Kent iemand Jeanette vd Heijkant ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Kent iemand Jeanette vd Heijkant ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 20:46

Ik zou graag in contact komen met de vroegere eigenaresse van mijn paard; Jeanette vd Heijkant (volgens de startkaart) ze woonde destijds in Oosteind (?) in de buurt van Oosterhout NB. De eerste jaren na "de verkoop" zag ik haar regelmatig in de krant staan in de paardensportrubriek! ze reed ook samengestelde wedstrijden. Ze is destijds nog 1x komen kijken. Ik wil haar vragen of ze nog foto's heeft van de moeder van mjin paard (ik heb haar van een handelaar gekocht-althans, mijn vader! maar die gaf de startkaart erbij waarna ik haar gebeld heb) Er staat nu geen vd Heijkant meer in het telefoonboek, en de handelaar is inmiddels overleden. Dus alle reacties zijn welkom !

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 21:25

Geen v/d Heijkant in Oosteind in het telefoonboek ? Verward
Dan moet je echt nog eens goed kijken hoor, ik vind er nl. 4 !
www.telefoongids.nl
Dan zoeken op "Heijkant" ("vd" weglaten, daar zoeken we in Nederland niet op Knipoog ).
Ik heb zo'n vermoeden dat ze er bij staat hoor !

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 22:23

Misschien inmiddels getrouwd en de naam van haar man aangenomen?

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 22:35

Volgens mij heet ze nog steeds van den Heijkant van haar achternaam, woont ze nog steeds in Oosteind, heeft ze een paard dat Olaf heeft, waarmee ze Z1 rijdt en rijdt ze op rijverening de Eendracht.
De telefoongids geeft 4 vermeldingen met de naam Heijkant.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 22:42

Ik geloof dat ik die naam wel eens op een startlijst voorbij heb zien komen. Onlangs nog en ik meen dat die naam ook nog steeds uit Oosteind kwam.
(Ps Heijkant is een veel voorkomende naam hier in de buurt tussen de ponies en paarden Knipoog )

Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-03 18:42

Ongeveer een jaar geleden heb ik alle heijkanten gebeld die in het telefoon boek stonden, en die kenden haar niet, maar ja, wat doe je als een wild vreemde je ineens opbelt, je weet tegenwoordig maar nooit. Aan de andere kant is het in die hoek een veel voorkomende naam, vandaar dat ik hoopte dat iemand hier haar mischien persoonlijk kent.
iig heel erg bedankt voor de reacties , ik ga toch de nummers nog eens bellen. Als ik haar gevonden heb (en ze wil met me praten! Haha! ) dan laat ik het nog weten

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 20:39

Probeer het anders eens via de rijvereniging, die kunnen je vast wel helpen.
Succes!