Verslag Bokt-rit bij manege Bergemo

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Verslag Bokt-rit bij manege Bergemo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 20:12

Om half een hadden we bij de manege afgesproken, ik was er al om Kwart over twaalf en de rest was er nog niet.
Even later kwam Wendy en toen ik aan het betalen was, kwamen Linda, Monique en Yentl eraan. Toen hen ook aan het betalen waren kwam Leoni ook. En toen was het wachten op Fleur en Ingrid zij waren er om kwart voor een.
Toen hebben we foto’s gemaakt en wat gepraat enz. En toen was het half twee en mochten we de pony’s op gaan zadelen.
We reden op:
-Leoni op Bruintje
-Yentl op Mariska
-Linda op Hercules
-Fleur op Bo
-Ingrid op Wodka
-Monique op ? ben ik eventjes vergeten, het was in ieder geval een fjordje.
-Ik op Obelix
En de leidster ging op de haflinger Iolus (die tijdens de rit niet zo lief was Haha! )

Ik vond de rit heel erg leuk, alleen werd ik een beetje ziek van de vele overgangen. Het was steeds een meter draven en als er dan een takje op het pad lag, gingen we weer stappen totdat iedereen over dat takje heen was. Hoezo onzinnig? Verward
Obelix was heel erg lief, alleen galoppeerde hij niet zo fijn. Hij had ook erg veel last van vliegjes die op zijn hoofd kwamen zitten. Scheve mond
Toen we alweer bijna bij de manege terug waren, ging het opeens heel erg hard regenen en waaien. Alle pony’s wilden toen natuurlijk graag met de kont in de wind en mijn pony liep daarom gewoon de straat op. Helemaal doorweekt kwamen we weer aan op stal, waar een van de pony’s midden in de gang ging plassen! Bloos
Tijdens de rit heeft Monique ook een paar foto’s gemaakt.

Na de rit zijn we naar Heijen gelopen (25 minuten lopen denk ik) en daar hebben we bij de Schnitzel friet gegeten. Het was daar heel gezellig, ook al konden we elkaar niet altijd even goed verstaan! Ook daar zijn weer foto’s gemaakt. (waar niet? Knipoog )
Toen zijn we weer terug naar de manege gegaan. Ik werd bijna meteen weer opgehaald, dus ik weet niet of er verder nog iets leuks is gebeurd.
Ik vond het een hele geslaagde (eerste) Bokt-meeting!
Binnenkort plaats ik foto’s van de meeting op Bokt.


bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 20:18

ik heb ook een keertje op mange bergemo gerden best wel een leuke mange ik heb 2x op rakker(fjord) gerden en 1 keer op hercules(haflinger)vond het wel heel erg liefe paardjes

ik hou van prince Lovers

sorry foto's in profiel wordt aan gewerkt

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 20:30

Kwijl Bo de super grote haf Kwijl daar heb ik een aantal keren op gereden als we op center parcs in een huisje zaten.
En ik moest en zou op Bo Extreme duivel ......super dier.
Maar zoals ik lees hebben jullie het echt heel gezellig gehad........zeker nog een keertje voor herhaling vatbaar?

Snel de foto's plaatsen hoor!!!! Haha!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 20:36

Ja manege bergemo is een leuke manege. Ik heb daar een keertje met Annetje een buitenrit gemaakt op Wodka (fjordje)
echt fijn dat jullie het zo goed hebben gehad. Als ik dat zo hoor wil ik ook wel een keertje.

.

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 20:46

jacqueline schreef:
...zeker nog een keertje voor herhaling vatbaar?

Snel de foto's plaatsen hoor!!!! Haha!


Zeker nog een keer voor herhaling vatbaar! We hadden het allemaal al over DE VOLGENDE KEER!!!

En Monique reed op Rakker en inderdaad werd ook ik echt knetter gek van die overgangen... Elke keer voor een voetganger of een takje Echt SUPER vervelend!!!

Nadat Anne dus weg was kwamen na een tijd de vader van Monique en Linda ook, en even later dus ook de vader van Leonie. We hebben nog best lang zitten kletsen eigenlijk.. en de vaders ook onder elkaar Haha!...

Ik had dus op Wodka gereden , super fijn fjordje, die super lief kan bokken Haha! maar wel een beetje langzaam...

Monique moet voor de foto's zorgen...

Monique heeft er zelfs nog een nieuwe cap op na gehouden! In ieder geval, super geslaagde rit! En zekers voor herhaling vatbaar...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 20:50

Dan heb ik toch wat gemist! (gvd!)
Van wie heeft Monique een cap gekregen/gekocht dan?

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 20:53

Nounou, ingrid weet je nieteens hoe je mijn naam schrijft Tong uitsteken

Annètje Knipoog , jij was toch ook eerder thuis Tong uitsteken

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:03

hihihi Sorry!!!! Monique heeft een cap van haar vader gehad volgens mij! Wij zijn echt pas net thuis, nou ja, bij fleur dan... zodirect brengt de vader van fleur ons nog naar mij!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:13

Ja shiloh wodka is echt wel leuk he!
Ik heb er dus ook een buiterit op gemaakt en bij mij ging ze in galop iedere keer helemaar rechts op het pad. en ook helemaal door de takken.
bij mij was ze alleen helemaal niet sloom!

.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:15

macario schreef:
Annètje Knipoog

Ja haha!! Haha! *LOL* Ik vond t ook kei leuk! We hebben in de auto ook nog fotos gemaakt met de cap op Nerd *pennymeisjes* Dr vader heeft idd een cap gekocht, staat echt veel beter!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:16

Ja, wij zijn dus net thuis en gelijk hebben we de foto's upgeload dat jullie ze kunnen zien!
Het zijn er maar 9 van de digitale camera maar wel een paar hele leuke!

Ik heb dus op Bo gereden, super beest gewoon! Ik had er al vaker op gereden maar toen was het op de engelse manier, nu had Bo er een western zadel op liggen! Super mooi was dat bij Bo. Alleen vond ik het niet echt fijn zitten, heel hard en ik heb een blaar op mijn voet van de rechter beugel.

Dit was wel maar een heeeeel kort verslagje maar ik laat jullie niet langer in spanning zitten en ga NU de foto's plaatsen (zijn al zichtbaar op internet Tong uitsteken)

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 21:17

Jullie moeten het wel zeggen als jullie de fotos gaan plaatsen he? Ik wil ze namelijk allemaal zien (en hebben, uitprinten dus)

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:32


Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:05

Ahhh Jolus (Iolus) is sweeeeeeeeeeeeet!!!!! Lovers da was mn ponykamppaardje!!!!! hisj eg zooooo lievvvvv he!!!!

Rakker was mn Fjordje voor de laatste dag toen ginge we zonder zadel doro t bos rijde Lovers eg sweeeeeety!!!
bruintje en de rest komt me ook wel bekend voor Lachen

Manege Bergemo is idd een HELE leuke manege!!!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:37

ik heb dus op rakker gereden! daar wil ik met ponykamp ook op! echt een tof fjordje joh!
en jeps pap had em gekogt..ben er ghappy mee.
ik plaats vandaag een gedeelte van de fotos (als inet es wat sneller gaat) en de rest volgende week. wnat ik ga vanacht om 5 uur op vakantie.

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:49

en ik heb op Hercules gereden, echt een gave haf!!! en deze rit is zeker voor herhaling vatbaar!!! leuke foto's trouwens...hahaha, op de eerste foto kijk ik niet...wist ik het dat die camera zo moest worden gehouden...hahaha


Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 23:06

xxlindaxx schreef:
wist ik het dat die camera zo moest worden gehouden...hahaha


Met zo bedoeld ze dus plat, in plaats van rechtop! LOLOL volgens mij zijn we er allemaal wel over eens, dat dus die eerste twee foto's evht DUF zijn... Lips are sealed Frusty

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

deedee19

Berichten: 7928
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 11:11

Monique, mag ik jou cap dan kopen Haha! die pas ik vast wel!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Belker, c_alsemgeest, Cjuan, Laj1, Plus_en_Min, Poezebeest, sas27, tienus63 en 119 bezoekers