Mijn DA is een Superdierenarts

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Mijn DA is een Superdierenarts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-03 19:27

Wat heb ik het toch getroffen met mijn DA. Sinds een half jaar heb ik een nieuwe DA omdat mijn andere met de VUT ging.
Ze neemt echt ruimschoots de tijd voor je en als je vragen hebt, mag je haar altijd bellen.

Nu had ze Imker zo'n anderhalve maand geleden inge-ent en ik had nog een vraag over Electrolyten geven bij intensieve arbeid.
Ze zou het uitzoeken en mij opbellen. De weken verstreken en bijna had ik zelf al Pavo E'lyte gekocht.

Ineens stond een drie kwartier geleden een zwarte Kia op de oprit, met DA erin. Ik dacht al: ik heb toch niet gebeld? Verward
Maar ze kwam de folder van Cavalor brengen, zomaar in haar eigen tijd. Ik heb haar een zelfgebakken koekje van eigen deeg aangeboden en we hebben nog wat staan/zitten kletsen.
Wat ook heel lief was, ze heeft Imkers DA-verklaring voor Ermelo al geschreven, zodat hij daar op krullen staat en nat hooi gevoerd gaat krijgen. Ook had ik nog de kans om te vragen of ik de wratjes van Imker (op zijn hoofd bij de frontriem) mocht afknippen. Antwoord: Ja dat mag!!
Arm paard, die moet er dus dadelijk aan geloven.

Die dierenarts van mij is echt een toppertje!!!

Toos paardloos


Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 19:31

welke dierenarts heb je dan precies?
Ik zit dan bij Vetinair Aadal, maar die hebben 2 "paarden"Da's en beide zijn top!
Maar wel super van haar!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 19:33

Klinkt goed inderdaad! Best netjes om dat in je eigen tijd te doen, maar soms ook wel vanzelfsprekend Lachen

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 19:34

imker schreef:
Ook had ik nog de kans om te vragen of ik de wratjes van Imker (op zijn hoofd bij de frontriem) mocht afknippen. Antwoord: Ja dat mag!!
Arm paard, die moet er dus dadelijk aan geloven.

Die dierenarts van mij is echt een toppertje!!!


huh?wratjes afknippen?
hoe bedoel je?
wel idd een toppie dierenarts

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*


Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 19:36

Imker, dat is Fabienne! Ze woont in het appartement bij ons op het terrein en is bij Raimaer en Wadhnu geweest voordat ze naar de kliniek gingen. Ze is echt super, helemaal mee eens!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 20:27

Fijn he, zulke DA's. Ik heb zelf erg schik met de dierenartsen van Paardencentrum Kootwijkerbroek. Die nemen ook alle tijd voor je.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 20:30

ben maar blij dat die van jou goed is er zijn er veel bij die toch echt wat minder zijn

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-03 21:01

Lielle schreef:
Imker, dat is Fabienne! Ze woont in het appartement bij ons op het terrein en is bij Raimaer en Wadhnu geweest voordat ze naar de kliniek gingen. Ze is echt super, helemaal mee eens!


Idd, Fabienne Urbanic! Ze werkt bij DAP Schijndel. Ik wist niet dat zij bij jullie op het terrein woont. Daar heb je het erg mee getroffen Lielle!! Het is echt een schat!

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: criollo_yess, hoogendroog, Jorissie, mmajar, Pommier en 46 bezoekers