Mag ik echt mee naar het bos ?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Mag ik echt mee naar het bos ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 09:50

Gisteren ging ik samen met een kennis even het bos in. Aangezien ik eerst een stuk langs de weg moet en mijn shetje al moe is als ik in het bos aankom gingen we met de trailer. De fjord van mijn kennis ernaast en het karretje bij ons in de bus. Toen we weg wilde rijden hoorde we Nugget mijn jaarling hengstje enorm gillen. Aangezien ik het zielig vond heb ik de trailer klep open gedaan en meneer wist niet hoe snel hij in die trailer kon komen !
We gingen dus op weg met 3 ponies.
Bij het bos aangekomen klep open en Nugget was als eerste in een drafje de trailer uit. Hij begon meteen rond te rennen en gek te doen. Wij hebben ondertussen de ponies opgezadeld en ingespannen. Nugget rende nogsteeds over de pakkeerplaats. Het was gelukkig rustig dus niemand had last van hem. Toen we het bos in gingen ging Nugget netjes mee. Hij rende steeds om ons heen en probeerde de fjord bij zijn jeeweetwel te pakken. Gelukkig is de fjord braaf en vond hij dat kleine monstertje niet erg. Bij de waterbak aangekomen stonden de fjord en Pauleen meteen stil, mooi niet dat ze daar doorheen gingen !
Nugget aarzelde geen moment en sprong meteen het water in en ging zwemmen. Het water was niet zo diep maar als je maar 80cm bent kan het al snel dat je moet zwemmen.
Helemaal nat ging hij nog even in de dorre bladeren rollen. Hierna was het tijd om naar huis te gaan vond hij, klep van de trailer open en meneer stond er als eerste in. Erg leuk zo'n jaarling shetje mee ! Clown

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 10:18

Liep meneer los?! Whoa! Is dat niet gevaarlijk?

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 11:31

Hihihi wat een mooi verhaal!
Hij dacht dus even dat hij een hond was? Haha!

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 13:39

haha leuk verhaal Haha!

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 14:15

Nee hoor is niet gevaarlijk, er is geen weg te bekennen en bij blijft netjes in de buurt.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 18:06

Vet! Dat ahd ik wel willen zien Haha!
Volgens mij hebben jullie de heledag in een deuk gelegen *LOL*
Ik zou dat echt hebben, ik zou niet meer bijkomen!

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:05

Tja, Nugget. Geweldig.
Wij hebben heel vaak een paardje los mee in het bos. Tammy ging ook altijd los mee, Max is ook vaak los mee geweest. Floor ook, maar die heeft ontdekt dat je ook weg kan lopen, feestneus. Maar dat is echt geweldig hoor om d'r een los bij te hebben lopen, als we dat niet hebben mis ik echt gewoon iets.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:14

leuk! ik was laatst in het bos, maar ik reed richting waterbak en mensen hadden hun tinker los staan! beest stond braaf te vreten! maar toen ik weg reed vloog ie achter me aan! vond het nog best gevaarlijk!
nou ik laat de mijne niet los, want ze weten dondersgoed de weg naar huis!!!!