Op Pablo in de buitenbak

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 16:24

Ik heb voor het eerst sinds een jaar weer eens foto's van mezelf op Pablo. Ze zijn niet zo scherp maar je ziet wel wat.
Dat was wel weer even confronterend maar ook leerzaam. Zodra Pablo loperig wordt neem ik de teugels te kort en ga ik met een bolle rug zitten.
Daar ga ik maar weer op oefenen en dan weer foto's maken.

Losrijden:
[img]../upload/34/losrijden.jpg[/img]

Wat draven:
[img]../upload/34/darf3.jpg[/img]
[img]../upload/34/darf2.jpg[/img]
[img]../upload/34/darf1.jpg[/img]

Hier doen we wel iets maar wat Verward
[img]../upload/34/kweenie.jpg[/img]

Galopje:
[img]../upload/34/galop.jpg[/img]

Hebben jullie dat trouwens ook dat je te geforceerd gaat rijden zodra je weet dat er foto's worden gemaakt?



_________________
<font color="blue" size="2"><i>"Wil je een gesprek onder vier ogen voeren, dan is een Korte Wandeling verstandiger dan met zijn allen te gaan Hossen"</i> -Eeyore </font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-08-07 20:17 ]</font>


exlover
Berichten: 27
Geregistreerd: 04-08-01
Woonplaats: blerick

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 16:28

ja dan probeer ik het goed te doen en dan gaat het juist fout maar bij jouw gaat het niet fout, leuke foto's.
en ze zijn vrij scherp voor bewegende foto's.

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 16:30

Vind toch dat het er redelijk keurig uitziet hoor,niet echt geforceerd hoor,mooi paardje trouwens,wat voor ras is het en hoe oud is ie?

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 16:35

Leuke foto's hoor Katrien. Ik vind jullie wel een imponerend stel, ziet er stoer uit saampjes! Lachen
Ik vind helemaal niet dat je beroerd zit, foto is ook momentopname he. En ik heb ook inderdaad dat ik netjes probeer te zitten als er foto's gemaakt worden en dan lijkt het juist net niet. Maar dat zie je dan alleen zelf.

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 16:36

Het ziet er keurig uit hoor!
Leuke foto's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 16:43

Lientje: Pablo is 7 jaar en geen echt ras. Zijn vader was een Engels Vobloed die van de renbaan kwam. Zijn moeder was een kruising tussen een arabiertje en een welsh-cob van maar 1.38. Pablo is intussen ca. 1.62 (net zo groot als zijn vader).

Marja

Berichten: 1692
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 17:28

Je zadel lijkt wel wat ver naar voren te liggen en zelfs te kantelen af en toe?

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 17:40

Het zadel mag inderdaad wel wat naar achteren denk ik, nu je het zegt. Maar kantelen doet het niet hoor, dat lijkt maar zo misschien. Maar ik zal het morgen eens aan Hulsebos vragen, die komt dan toch op stal.

_________________
<font color="blue" size="2"><i>"Wil je een gesprek onder vier ogen voeren, dan is een Korte Wandeling verstandiger dan met zijn allen te gaan Hossen"</i> -Eeyore </font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-08-07 19:23 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers