Het gaat goed!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-01 21:50

Denk ik in ieder geval, het voelt wel erg fijn.
Isolda wordt in stap aardig licht, het voelt niet meer als 10 kilo.
Ik moet wel eerst min. 20 minuten overgangen rijden en een stuk hebben waar geen afleidende dingen zijn, maar dan loopt ze ook fijn. Wel beweegt ze wat veel met haar neus. Zegt mijn zus iig, kan het zelf niet echt merken. Ze loopt niet echt stil met haar hoofd, maar ik denk dat dat kan komen, doordat ze nog een beetje op zoek is. Kandat Verward

Vanavond had ik 2 keer een stukje in draf, waar ze vanuit stap netjes bleef lopen met haar koppie naar beneden in draf overging en ook bleef lopen.
Ik ben heeeeel erg geconcentreerd op mijn eigen armen, handen en polsen, dat alles los en ontspannen blijft. Is wel erg moeilijk, maar zodra ik in de gaten heb dat mijn rechterarm iets te veel neemt, begin ik weer helemaal overnieuw.
Ik denk dat dat goed is.

Ben erg blij, die twee stukjes zaten echt zo lekker. Kont eronder en koppie erbij in een langzaam drafje.
Vind het alleen erg moeilijk om mijn teugels op maat te houden. Janna zei al dat ik mijn teugels veel te lang hield, maar is moeilijk hoor. Oude gewoontes afleren....

*heppie grijns*

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 22:08

leuk zeg!!! Goed zo! Zo doorgaan he! Haha! Clown

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 22:15

Moet je teugels nemen met van die leertjes er dwars overheen (snap je het nog).Je duimen op zo'n leertje zetten, dan merk en zie je het wel als je teugels weg glijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 22:22

Haha! Ik vind dit echt geweldig hoe jij met behulp van bokt aan de slag gaat! Leuk dat Janna je kon zien, dan had je eens een irl instructrice!! Zet hem op Party!!