Nieuw op dit forum!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Nieuw op dit forum!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 13:09

Hallo allemaal!

Ik ben Suzanne, eigenaar van de 7-jarige KWPN-ruin Odin, en ik ben nu voor het eerst op dit forum. Daarom wil ik me heel kort even aan jullie voorstellen.
Ik ben getrouwd met Eric Lovers , heb naast Odin nog 2 dieren namelijk Rex de 13-jarige Mechelse herder en Sjefke de 3-jarige Laekense herder.
Odin heb ik nu zo'n 2 1/2 jaar, hiervoor heb ik 2 merries gehad, maar hiermee bleek het na verloop van tijd toch niet te klikken helaas.

Met Odin klikt het gelukkig wel, alleen heeft hij nogal wat medische problemen gehad, waarover ik nog wel meer info zal geven later als hier belangstelling voor is.
Momenteel gaat het echter weer heel erg goed met hem (hopelijk blijft dat zo!) en kan ik weer volop van hem genieten!

Ik hoop op dit forum nog veel van andere paardenliefhebbers te leren, en veel ervaringen met jullie te kunnen uitwisselen!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 13:12

Nou welkom op dit forum. Er is genoeg te lezen, geloof ik.

Ik heb een tienjarige ruintje genaamd Karan. Het is een Welsh Cob. En ik ben er heel blij mee.

veel plezier op dt forum

fokfanaat

Berichten: 20212
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 13:14

Welkom suzanne,

Veel plezier gewenst op dit veelomvattende kletslokaal. Je zult nog wel merken hoe verslavend het kan zijn, maare bokkers zijn heel nieuwsgierig en je profiel is nog niet ingevult, dusse, waar kom je vandaan, rij je ook wedstrijden, wat voor afstamming heeft Odin, hoe ziet hij eruit (FOTO???) enz. enz.

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 18:43

Samsam schreef:
Welkom suzanne,

Veel plezier gewenst op dit veelomvattende kletslokaal. Je zult nog wel merken hoe verslavend het kan zijn, maare bokkers zijn heel nieuwsgierig en je profiel is nog niet ingevult, dusse, waar kom je vandaan, rij je ook wedstrijden, wat voor afstamming heeft Odin, hoe ziet hij eruit (FOTO???) enz. enz.


Ik heb mijn profiel aangevuld, een foto zal ik later erbij plaatsen. Kan dit gewoon bij de informatie over het paard?

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 18:50

Hoi Suzanne, welkom op Bokt. Ik kom vlak bij jou uit de buurt.
Waar staat Odin?
Je naam komt me bekend voor, ik denk dat ik jou weleens gejureerd heb Knipoog

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 19:47

Mijn paard staat niet in Nieuw-Vennep, maar nog steeds in Alphen a/d Rijn, waar we hiervoor gewoond hebben. Omdat Odin het daar erg naar zijn zin heeft, en ik daar ook part-time op kantoor werk, hebben we hem laten staan. Het is ook maar ongeveer een kwartiertje rijden, dus dat gaat prima!
Het zou dus kunnen dat je me wel eens gejureerd hebt, als je bij de Alphense Ruiters geweest bent.