes!zo braaf als ze luistert voor de wagen,zo pittig werd ze tijdens wandelen,poetsen enz.
ze miept als een echte merrie,trots en kittig en fier opgeheven hoofd paradeerd ze langs elk paard,onderwijl een hele taal uitkramend als mevrouw dr zin niet krijgt of als ze ondeugend gaat doen,in stap aan de hand wandelen is meer een parade show met passage in slowmotion(lees:mini-pasjes-door-een-mini-ponie)met de staart hoog opgeheven en oortjes naar voren,lipjes opgetrokken tot formaat - ik doe lekker wat ík wil - en ondertussen luid hinnekend naar schapen,kippen en oja zo hier en daar een paard.brommers,fietsers en vooral wandelaars en skaters zijn echt heeeeeeeel gevaarlijk want elke keer schrikt ze zich helemaal het apelazerus Gaaaap
ze is een tuttebel eerste klas want dr voeten mogen niet vies worden en ze laat heel goed weten wie ze aardig vind en wie niet(niemand dus)
jongens:meet tinkerbell,mini-me voor de insiders en bitchie voor iedereen Extreme duivel


Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 19:24

Wat leuk dat het zo goed gaat!
Ik zal ook een kleine update over Dennis doen:
Den is inmiddels al weer 6. Zijn 1e dochter al weer een jaar, dit jaar nog geen veulens gezond geboren van hem. Dit jaar ook nog geen merries voor hem.
Op de keuring weer een 1e premie dus dat is echt helemaal toppie. Na 2x een flink ongeluk voor de kar staat hij er weer voor en gaat als een tierelier! Hij heeft zelfs al in het 2span gestaan met een merrie!!!!!!!!!! Hij is in middels ook aardig hangdig in de vrijheids dresuur(knielen, buigen, complimentjes, liggen zitten en nog veel meer).
Het gaat dus echt perfect hier.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 19:31

Mij vond ze laatst toch wel lief san??
Vooral toen ik met de zak met snoepjes kwam...

Helaas had ik geen aanhangwagen bij me... anders had ik tink zo meegenomen Knipoog

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 07:46

Fijn dat het zo goed gaat met Tink. Zou graag eens willen zien hoe veel ze vooruit is gegaan voor de kar sinds de laatste keer dat ik haar zag. Succes met je kleine meid, wees maar flink trots op haar.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 13:03

Ik MOET Tinketje ooit nog een keertje ontmoeten hoor San. Nouja, jij natuurlijk ook *LOL*
Ze klinkt idd als een echte dame met pit, zoals een kleine pony hoort te zijn, vol met kattekwaad
Als ik kom, neem ik een zak vol snoepjes mee, dat iig. Weet ik zeker dat ze mij ook lief vind Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: criollo_yess, Fly_high, Jorissie, laura22, mmajar, petraaken, Pommier en 52 bezoekers