Muppet bedankt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-01 08:43

Misschien kunnen jullie je nog herinneren dat ik een paar weken heb verteld over mijn dilemma: Muppet houden of verkopen nadat hij man op srtaat per ongeluk had geraakt met bokken. En nog wat meer incidentjes...
Mijn oom heeft een nieuwe eigenaar gevonden, klinkt echt op en heel goed. Morgen wordt hij gekeurd....
Ik heb de afgelopen weken al slecht geslapen en mezelf vaak in slaap gehuild. Vannacht was helemaal een doffe ellende. Ik ben aan de ene kant heel blij, want ik heb een onwijs goed adres voor hem, daarvan ben ik overtuigd. Daarnaast is hij ZO uniek! Ik heb nog nooit zo genoten en zoveel geleerd en gehouden van een paard. Zo sensibel, zo'n sterk karakter, zo'n gezellig paard. Elke minuut vond ik het fijn bij hem te zijn. En hoewel het zo'n pijn doet en ik hem vre-se-lijk ga missen, ben ik blij dat ik zo'n paard heb mogen ervaren. Want ik denk dat er veel mensen zijn die nooit zullen ervaren dat zulke bijzondere paarden bestaan. Ik ben ook wel bang dat mijn volgende paard niet aan hem kan tippen, maar ja. Daar doe ik dan toch mijn best maar voor. Nu is het afscheid nemen, en eerlijk gezegd weet ik nog niet hoe. Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om hen voor de laatste keer een knuffel te geven en weg te moeten lopen. Ik wou alleen nog een ding kwijt: Muppet: bedankt. Degene die jou nu krijgt is rijk! Heel rijk. Ik houd van je en zal je nooit vergeten.


Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 09:19

Hoi Gail.
Wat vreselijk voor je. Ik snap hoe je je voelt, want ook ik sta op het punt mijn paard te verkopen en heb daar vreselijk moeite mee. Maar ik denk dat je het goed doet zo: herinner de mooie momenten! En heel veel sterkte vannacht/morgen/dit weekend en verder!!!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-01 09:48

Hij wordt om 13.00 uur gekeurd.....Ik ben echt misselijk van de stress. Kan me nog niet voorstellen hoe he tmoet zijn om hem uit te zwaaien..Wat een ellende. Een paard kopen vind ik echt heel leuk, maar verkopen is drie keer niks!!

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 13:30

Hoe is het gegaan Gail??? Verward

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 13:38

Hoe erg ik begrijp goed dat je verdrietig bent,veel sterkte met dit te verwerken!!! groetjes Party!!

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 17:53

Gail? Hoe gaat het??? Ben benieuwd! Mijn paard gaat ook gekeurd worden voor de verkoop dus ik snap een beetje hoe je je moet voelen!!!


Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-01 10:04

Hoi! Onwijs bedankt voor de interesse, ik heb me een week knap verrot gevoeld en me even teruggetrokken. Het doet pijn en de leegte (andere mensen noemen dat 'vrije tijd') is confronterend. Maar hij heeft een waanzinnig goed adres dus daar ben ik wel heel blij mee. Ik heb geen spijt maar voel af en toe wel lichte twijfel of ik he tjuiste heb gedaan. Ik was (en ben nog steeds) zo verknocht aan het beest! Hoop dat dit gevoel niet al te lang duurt, ik val kilo's af en slaap slecht. Begin me behoorlijk brak te voelen...

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 10:19

Succes, weet hoe je je voelt, mijn paard gaat vandaag. Kan er niks anders van maken dan 'K met P', ook hij krijgt echter superbaasje, beter had ik me niet kunnen wensen!!! Moeten we maar gaan mailen als we toch saampies zoveel vrije tijd hebben nu, of nog meer bokken natuurlijk!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_vD, bonnielau, Charmaine, Gambler21, HighFly_, IASCrawler, jusdepomme, SemrushBot, Spritely, Vagabondo en 113 bezoekers