Sarah - les van Piet Bakker en hoefsmid

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-01 17:14

Hier waren Sarah en ik bij mijn vroegere instructeur, Piet Bakker. Onwijs leuk en heel vertrouwd, om weer eens les van hem te krijgen!

[img]../upload/299/piet_bakker.jpg[/img]

[img]../upload/299/piet_bakker-2.jpg[/img]

En hier de hoefsmid aan het werk.Toen ging het nog goed, even later begon ze enorm te steigeren en te trappen Frusty

[img]../upload/299/sarah_hoefsmid.jpg[/img]


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 17:18

He wat leuk die foto's bij Piet. Je had jezelf en je paard helemaal netjes aangekleed zie ik Haha! Staat mooi dat gele shabrakje trouwens.

Laat Astrid het maar niet horen dat je les van Piet hebt gehad Knipoog

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 08:33

mooi hoor Maaike!
Heb je er veel van opgestoken?

Welke hoefsmid is dit? Jan Faber?

Bedankt dat je me even attendeerde op de foto's!

Jullie zijn een mooi stel en het doet me goed Piet even weer te zien, had het gisteravond nog over hem met Peter...

Groetjes, Brenda


maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 09:35

Ja, het was super. Ik heb een aantal dingen gedaan die ik nog nooit met Sarah gedaan had, zoals schouder buitenwaarts, en galopperen in een bak (nou ja, het was meer bokken dan galopperen, maar volgens Piet kon ze dus in ieder geval haar achterhand goed gebruiken Haha! ).
Verder heb ik van hem de tip gekregen m'n zadel op te laten vullen, en hij heeft ook laten zien dat ik daardoor veel beter zat. Terwijl m'n andere instructrice heeft gezegd dat ik een nieuw zadel moest kopen Haha! Maar dit is wel zo voordelig!

Die hoefsmid is Erik Udema, heel aardige en rustige man.

_________________
"Horsemanship can be obtained naturally through psychology, communication, and understanding, versus mechanics, fear and intimidation."
Pat Parelli

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maaike van de vis op 2001-08-07 09:39 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 bezoekers