Stal schoongemaakt en gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-01 15:32

Vandaag al vroeg naar Charmotte en Bucephala....
Ong. 11 uur was ik daar (ja is vroeg voor mij).
Pony's een halstertje omgedaan, dat gaat nu ook super makkelijk bij Bucephala.

Eerst Charmot 10 minuutjes gelongeert om te kijken of ze goed liep want haar hoeven zijn niet helemaal goed bekapt, maar ze liep prima. Toen heb ik haar weer lekker laten eten Vork

Toen heb ik de stal een goede schoonmaakbeurt gegeven, jaja ik aan de schoonmaak! Zelfs de raampjes gezeemt!!! Haha!
Toen de wei uitgemest, en na ong. ander half uur was ik klaar.

Toen wou ik Motje gaan poetsen die zich lekker niet liet pakken Boos! Ze stond te drinken, dus ik denk: als ze klaar is pak ik haar bij haar halster voordat ze weer naar achteren in de wei gaat. Maar Motje is natuurlijk weer sniki en draait zich plotseling om zodat ik haar niet bij halster kon pakken. Dus ik grijp haar bij haar manen, maar wil ze nog wegrennen dus ik eraan hangen en Motje oren in de nek, zag er eg gevaarlijk uit joh! Hihi maar uiteindelijk toch naar de stal waar ze weer begon te klotuh! Extreme duivel
Wil ze niet vast staan gaat ze hangen en ik hoefde maar weer iets bij haar hoofd te komen en ze vloog de lucht in Frusty
Maar niet uitgebreid gepoets, want dat gaat dan gewoon niet...

Opgezadelt en gereden, dat ging wel goed, ze liep netjes aan de teugel, alleen wel een beetje onregelmatig.
Onder het rijden kwam Boessel nog effe vervelen, met haar oren in haar nek achter ons aan en dan tegen ons bokken, echt jaloers zij joh!
Net toen ik stopte met rijden begon het te gieten...

Toen Boesje nog even gepoetst, ging heel leuk, totdat.... ze me beet! Boos! In m'n arm, en hard ook. Ik had wel jas aan, maar toch heb ik nu de tanden in m'n arm staan en is ut rood. Moest gewoon bijna Huilen , toen heeft Boesje me wel getroost, dat was heel lief! De hele tijd likken en door m'n haar met h'r neusje Lovers

Toen maar naar huis gegaan terwijl het goot, was dus eg helemaal drijfnat toen ik thuiskwam.


_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 15:35

agos nikki!!!!!

Zie je toch maar beter dat ik niet mee ging! Knipoog

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 16:26

Leuke dag gehad???
Ik weet eigenlijk niet wat ik daarop te zeggen heb, maar ik vind het naar voor je dat hij je heeft gebeten.
Maar wat een weertje he, het heeft net zelfs geonweerdt, maar hoeveel paarden heb je wel niet, drie???


Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-01 17:35

2 een merrie met veulen, maar hebben veel bijnamen Haha! misschien dat het daardoor lijkt dat het er veel zijn? *LOL*

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 23:06

He Nikki, iedereen heeft wel eens een dag dat het niet ff wil lukken met rijden. Ik heb dat vaker, omdat ik nog helemaal moet wennen aan Meis. We moeten elkaar leren kennen. Ik begrijp haar nog niet. Kost tijd en enorm veel geduld welke ik op dit moment ff niet heb. Daarom is het niet raar dat ik ook al een paar keer in de stal bij Meis heb zitten janken. En dan kan ze zo lief bij je komen staan met haar hoofd op mijn schoot, echt Lovers Lovers . Maar volgende keer beter meisje...

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cowgirl83, Crista, Frieke84, marinst, pillow, vilo en 119 bezoekers