Naar Bathmen: was dat nou alles???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Naar Bathmen: was dat nou alles???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 18:02

Vanmorgen zijn Peter en ik naar Bathmen gereden.
We moesten van Zevenaar naar Arnhem, naar Apeldoorn, Deventer, en iets verder was dan Bathmen.

Dus ik dacht: dat is best ver rijden toch?
We stappen in de auto, gaan tanken, ik eet mijn m&m's zakje driekwart leeg (ging heeeeel vlug Vingers aflikken ), en deed mijn ogen dicht.

Ik deed mijn ogen weer open en we reden Deventer voorbij.
Die reis naar Bathmen...
Was dat nou alles Verward We waren in een half uur op de boerderij! Party!!

En ja ik moet toegeven: het was er nog mooooooier dan op de foto's hier op Bokt.
Echt waar.

We werden verwelkomt door Kims moeder, Kim, zusje plus vriend, Jos (vriend van Kim en Joshua op Bokt en zoon van Greetje hier op Bokt }> ), en daarna...

Daarna kwam de rondleiding.
We hebben enorme lol gehad, ook omdat Jos NIET op de foto wilde.
Gelukkig werd ik wel gezoend, nooit geweten dat dit zo moeilijk gaat met twee petjes. Botsing... *LOL*

Er waren nog geen dieren op de boerderij, de stallen waren nog niet klaar.
Maar over twee weken gaan we weer naar Bathmen en dan hoop ik EINDELIJK de hengst Orbaldo en de andere beestjes (Lodewijk bijv.) te zien! Lovers

Het was de trouwdag van de ouders van Kim, en ze hadden taart meegenomen!
We werden dus getrakteerd op heerlijk gebak en op feestelijke stemming!
Binnen in huis wilde Jos nog steeds niet op de foto, maar ik trok me er niet zoveel van aan. Schijnheilig

Ik heb uiteindelijk zelfs Jos zijn petje eraf getrokken terwijl ik achter hem stond, en toen kon Kim met onze camera ff foto nemen van zijn mooie kale koppie. Extreme duivel Cool Extreme duivel

Echter Jos trok MIJN Boktpetje ook van mijn bijna kale koppie af, en toen waren onze hoofdjes beiden 'bloot'... Ach gut
Meteen foto en ja... die MOET op Bokt komen toch?

Als Peter dinsdag tijd heeft dan gaat hij de foto's op ITP plaatsen!
Niet alle, maar wel de 'leuke' zeg maar. }>
Jos, maak je geen zorgen, je blijft knap hoor. Tenslotte ben je een broer van Sundancer (Tony) en Yootha, dus...
Keep the beauty in the familie! *LOL*

We gaan over twee weken terug naar de boerderij, als de stallen af zijn en de dieren er zijn.
Dan maken we weer foto's met de nieuwe digi en... ik hoop dat het mooi weer is! Dan komen er ook rijfoto's toch Kim?
Bedankt voor de mooie dag Kim en de rest! Party!!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 18:11

Gaaf is het hè?
Ik ben er een maand of 2 geleden langs gereden met Maarten, alleen was Kim er toen niet. Het leek toen al heel gaaf te worden, ben benieuwd als de paarden er staan!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 18:14

Ik ben er al een paar keer geweest en zie dat het steeds leuker begint te worden Haha! Komt natuurlijk door al het werk wat ik er ook in gestopt heb Schijnheilig

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 18:15

Je hebt goed geverfd hoor Jacksel.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 19:56

Jaaahh was weer heel leuk je te zien Dorine!
De stallen gingen heel hard vandaag de bodem van Orbaldo zijn box is af en de rest heb ik allemaal al opgepoetst.
Morgen ga ik de wei van Lot en Hinke omheinen(die van Orbaldo is al klaar)en Jacksel komt ook helpen met de laatste dingetjes verven!

Gaat zo hard zeg Donderdag gaat iig Orbaldo over als de kippenpest gunstig voor ons blijft wbt het vervoeren

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-03 08:34

Zo gauw mogelijk vervoeren Kim, nu het nog kan!
Anders baal je als een stopcon-stekker als het gebied uitgebreid wordt en jullie mogen niet meer de paarden verhuizen... Verdrietig

Wij hebben enorm genoten zondag en het feit dat Peter weer wilde terugkomen twee weken later... GEWELDIG! Lovers
Ik denk dat Peter Kim en Jos wel aardig vindt. Tong uitsteken

Wat dus ECHT leuk is:
Als we weer bij jullie komen hebben we meteen HET grote nieuws, namelijk de uitslag van de FOTO'S van mijn longen.
En of ik nog erg veel chemokuren moet krijgen of dat het al best goed gaat en ik binnen enkele maanden 'klaar' ben, althans... voorlopig.

De rest van mijn leven staan mijn longen EN de rest van mijn lichaam onder controle.
Maar wie weet hebben deze chemokuren hun werk goed gedaan en zijn voorlopig de meeste kankercelletjes vernietigd...
Zou het?

Negen mei weten we meer, en twee dagen daarna ben ik bij Kim.
Dan vieren we feest:
OF omdat ik gezonder ben dan ik drie maanden terug was, OF omdat Peter voor 't eerst van zijn leven op een Groninger klimt.
Of allebei... *LOL*
Dat laatste lijkt me het leukste, wat vinden jullie? Tong uitsteken

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 08:42

Laten we hopen op beiden Dorine. Fijn dat jullie genoten hebben daar bij KImmie en haar family. Als ik weer een beetje beetje in orde ben dan ga ik daar binnenkort ook even kijken.

Wie moet er ook zo een afspraak maken bij de tandarts? Mijn mannetje heeft een ontsteking in de mond en ik denk dat hij nu even een paar tandjes moet laten trekken. Huilen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 12:31

Greetje, je zit niet op DVT hoor Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken.

Dorine, we gaan duimen voor beide natuurlijk. Toppie dat alles bij Kim opschiet, ben benieuwd!

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 12:34

Ik hoor al dat ik eigenlijk ook eens bij Kim moet gaan kijken.. Haha! Als is het alleen maar om die mooie boerderij te begluren en Lodewijk eens te zien, waar ik errug miepsgierig naar ben Haha!