Ik ga REVANCHE nemen zaterdag!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 22:53

Zaterdag heb ik weer wedstrijd met Jurga in de B-dressuur en ik heb voor mezelf besloten dat ik nu eindelijk eens wat ga laten zien! Ik ben het zat nu!!! Ik ga revanche nemen Extreme duivel ! Goed idee van mezelf Cool !!! Ik hang nu al weet ik hoelang op een stand van B+3, errug banketstaaf vind ik dat. Vooral omdat ik steeds tegen het winstpunt aanzit en het net niet heb, terwijl iedereen zegt dat het een winstpunt waard was... Huilen Dat is zóóó ontzettend frustrerend!!! Ik kan het echt niet meer uitstaan. Daarom ben ik deze week heel hard aan het trainen geslagen met jurga en ik moet zeggen, nu ik motivatie heb om een prestatie te leveren, gaat het opeens super!!! Hoe kan dit???? Verward Ik moet vaker eens dit gevoel hebben, wraak willen nemen op mijn slechte rijden en mezelf willen bewijzen, niet alleen voor mezelf maar ook voor anderen. Het is zo goed voor jurga en ze kan het ook echt, maar ja, de RUITER hè???
Ik ga ervoor zaterdag, winstpunt of weer niet...jullie horen het nog wel. Ik heb er in ieder geval zin in en ik ben al tevreden met dit gevoel dat ik nu met hard trainen heb! Lachen Ik ga echt proberen zo door te gaan, ik kan het!!!! ik heb zelfvertrouwen en dat ga ik iedereen laten zien ook. Ik ben een team met mijn hond...eh...paard gnagna Knipoog !!! Het gaat goedkomen... Ik wil mijn winstpunten!!!! Ik vind het helemaal niet erg om lang in een klasse te blijven steken, ik akn tenslotte echt niet rijden al zeg ik het zelf, maar ik wil nu toch die B wel es uit...ben nog lang niet bij de vijftien punten, dusse... Doel: voor het eind van het jaar de B uit zijn... Ik vrees alleen dat dit al de drede keer is dat het gaat mislukken voor een bepaalde periode 15 wp te hebben... Ik ga gewoon vrolijk door, NOT! Duimen voor me hè? Zaterdag, 12.10 en 12.30 uur!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 22:58

Ik hoop het, helaas kan ik het niet aanschouwen op die dag... Ik hoop het wel direct te horen als je je punten weet, ik duim voor je...

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 22:58

Ik ga duimen.

Wat Anky van Grunsven schijnt te doen voordat ze de ring ingaat, de hele proef visualiseren en het je zo voorstellen dat alles precies gaat zoals jij dat wilt, jij zit er keurig en stralend op, je paard loopt ontspannen, is alert op je hulpen etc etc . Of het helpt? Bij Anky wel.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 23:02

GO ILONA GO!!!!! (sorry, oneliner Knipoog )

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 23:06

Hee, dat ga ik eens proberen!!! Haha! Haha! Haha!
Misschien helpt het idd wel...maarre..moet ik wel ff goed nadenken hoe het er ook alweer uitziet als Jurga goed loopt hihi...dat is heel lang geleden...
Maar ik ga het eens een keer proberen. Ga ervoor zitten in de stal bij Jurga Party!! en dan zal ik eens heel diep gaan nadenken over alles wat ik moet gaan doen en waar ik aan moet denken enzo. Het gaat goed komen!!! Thanx voor de tip!!!Ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 23:21

Succes en misschien helpt die tip van Dimmelin wel heel goed!!!! Haha! Haha! Haha!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 11:30

f
Laatst bijgewerkt door janna op 22-03-22 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

-

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 11:47

Ga ervoor Ilona ene ik hoor graag het gegaan is *LOL*

Ik weet zker dat het gaat lukken gewoon heel nuchter en ontspannen de ring ingaan Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-01 18:04

Janna, ik kom zeer zeker meeten met jou hoor!!! Ik kom echt wel even kijken! Zie maar of je ook bij mij kunt komen kijken, maar stel je er dan niet veel van voor svp haha!!! Lachen En ik ga het idd proberen, mezelf voorstellen hoe het gaan MOET... TJAKKAAAAAHHH!!!! Party!! zullen we maar zeggen, NOT! Maar goed, ik ga idd voor twee winstpunten, en dan ben ik L1 startgerechtigd!!! Klinkt wel luxe haha, voor een ruitertje als ik... Maar ja, ik hoop nergens op, dat is steeds nog foutgegaan, dus dat heb ik wel afgeleerd! Ik ga zaterdag gewoon lekker starten en ik zie wel.
Vanavond les...generale repetitie vind ik! Erg veel zin, hoop dat het net zo goed gaat als de twee keer dat ik gertraind heb deze week, wil weleens weten wat Sabine zegt als ze zo super loopt!!!
Greetz Ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 18:07

ah wat goed dat je echt revanche gaat nemen!! nou als het in de trainig stuk beter gaat, dan gaat het in de wedstrijd ook goed, denk dat maar en blijf goed rijden, je kan het best hooor ilona, kom op wij bokkers duimen voor je!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 21:03

Ik ben echt positief ingestraald volgens mij haha! Haha! Echt, het kan niet misgaan, mijn favo voorleester komt lezen, dusse....wat wil ik nog meer?
Les gister ging ook wel lekker de eerste tijd. Totdat ze ging kloten en niet langs de hindernis wilde die in de bak stond. Toen was ik haar helemaal kwijt, met als gevolg dat zij het bit vastpakte en ik mijn arm vastzette en kramp kreeg. later ging dus de teugel aan het zadel vast en ging het weer goed. Mijn instructrice vond het denk ik ook wel goed gaan. Ik had heel trots even vermeld dat ik geoefend had!!! Party!! Pling Lachen Blije Ik... Maar okay, ik ga er nog steeds voor...Ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 22:38

YOU GO GIRL!!
En haal die wp!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 02:25

Heel veel succes Ilona! Eén advies: probeer rustig te blijven. Kalmte kan u redden, zeggen ze wel eens. Diep ademhalen, glimlach op je gezicht en rijden met die hap! Dan zal ik beloven dat ik dat bij m'n volgende wedstrijd ook doe... Haha!

Zet 'm op!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-01 08:38

Allemaal bedankt! Ik ga ervoor. Vandaag is de dag. Nog iets meer dan drie uur en het moet gaan gebeuren... Ik ben nog niet zenuwachtig, vaak word ik dat gelukkig ook niet, al denken mensen van wel, aangezien altijd alles op het laatste moment nog moet gebeuren en ik daar een beetje moe van wordt *LOL* *LOL* Maar goed, ik ga het proberen, lukt het niet, dan lukt het niet. Rijd ik wel wp, dan hebben jullie vanmiddag een heel erg blij persoon op BOKT!!!! Verslag volgt snel! Ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-01 18:46

Hahahahahahahahaha..het is gelukt!!!!!!! Haha! Haha! Haha! !!! Whahahahahahaha, wie het laatst lacht, lacht het best hahahaha Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Party!! ! Ik geloofde het echt niet, maar ik had toch, ondanks slecht gereden proeven, een winstpuntje!!! Lees verslag bij verslag van de dag...Hahahahahahaha *LOL* *LOL* *LOL* Ik ben weer helemaal gelukkig nu en eindelijk van de B+3 af! Iloon

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 18:48

Goedzo!!
Ik ga meteen je verslag lezen. Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Axel_Valerie, Facebook, kascar en 104 bezoekers