Clusius College in Alkmaar

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-01 18:23

Ik zie dat er nogal veel mensen in Alkmaar wonen, ook mensen die op het clusius college zitten misschien??
-Alice-

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 18:49

Ik ga er aankomend schooljaar heen, dierverzorging niveau 4...

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 19:33

ik zat erop ben dit jaar geslaagd voor mijn 2jarige opleiding paardenhouderij,echt te simpel voor woorden Lips are sealed ,over longeren mennen kleuren stallen tuig enz,niet veel aan Misselijk Gaaaap ,geen leuke leraar was het al gauw zat maar ja dan ben je er toch al mee bezig en aan een half diploma heb je helemaal niks he
greetz nathalie Koe

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 10:52

Ik woon er vlakbij! Bevalt de school je een beetje?

Groetjes Mieke

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 14:02

Ik ken die school ook. het schijnt dat als je van dieren houdt het wel een leuke school is. maar inderdaad erg eenvoudig. Maar als je het er maar leuk hebt en er veel van leert, vind ik.
Veel plezier daar!

Welk gebouw ga je?

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-01 17:37

Ik heb er al erg veel geleerd! En het is inderdaad vrij simpel. Maar wij hadden dan ook een makkelijk jaartje vorig school, vanwege MKZ viel het stage uit dus hadden we donderdag en vrijdag vrij en hadden we alleen theorie, dus hoefde je weinig te doen.
Aankomend jaar wordt het zwaarder, dan hebben we blokstage en moeten we intern bij een stage bedrijf.
Ik heb al een leuk stage: de Trapper Ranch in drente, ze hebben daar een oude caravan waar ik in mag, en ik moet dus ook m'n eige eten koken.
Ik zou het samen met een klasgenoot doen, maar die persoon begint me een beetje te irriteren, dus misschien dat ik wel in m'n eentje ga.
Maar ik begin eerst op manege de Jong, waar ik was geeindigt wegens MKZ.
-Alice-